کرونا

معاون کل وزیر بهداشت گفت:‌ پیش بینی می کنیم تا سه هفته آینده روند صعودی و بالا رفته داشته باشد و اینکه در این چند روز رفتار مردم و مراسمات چگونه برگزار شود می‌تواند وضعیت آینده را مشخص کند.

به گزارش مشرق، ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت در اخبار ۲۱ با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی کشور، ابراز داشت:در ۱۴ استان علائم اولیه نشان می دهد در حال گذر از پیک هستیم و امیدواریم این تعداد بیشتر شود و بتوانیم ظرف یکی دو هفته از پیک دلتا گذر کنیم.

وی با بیان اینکه بر اساس نظر ویروس شناسان ویروس دلتا مسری ترین ویروسی است که تا کنون دیده شده است، ادامه داد: شرایط در حال بهتر شدن است و امیدواریم  تعداد کشته‌ها کاهش پیدا کند.

معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی ایران در هفته آینده، گفت: متاسفانه در هفته گذشته ۲۳۰ هزار بیمار با تست مثبت داشتیم.

حریرچی با بیان اینکه روند ابتلا  به دلتا کرونا ثبات پیدا کرده است، متذکر شد: پیش بینی می‌کنیم تا سه هفته آینده روند صعودی  و بالا رفته داشته باشد و اینکه در این چند روز رفتار مردم و مراسم ها چگونه برگزار شود، می‌تواند وضعیت آینده را مشخص کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    الان این خودش فهمیده چی گفته . در چهارده استان کم شده ولی روند افزایشی خواهد اما امیدواریم کاهش داشته باشیم و ...‌ بالخره کم میشه یا طیاد
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    ممنون از اطلاع رسانی همینجا دست مسولین !!میبوسم
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    3 0
    یعنی متاسفانه روند افزایشی بمرز هزار ممکنه اتفاق بیفته .. این ارقام روزانه شاهدیم . اونوقت ما را چه میشود . بابا انسان ها . افرادی که برای خانواده و فامیل عزیز و مهم هستند که دارند روزانه از کف میروند و لطمه به جامعه بشری کشور میزند . چرا متوجه عمق فاجعه نیستیم .. جایگزینی ندارد و اگر هم بخواهد اتفاق بیفتد خیلی زمانبر است . آنهم انسانهائی با تجارب و توانائی های مختلف . که اطراف ( زندگی خانوادگی. محل کار) دچار خلل و آسیب فراوان میشوند . یکی راهی پیدا کنه . تا اینرا بما مردم بفهمانه . چگونه داریم با بی پروائی و یا خودخواهی . تیشه به ریشه خود میزنیم .. پدر مادر همسر فرزند خواهر برادر . همسایه خویشاوند. همکار . غیره و غیره . ممکنه با بی مبالاتی خود عزیزانمان را از دست بدهیم و ندامت و پشیمانی بابت نادانی محض . هیچ . فایده و جبرانی نداره . نگاهی بهمدیگر بیندازیم ِ فکر اینکه خدای ناکرده . بسبب . اهمال ما . یکدام از دست بدهیم . باز هم . جلوی این نفس و خودخواهی . زانو میزنیم و با بهانه های همیشگی . دیگران را همراهی نمیکنیم و با کفش خاکی از روی معبر تازه رنگ شده عبور میکنیم . اسم این رفتار چی هست . بعضی از ما غیر از آن هستیم
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    مگه الآن گروههای پرخطر واکسینه نشده اند چرا باز مرگ و میر بالاست؟ چرا گزارش نمیدهید چه تعداد از کشته ها واکسن زده بودند؟
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    تازمانی که بیمارستان سالم جدای ازکرونا نباشد وشهرداری ها فرمانداریهاواستانداری ها به‌فکر مردم نباشند کرونا روز به روز زیادتر خواهدشدبیمارستان هاجا ندارند شهردای سنگ فرش ومسیر دوچرخه سواری دراصفهان برایش مهمتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس