کد خبر 1260324
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
خطیب زاده: برنامه هسته‌ای ایران هدف نظامی ندارد

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفت‌وگو با یک رسانه عربی تاکید کرد که برنامه هسته‌ای ایران هدف نظامی ندارد.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در گفت‌وگو با الجزیره تاکید کرد که برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران صلح آمیز است و هیچگونه هدف نظامی ندارد.

 وی با بیان اینکه گام‌های هسته‌ای ما با نظارت آژانس انجام می‌شود، افزود: حق کاهش تعهدات هسته‌ای ما مطابق توافق هسته‌ای است.

 سخنگوی وزارت خارجه گفت: اگر واشنگتن به تعهدات خود عمل و تحریم‌ها را لغو کرد ما نیز از کاهش پایبندیمان به برجام صرف نظر خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    در هر صورت بعد از سه سال ..اینکه تونمندبخواهیو ظرفیت ما افزایش یافته .بخواهی برگردی . به نقطه پارگی .برجام که آمریِکا باعثش بود . . اینجا. ماییم. ضرر میکنیم . باید حداقل جبران مافات را بپذیرند . ضمنا قوانین بین المللی . نباید ملعبه دست دولت ها که خیلی هم مدعی هستند قرار بگیره و طبق میل خود خروج و ورود کنند .. التزام . کمترین خواست ما باید باشد . دنیا هم. این حرف و حق ما را قبول داره .مگر غداران
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    جناب خطیب زاده : شما هزاران بار دیگر هم بگوئید برنامه هسته ائی ایران اهداف نظامی ندارد این غربی های رذل و ابله همان اراجیف خودشان را تکرار میکنند برای اینکه ایران را در موضع ضعف قرار بدهند و امتیاز بگیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس