نمکی

وزیر بهداشت گفت: واکسیناسیون نمی تواند موجب ایمنی کامل جامعه شود و رعایت شیوه نامه های بهداشتی اصلی ترین راه مبارزه با کروناست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    واقعاً خنده آور هست که یک چنین بی‌سوادی وزیر کشور شده. الان تعداد مرگ و میرها در کشور ایران از کل اروپا بیشتر شده و فقط هم به خاطر واکسیناسیون هست. تو انگلیس و ایتالیا که یه زمانی روزی بالای هزار نفر می‌مرد الان کمتر از ۱۰ نفر در روز می‌میره که ۷۰٪ حتی یک دوز واکسن هم نزده بودن. بگو توانایی خرید و تولید واکسن رو نداریم، چرا اصل واکسن رو زیر سئوال می‌بری؟ ضمناً تا زمانی که شهرهای اصلی مثل به ویژه تهران، کرج، مشهد، مازندران و اصفهان به ایمنی گله‌ای نرسیدن نباید شهرهای دیگه رو واکسینه کرد چون تقریباً تمام مرگ و میرها برای همین شهرهای پرجمعیت به ویژه تهران و کرج و مشهد هست.
  • عبدالرحمن IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    این هر وقت هشدار داده، یه بلایی سرمون اومده. هشدارهای این رو جدی بگیرید. اما سوالی که پیش میاد اینه که این با قدرتی افسانه ای و اسطوره ای در زمینۀ پیش بینی که مانند نوستراداموس شیوع کرونا و عاقبتش رو در ایران پیش بینی می کنه و همیشه هشدارهای دقیق می ده، چرا با چنین قدرتی که داره تا در زمینۀ پیشگیری اقدامی نکرده؟ گویا همۀ ما ایرانی ها داریم فدای اثبات دقیق بودن پیش بینی های این می شیم تا این بتونه به همه ثابت کنه که آنچه گفته درست بوده و محقق شده.. ایرانی ها می میرند تا این بتونه پز بده که هرچی میگه همون می شه..
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    آقای نمکی یکی ار مسئولین مستقیم مرگ چند هزار نفر در ماههای اخیر شخص شماست. شما بجای واردکردم واکسن و نجات مردم چاپلوسانه حرف مسئولین مخالف واردات واکسن را تایید کرد. رانت چند هزار میلیاردی برای تولید 8 واکسن بین آنها تقسیم کردید. که واقعا جای تعجب دارد که با این تکنولوژی ما در مقایسه با کشورهای پیشرفته واکسن ساز از تعدا واکسن ها ساخته شده در کلر دنیا بیشتر است و هیچکدام به تولید صنعتی مقرون به صرفه نرسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس