کد خبر 1260764
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۵/۲۸| باران و وزش باد شدید ۵ روزه در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا اواسط هفته آینده در برخی استان‌های کشور از جمله استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق جنوب و غرب کرمان، جنوب و شرق بوشهر، جنوب فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان رشد ابرهای جوششی همراه با رگبار، وزش باد شدید و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

وزش باد شدید در شرق کشور تا ۵ روز آینده

طی پنج روز آینده به تناوب در ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران شرق گیلان، تهران و سمنان و جمعه و شنبه هفته آینده در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات اردبیل در ساعت بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده باران، گاهی وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از شنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به شمالی شدن جریان هوا در استان‌های ساحلی خزر بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل طی پنج روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک است. همچنین شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی سه روز آینده مواج است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس