کد خبر 1260292
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
واکسن

ستیار وزیر امور خارجه از ورود چهارمین بسته هدیه واکسن کرونا از چین شامل ۷۰۰ هزار دُز خبر داد.

به گزارش مشرق، «رضا زبیب» در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: امروز چهارمین بسته هدیه چین (۷۰۰ هزار دُز) رسید که جمعا تاکنون یک میلیون و ۵۵۰ هزار دُز هدیه از چین وارد کشور شده است.

وی با تشکر از وزارت بهداشت برای قبول ایده واکسیناسیون توان‌خواهان از این بسته، اعلام کرد که با تلاش وزارت بهداشت، دو محموله از کوواکس هم می‌رسد.

دستیار وزیر امور خارجه با بیان اینکه از هفته دوم شهریور، واردات، هفتگی پنج میلیون دُز می‌شود، اظهار داشت: تلاش برای خرید بیشتر و انواع واکسن است.

زبیب در توئیت دیگری با ارائه توضیحات بیشتر تصریح کرد: همچنان تاکید دارم فقط آنچه فوق برنامه قطعی می‌شود را توئیت کنم.

وی ادامه داد: واقعا همه در تلاش برای تامین حداکثر ممکن و انواع واکسن هستند. اما فراتر از اخبار ناموثق، باید منتظر نتیجه عینی بود.

به گفته مدیرکل شرق آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه، چهارمین بسته اهدایی چین، ۷۰۰ هزار دُز بوده و جمعا چهار بسته اهدایی، یک میلیون و ۵۵۰ هزار  دُز شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    1 0
    خدابخیربگذراند
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 4
      اگه فایزر بود خدا باید بخیر می‌گذرند یانکی، 800 میلیون دوز ازین واکسن رو به مردم خودش زده!!
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    3 0
    اثر واكسنهاي چيني ٥٥ در صد است خواهشا اعلام كنيد به جاي اين واكسن مزخرف كه فقط وقت مردم رو تلف ميكنه واكسن هاي بهتري وارد كنن مثل فايزر بيونتك و استرازانكا
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 4
      فایزر که میگن اصلا در مقابل کرونایی دلتا 30 درصد هم مقاومت نداره تازه معلوم نیست در آینده قراره چه بلایی سرتون بیاره!! یوقت فایزر مزخرف وارد نکنین با جون مردم بازی کنین!!
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    1 0
    از واکسن کشوری که خودش یکی از متهمان ساخت این بیماری هست استفاده می کنیم! این درسته؟ اینده حقایق زیادی در مورد واکسن خارجی بهمون نشون خواهد داد. تا براتون امکان داره صبر کنین تا واکسن ایرانی بهتون برسه. در غیر این صورت منتظر عواقب واکسن خارجی ( از هر کشوری) باشید.
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 3
      متهم اصلی ارباب شماست که این ویروس رو ساخته انداخته به جون دنیا تا از پیشرفت چین جلوگیری کنه!! فعلا برین تروریست‌ها تونو از کابل تخلیه کنین به واکسن کشورهای دیگه کار نداشته باشین، اگر هم خوب تخلیه نشدن دوبار سیفونو بکشین!! خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس