تصفیه هوا شمیم از ابداعات بسیار جالب و کاربردی در زمینه پالایش هواست. این دستگاه که توسط سازندگان ایرانی تولید و ثبت شده با روشی متفاوت نسبت به نمونه‌های کلاسیک عمل کرده و انواع مواد آلاینده را از فضای تنفس افراد خارج می‌کند. به‌علاوه، شمیم قادر است ضمن حذف یون‌های مضر مثبت و از بین بردن آنها، یون‌های مثبت و مفید را به سیستم تنفسی و هوای موجود بیفزاید. مزیتی که قابلیت تنفس بهتر و عمیق‌تر را به افراد بخشیده و کمک شایانی در زمینه سلامت به آنها می‌کند.

دستگاه تصفیه هوا به روش تولید یون منفی بدون نیاز به فیلتر!

در این مطلب می‌خوانیم:

· با دستگاه تصفیه هوا شمیم بیشتر آشنا شویم!

· یونیزاسیون هوا چگونه به تنفس بهتر کمک می‌کند.

· آیا بدون فیلتر می‌توان به تصفیه هوا فکر کرد؟

تا انتهای متن با ما همراه بمانید.

تصفیه هوا شمیم، رهاورد زندگی سالم در هوای پاک!

آلودگی هوا دلایل گوناگونی دارد. نتایج آن در بروز مشکلات مختلف در سیستم‌های بدن نیز گوناگون است. هم‌چنین روش‌های مختلفی تاکنون برای رفع این مشکل ابداع شده که هر یک مزایا و معایبی هم داشته‌اند.

طی سال‌های اخیر، تراکم مواد آلاینده هوا بیشتر شده و نوع آنها نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است.

اگر تا چند دهه پیش ریزگردها و گرد و غبار اصلی‌ترین عامل آلودگی هوا به‌شمار می‌رفت، امروزه آلاینده‌های مختلف از شیمیایی تا بیولوژیک، محیط اطراف ما را احاطه کرده‌اند.

تفاوت در نوع و اندازه این مواد باعث شده نتوان همه آنها را با فیلتراسیون معمولی و به‌کارگیری لایه‌های محافظ مهار کرد یا از بین برد.

برای مثال بسیاری از انواع جدید باکتری و ویروس که در سال‌های اخیر به‌وجود آمده‌اند، در مقابل فیلترهای گوناگون مقاومت نشان داده و از بین نمی‌روند. هم‌چنین برخی مواد و ترکیبات خاص در محیط تنفسی وجود دارند که به‌آسانی نمی‌توان آنها را حذف نمود. مانند یون‌های مثبت که اغلب مردم شناخت چندانی نیز از آنها ندارند.

ابداع شیوه‌ای متفاوت و مدرن، برای مهار و از بین بردن این عوامل مضر پدیده تازه‌ای است که در قالب دستگاه تصفیه هوا شمیم تولید و به بازار عرضه شده است. این شیوه بر مبنای حذف فیلتر و به‌کارگیری شدت جریان الکتریکی عمل می‌کند. دستگاهی که با سرعت و قدرت بالا، در زمان کوتاه نسبت به حذف کلیه عامل آلوده کننده هوا مبادرت می‌کند.

در ادامه این نوشتار، شما را روش تصفیه هوا با یون منفی آشنا می کنیم.

با ما همراه باشید.

تصفیه هوا شمیم، راه حلی مثبت با یون‌های منفی!

تصفیه هوا با یون منفی، شیوه ابداعی سازندگان دستگاهی نوین برای رفع آلودگی هواست. این دستگاه بدون نیاز به فیلتر و با اتکا بر روش یونیزاسیون ملکول های موجود در محیط تنقسی ما، کلیه عوامل آلاینده از هر نوع را از بین می‌برد.

برخلاف نمونه‌های قبلی، این شیوه به‌دلیل دسترسی متفاوت به این عوامل آلاینده، کوچکترین ذرات موجود در هوا را که مانع از تنفس سالم باشند در زمانی کوتاه نابود می‌کند. بدون آنکه نیاز به تفکیک آنها داشته یا برخی را از این کار معاف کند.

به‌عبارت دیگر، شمیم فرصتی برای آلاینده‌ها باقی نگذاشته و همه را از مرحله یونیزاسیون عبور می‌دهد! در این فرایند، ضمن از بین رفتن یون‌های مثبت مضر و انواع مواد آلوده کننده هوا، یون منفی نیز تولید می‌شود. این نوع ملکول‌ها برای سلامتی بدن مفید بوده و عملکرد دستگاه‌های مختلف را بهبود می‌بخشند.

در ادامه مطلب شما را با برخی مزایای مفید این یون‌ها و کاربرد تصفیه هوا شمیم آشنا می‌کنیم.

با ما همراه بمانید.

آشنایی با مزایای وجود یون‌های منفی در محیط

طی سال‌های اخیر، دانشمندان، وجود خواص بسیاری را در ملکول‌های حاوی یون‌ منفی کشف کرده‌اند. خواصی که به بهبود عملکرد ارگان‌های مختلف بدن کمک کرده و مانع از بروز استرس و اضطراب در افراد می‌شود. این فرایند با کاهش سطح سرتونین در خون صورت می‌گیرد.

از دیگر خواص این یون‌ها، بهبود تنفس و کاهش فشار خون است. هر دو این موارد می‌توانند باعث بروز مشکلات قلبی شوند. معضلی که بسیاری جوامع مدرن، طی چند دهه اخیر با آن درگیر بوده‌اند.

اینها تنها بخشی از مزیت‌های به‌کارگیری دستگاه تصفیه هوا شمیم است. علاوه بر این مورد، فعال سازی سلول‌های مدافع بدن برای مبارزه با آلودگی‌های باکتریایی از دیگر مشخصات این دستگاه است که با روش یونیزاسیون به تصفیه و پالایش هوا می‌پردازد.

انواع قارچ و ویروس نیز از این دستگاه جان سالم به‌در نمی‌برند و با عمل یونیزه کردن و همزمان با بمباران الکترونی یون‌های مثبت از بین می‌روند.

دستگاه تصفیه هوا به روش تولید یون منفی بدون نیاز به فیلتر!

افزایش سوخت و ساز چربی‌ها هم از دیگر مزایای به‌کارگیری یون‌های منفی در بدن است. هم‌چنین تنظیم الگوی خواب در افراد را می توان از مزیت‌های بزرگ به‌کارگیری تصفیه هوا شمیم برشمرد. این مزیت، هم به دلیل عملکرد درون سلولی رخ می‌دهد و هم به آسودگی خیال مصرف کنندگان بابت کاربرد دستگاه مربوط می‌شود.

تصفیه هوا بدون فیلتر!!! آیا ممکن است؟

هنگامی که صحبت از تصفیه هوا و رفع مواد زائد موجود در آن به میان می‌آید، بخش زیادی از توجه افراد معطوف موضوع  فیلترهای مختلف و چند لایه و عبور هوا از آنها می‌شود. دلیل این موضوع بیشتر مربوط به سابقه ذهنی است که از وجود فیلتر در دستگاه‌های قدیمی تهویه و تصفیه هوا وجود داشته است.

البته باید به یاد داشت که عبور مواد از فیلترها لزوما ضامن سالم و پاکیزه شدن آنها به‌حد کافی نیست! به‌ویژه در این دوره که آلاینده‌ها بسیار پیچیده‌تر شده و برای تصفیه آنها نیاز به مکانیسم‌های پیچیده‌تری وجود دارد.

در دستگاه تصفیه هوا شمیم، با استفاده از روش یونیزه کردن ملکول‌ها و بدون نیاز به فیلتر و به‌کارگیری آن عمل تصفیه هوا در بالاترین سطح و به کامل‌ترین شکل صورت می‌گیرد.

این مورد به جنبه اقتصادی موضوع هم کمک کرده و هزینه تهیه فیلتر را که در نمونه‌های کلاسیک وجود داشت حذف می‌کند.

سخن پایانی

این روزها که آلودگی هوا به معضلی جدی و جهانی بدل شده، در اختیار داشتن یک دستگاه مجهز تصفیه هوا، کمک بزرگی به حفظ سلامتی است. دستگاهی که بتواند ضمن حذف الودگی و مواد زائد ناخواسته، ملکول‌های مفید و لازم برای بدن را حفظ و بازسازی کند. همان فرایندی که در دستگاه تصفیه هوا شمیم صورت گرفته و به تنفس سالم منجر می‌شود.

ابداع کنندگان دستگاه تصفیه هوا شمیم، با تولید انبوه و اقتصادی آن، زمینه را برای دسترسی آسان عموم به آن باز کرده‌اند. فرصتی برای همگان تا با تنفس هوای سالم و رفع مشکلات آلودگی در محیط زندگی خود، از درگیر شدن با بیماری در دستگاه‌های مختلف بدن دوری کنند.

شمیم هم‌چنین توانسته با حذف به‌کارگیری فیلتر، هم هزینه‌های جانبی را کاهش دهد و هم روش یونیزه کردن را به‌عنوان جایگزینی مفید و مثبت وارد چرخه تصفیه خانگی هوا نماید.

به این ترتیب هر خانواده یا مجموعه می‌تواند با تهیه این دستگاه، گام موثری در زمینه سلامتی دستگاه تنفس بردارد.

در این مسیر می‌توان با ورود به سایت مجموعه از طرح سوالات موجود تا مراحل خرید دستگاه را به انجام رساند.

ما را در فضای مجازی به آدرس اینترنتی https://shamimaec.com/   جستجو کنید و بیابید.

با شمیم آسوده نفس بکشید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس