کد خبر 1260784
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
شوک در فوتبال هندوراس؛ کمک داور روی هواداران اسلحه کشید! + عکس

در اتفاقی عجیب در یک بازی فوتبال در کشور هندوراس، کمک داور پس از مواجه شدن با هواداران خشمگین، دست به تفنگ شد.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه اسپورت اسپانیا، فوتبال گاهی اوقات ورزش خطرناکی می‌شود و خطراتش بیشتر از بازیکنان، اعضای تیم داوری را تهدید می‌کند. نمونه‌ بارزش هم اتفاقی بود که حین یک مسابقه فوتبال در هندوراس رخ داد.

ظاهراً داوران در این کشور آنقدر از سوی هواداران تحت فشار هستند و تهدید می‌شوند که احساس می‌کنند امنیت جانی ندارند. به همین دلیل هم در یک بازی فوتبال در سطح آماتور در این کشور کمک داور به محض مواجه شدن با گروهی از هواداران خشمگین که او را تهدید کردند، از بیم حمله‌ور شدن آنها، کلت کمتری خودش را بیرون آورد و به سمت‌شان نشانه گرفت.

در تصاویر باورنکردنی این اتفاق که توسط شبکه TN۵ پخش شد، شنیده می‌شود که یکی از هواداران با اشاره به کمک داور فریاد می‌زند «او اسلحه دارد» و به دیگر هواداران معترض از تصمیم کمک داور، درباره حمله به او هشدار می‌دهد. کمی بعد هم کمک داور علناً اسلحه‌اش را نشان می‌دهد و به سمت هواداران خشمگین نشانه می‌گیرد. خوشبختانه این اتفاق پایانی تلخ نداشت و قائله ختم به خیر شد.

فوتبال , فدراسیون فوتبال هندوراس ,
فوتبال , فدراسیون فوتبال هندوراس ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    5 2
    این حرکت چند سال پیش تو یکی از روستاهای ایران هستیم دیدم که طرف کمک داوره گل رو افساید گرفت دعواش کردن رفت خونشون اسلحه اورد و شروع کرد تیراندازی بعدش دستگیر شد و تبریٔه هم شد
  • NL ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس