کد خبر 1260518
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

مجله اینترنتی کوروش در حوزهای مختلفی همچون آشپزی، سبک زندگی، معماری و دکوراسیون، سلامتی و سایر موضوعات روز و جذاب به روزترین اطلاعات را به سبکی مدرن به مخاطبان ارائه می دهد.

مجله اینترنتی کوروش در حوزه های گوناگون از جمله آشپزی، مطالب مربوط به سبک زندگی، معماری و دکوراسیون، راه های خانگی برای درمان بیماری ها، آشنایی با رسم و رسوم مختلف در ایران و جهان، مناسبت های خاص، مقاله های تخصصی در زمینه هنر و سینما و کتاب و ادبیات با تکیه بر منابع موثق و دست اول، یکی از پر بازدیدترین سایت های اینترنتی فعال در سال های اخیر است. این مجله اینترنتی در اوایل سال 97 کار خود را آغاز کرد و تیم محتوای این سایت، از همان ابتدا تمام تلاش خود را برای گردآوری و تولید محتواهای جذاب و خواندنی و در عین حال معتبر گذاشتند و به مرور این حساسیت را با افزایش استقبال بازدیدکنندگان بالا بردند.  تنوع موضوعات مقاله هایی که در مجله اینترنتی کورش منتشر می شود، برای مخاطبان این امکان را فراهم می کند تا در زمینه های گوناگون بتوانند برای دریافت اطلاعات موثق و دست اول روی این مجله اینترنتی حساب باز کنند. از طرفی به خاطر به روز و مستند بودن مقالات و بهره گیری این سایت از منابع خارجی معتبر و پر بازدید و تایید شده، خوانندگان با خیال راحت می توانند از اطلاعات موجود در مقاله ها استفاده کنند. این مجله بخش های متفاوتی را تحت پوشش قرار می دهد و بر اساس اصول مدرن روزنامه نگاری، به تولید محتوای متنی و ویدیویی می پردازد.

فروشگاه کوروش

سرویس آشپزی مجله کوروش

مجله اینترنتی کوروش در راستای برآورده کردن نیاز مخاطبان، بخشی از این سایت را به حوزه آشپزی اختصاص داده است. این بخش با استفاده از دستورات آشپزی مشهورترین آشپزهای ایرانی و شف های بین المللی، طرز تهیه انواع غذا، دسر، شیرینی، سالاد و ... را به همراه فوت و فن های کاربردی برای پخت ارائه می کند و به همین دلیل هم به یکی از پربازدیدترین بخش های این مجله اینترنتی تبدیل شده است.  تمام دستورات نوشته شده در سرویس آشپزی مجله کوروش امتحان شده و با جزییات دقیق و فوت و فن های پخت نوشته می شوند.

سرویس سلامت مجله کوروش

از آن جایی که بسیاری افراد با مشاهده علائم برخی بیماری ها در خود یا اطرافیانشان پیش از هر چیز به مقالات اینترنتی مراجعه می کنند، تیم تولید محتوای افق کوروش، تمام هم و غم خود را بر این گذاشته اند تا با به کار گیری مطالب و مقاله های روز دنیا، در این زمینه با نگارش متن های معتبر و مستند و مستدل به مخاطبان با هر سطح سواد و موقعیت اجتماعی کمک کنند. در کنار ارائه مطالب و ترجمه مقالات در حوزه سلامت جسم که از منابع مورد تایید موسسه ملی سلامت آمریکا انتخاب و ترجمه می شوند، در این بخش به بیماری ها و مراقبت های مربوط به سلامت روان و ذهن نیز پرداخته شده است. علاوه بر این ها، راهکارهایی برای زیبایی پوست و مو، لاغری، انواع رژیم های مورد تایید پزشکان و مراقبت ها و درمان های خانگی بیمار ها با طب سنتی و ...  در دستور کار مجله اینترنتی کوروش قرار دارد.

سرویس سبک زندگی مجله کوروش

سرویس سبک زندگی برای کسانی که هم می خواهند به روز باشند و هم درباره سبک زندگی از آنچه در مجله های معتبر خارجی منتشر می شود، عقب نمانند، مقاله های بسیار مفیدی را به صورت روزانه منتشر می کند. این مقاله ها که تنوع بالایی در زمینه های متفاوت از جمله رشد و توسعه فردی، مادر و کودک، راهنمای خرید وسایل منزل و خوراک و پوشاک، سبک های متفاوت دکوراسیون و معماری و ... دارد، می تواند بنا به نوع نیاز و سلیقه شما، مطالب موثق و به روزی را در اختیارتان قرار دهد. حتی برای انتخاب مکان ها و جاذبه های گردشگری در ایران و جهان، رسم و رسوم های مردم و مناطق مختلف کشور و جهان و ... هم می توانید با مراجعه به مجله اینترنتی کوروش، هم مقاله های جذاب بخوانید و هم اطلاعات مفید و موثق به دست بیاورید.

سرویس هنر و سینما

ما در سرویس هنر و سینما مجله کوروش با تکیه بر دانش و توانایی گروه تولید محتوای این بخش با نثری سلیس و جذاب، روزانه به معرفی، نقد و بررسی انواع فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های های ایرانی و خارجی و مرور بهترین آثار و زندگینامه کارگردانان و بازیگران مطرح سینمای دنیا می پردازد. این مقالات که عموما بر اساس ترجمه مقالات منتقدان مشهور سینمای دنیا در سایت های معتبر و به روز خارجی و ایرانی تولید شده اند، برای علاقمندان به سریال ها و فیلم های ایرانی و خارجی یک منبع موثق و معتبر محسوب می شوند.

سرویس کتاب و ادبیات

یک بخش پر طرفدار و جذاب دیگر در مجله اینترنتی کوروش، سرویس کتاب و ادبیات است. برای دوستداران کتاب و کسانی که به خواندن کتاب های به روز و مورد استقبال قرار گرفته در دنیا، این بخش با وسواس زیاد، به معرفی و شرح متن کتاب ها در حوزه های مختلف ادبی می پردازد. این حوزه ها شامل کسب و کار، رشد و توسعه فردی، سبک های مختلف ادبی، نقد و بررسی آثار ادبی مشهور دنیا از کشورهای مختلف و زندگینامه، بیوگرافی مشهورترین نویسندگان ادبیات ایران و جهان، کار آفرینان برتر و مشهور دنیاست.  

لوگوی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

سرویس علم و تکنولوژی

اگر به مباحث اینترنت، تکنولوژی، گجت، نرم افزار و اپلیکیشن و البته کسب و کار، استارتاپ و صنعت خرده فروشی علاقمند هستید مقالات حوزه سرویس علم و تکنولوژی مجله کوروش را از دست ندهید. مقالات صنعت خرده فروشی و کسب و کار و استارتاپ از معتبرترین منابع خارجی از این حوزه به صورت روزانه منتشر می شوند.

ارتباط با ما

در این مجله اینترنتی از همان ابتدا اساس و بنای کار، احترام به نظرات مخاطبان و توجه و تلاش در راستای کسب رضایت خوانندگان بوده است. در حال حاضر که مقاله های این سایت، بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته اند، مجله اینترنتی کوروش سعی دارد برای جلب اعتماد بیشتر، از نظرات شما خوانندگان بهره بگیرد و متناسب با نیاز و خواست شما، اقدام به تولید محتواهای مورد پسندتان کند. از این که ما را از نظرات و انتقادات کاربردی خود بی نصیب نمی گذارید، سپاسگزاریم. هر گونه نظر، انتقاد یا پیشنهاد در مورد مطالب مجله کوروش را با ما در قسمت نظرات هر مطلب به اشتراک بگذارید.

منبع:  www.blog.okcs.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس