کد خبر 1260110
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
گله کارکنان از تعطیلی نابرابر!

با وجود اعلام تعطیلی ادارات و تاکید بر مشمولیت بخش خصوصی و دولتی، همچنان کارکنان برخی دستگاه‌های اجرایی و البته شرکت‌های خصوصی که حتی ارائه‌دهنده خدمات ضروری نیستند، در محل کار حاضر هستند.

به گزارش مشرق، براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا مقرر شد از روز دوشنبه( ۲۵ مرداد) تا پایان روز شنبه (۳۰ مرداد ماه) تمامی ادارات به جز مشاغل ضروری تعطیل باشند. حتی بانک‌ها و بازار سرمایه که در کمتر مواقعی تعطیلی آنها اتفاق می‌افتد، مشمول این تعطیلی شدند.

در فاصله اعلام شده از زمان تعطیلی تاکنون که روز دوم آن در حال سپری شدن است، اعلام گزارش‌هایی از کارکنان برخی دستگاه‌های اجرایی و همچنین بخش خصوصی نشان می‌دهد که آنها همچنان در محل کار خود حاضر بوده و کارفرما نسبت به تعطیلی اقدام نکرده است، در حالی که ارائه دهنده خدمات ضروری نیستند.

کارکنان مربوطه به ویژه در بخش‌های خصوصی خواستار نظارت بیشتر بر این جریان و مشمولیت فعالیت‌شان طبق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا شده‌اند.

در جریان دورکاری نیز شاهد بودیم که وقتی تهران یا سایر نقاط به منطقه قرمز تبدیل می‌شد و کارکنان باید تا یک سوم در محل خود حضور داشته باشند، در برخی از دستگاه‌های اجرایی و البته بسیاری از شرکت‌های خصوصی این الزام قانونی رعایت نمی‌شد و بعضا کارکنان به طور کامل در محل کار حضور داشتند.

پیش‌تر سازمان اداری و استخدامی طی بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ضمن تذکر نسبت به اجرای صحیح بخشنامه دورکاری و کاهش حضور کارکنان تاکید کرده بود که دستگاه‌های اجرایی باید نتایج خود در این رابطه را در مرکز به کمیته عالی نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و در استان‌ها به استانداری اعلام کنند و با هر گونه تخطی در مورد رعایت بخشنامه مربوط به نحوه فعالیت کارکنان برخورد خواهد شد.

این در حالی است که اعلام اخیر معاون فنی مرکز سلامت محیط و کسب و کار وزارت بهداشت نیز از این حکایت دارد که تعطیلی مشاغل در روزهای اعلام شده همزمان شامل بخش دولتی و خصوصی می‌شود.

وی بر تشدید بازرسی ها نیز تاکید داشته و گفته که تمام بازرسان سلامت محیط و کار، شبانه‌روزی آماده‌باش بوده و بیش از ۸۰ هزار بازرسی در کل کشور در روز دوشنبه (۲۵ مرداد) انجام شده است. 

اما با وجود تمامی این تاکیدات و مصوبات، شاهد آن هستیم که همچنان برخی دستگاه‌های اجرایی یا شرکت‌های خصوصی با مصوبات ستاد کرونا در تعطیلات سراسری همراهی نکرده و کارکنان در محل کار حاضر هستند که در این حالت به نظر می‌رسد اعمال نظارت بیشتر و البته اعلام کانال ارتباطی مستقیم برای کارکنان جهت اعلام تخطی از مصوبات کرونایی ضروری و پیگیری آن از سوی دستگاه‌های مربوطه ضروری باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 226
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 33
  • خودم IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    31 15
    من در یک شرکت خصوصی کار می کنم. در این ایام هم مشغول به کار هستیم! سئوال دارم: اگر شرکت تعطیل شود، آنگاه باید از کجا حقوق سر ماه من تامین گردد؟ مدیران شرکت باید از کجا درآمد کسب کنند تا بتوانند حقوق من را بدهند؟ آیا دولت مسئولیت حقوق امثال من را متقبل می شود؟ سال گذشته کرونا گرفتم و دو هفته مرخصی بودم. البته شرکت خیلی همراهی کرد (حتی حقوقم را بیشتر از نصف داد). با این حال حقوق دو هفته مرخصی من که باید تامین اجتماعی پرداخت می کرد، سه ماه بعد پرداخت شد. یعنی بعد از بیماری (که کلی خرج کردم) یک ماه را با حقوق تقریما نصف گذرنداندم.
    • امیر IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      74 12
      شما خودت کارفرمایی وگرنه توی این زمونه که اکثر کارفرماها خون کارگر و کارمندانشون رو توی شیشه کردن هیچ کارگر و کارمندی سنگ کارفرما رو به سینه نمیزنه
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      4 0
      امیر جان زدی به خال
    • بخش بدبخت خصوصی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      2 0
      بخش خصوصی تو این کرونا بیچاره شد, البته منظور بخش خصوصی واقعی نه خصولتی ها و رانتی ها و شرکت های آقازاده ها با رانت.. با قرض و بدهکاری حقوق کارگر و کارمند و هزینه ها پرداخت میشه...
    • مهدی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      شما کارفرمایی. خودتو جای کارمند نزن. چقدر ضعیفی شما
    • کمونیست IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      1 0
      کاملاً درست میگی.... اینا همه تصمیماتشون همینجوری است.... بی‌برنامه و بی‌نظم...
    • کیانی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 1
      آخه چرا اینقدر چاخان میکنید و دروغ میگی ؟!! من خودم برای خیلی از شرکت‌ها کار کردم و تازه پولمو ندادن و حقم و خوردن / بعد تو میگی تو خونه بودم کارفرما بهم حقوق داده / تو خودت کارفرما هستی و معلومه از اون حق خورها و پول خورها هستی و حقوق خیلیا رو ندادی و نمیدی / بر و خودتی
    • بی نام IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      اولا حقوق ایام استعلاجی به فاصله یک ماه از ماه استراحت پزشکی واریز میشه نه سه ماه بعد از آن دوما شکی نیست که یا خودت پیمانکاری و یا صاحب شرکت و داری خودت را الکی یک کارگر جا میزنی تا حرفهای دل قماش خودت را به خوانندگان پیامت القا کنی و گرنه این دوره زمونه که اول سال حقوقی را در حد صدقه برای معیشت کارگران تعیین میکنند و تا آخر سال تمام قیمتها به واسطه تورم هزار برابر میشه و تمامی شرکتها به همین دلیل افزایش قیمت پیدا میکنند کدامیک از آنها به فکر افزایش دستمزد و یا کمک معیشت کارگرانش هستند که یک کارگر و یا کارمند به فکر کارفرمایانش باشد .
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      لااقل دروغ میگید قشنگ تر بگید مردم رو چی فرض کردی؟
    • محمد IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 1
      قران ازت نگذره اگه کارگر نباشی تو خودت یا کارفرما هستی یا کارمند تامین اجتماعی هستی یا جیره خور گردن من
    • بی نام IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      دقیقا مشخصه شما خودت کارفرمایی، در طول سال خون امسال ما چنان توو شیشه رفته که با یک هفته تعطیلی اتفاقی نیفته، بعدم شرکتی که یه هفته تعطیلش کنی بازدهی نداره همون که جمعش کنی بهتره دیگرانم استثمار نکن
    • منصور IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      شما خودتون صددرصد کارفرمایی که خون نیروهاتو تو شیشه کردی سال به ۱۲ماه همش دارین سود میکنید و پول حق زن و بچه کارگرهارو میخورید حالا امدین همچین میگید اه و ناله میکنید که چی بشه من خودم توی یک شرکت خصوصی به اسم بوتیا نیرو کرمان کار میکنم بعد۵ماه هنوز از حکمهای امسال خبری نیست ما داذریم با قرارداد سال گذشته کار میکنیم همش دارن پول کارگرهارو میخورن از اونور میگن پول نداریم و از اینجور حرفا بعد که به اینجور تعطیلی دولت میرسه میگن برین شرکت تعطیل ولی برای همه مرخصی رد میکنیم این چجور قانونی هست خدا داند و..........
    • رضا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      1 1
      من سرپرست کارگاهم توی دخل و خرج کارگاه‌ها و شرکت‌های کوچک هستم اگر شبانه روزی کار نکن و تعطیلات و عید و غیره نیان سر کار واقعا می میرن در ثانی کارگر و سرکارگر بیشتر کار کنه بیشتر حقوق میگیره کارگر خوب هم جاش روی سر کارفرما ست توی کارگاه و بنگاههای اقتصادی کوچک همه برادر و خواهر و برابرن بحث که تو کنی از تنبلی و بی هنری خودته عمو
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      درست میگه بنده خدا از خیلی از شماها بیشتر می‌فهمه
    • مرجان IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      چه شرکته خوبی کار میکنی کجاس بگو منم بیام اونجا کرونا بگیرم حقوقمو بده
  • محمد IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    17 5
    حال ما که در بیمارستان کشیک هستیم همیشه آمده‌ایم ولی نه اضافه کاری داشته و نه دیگر مزایا
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      2 0
      حقوق کارمندان بیمارستان بالا هست...
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      1 0
      مجموع دریافتی شما چقدر هست؟ من دیدم پرستار 15 میلیون در ماه و یک حسابدار ساده 8 میلیون در ماه من مدیر دفتر دادگستری 7 میلیونم نمیگیرم!
  • حمید RO ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    16 1
    واقعا تعطیلیه نابرابریه. همیشه همین شکل بوده. من کارمند اداره پست هستم. امروز که سر کار بودم. حتی فردا که روز تاسوعا هستش هم سر کار هستم. وثتی هم اعتراض می کنیم می گویند پست ضروریه و باید باز باشه.
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 1
      شما که ایران نیستی!!!
    • احمد IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      0 0
      سلام من هم کارمند پست هستم در کل لیام تعطیلی با تمام توان و نیرو در محل کار بوریم و حتی طبق آماز رسمی 60 درصد فشار کاری روی بچه های توزیع و باجه های قبول بیشتر شده اما دریافتی ها بدون تغییر که به اذعان مدیران درامد یک ونیم برابر شده ولی این درامدها کجا میره بناند که تبعیص تو شرکت پست بیداد میکنه یک شرکت که تازه هم ملی شده 6 نوع قرداد با همکاران بستند 10 سال نطام هماهنگ پرداخت کلید خورده که هر گروه که میخواهد رای جمع کنه با طرح عنوان نطام هماهنگ پرداخت و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قردادی مباد به صحته بعد وللش
  • سعید IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    24 6
    والله کارکنان دولتی و شرکتهای دولتی کیف میکنن هفته ای دو روز می روند سر کار ان هم از ساعت 10 صبح الی 12/30ظهر پنجشنبه ها تعطیل مابقی روزها هم دور کار که تماس میگیری میگن ما دور کارهستیم فلان روز بیایین دور کاری یعنی دست زن وبچه ات رو بگیری بری گردش و... با این بهره وری پایین ادارات دولتی انتظار دیگه ای نباید داشت انشالله قوانین برای همه یکسان باشد
    • Shhram IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      دمت گرم الان همه شمالآ با مسعولین
    • 2150851377 IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      والا بنده شرکتی دانشگاه هستم این بدبختا باید بیان سرکار الخصوص نگهبانان
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      1 0
      شما که به ولله قسم میخوری کدوم کارمندی ساعت 10 میره سر کار؟ما باید ساعت ۷ سر کار باشیم اگه ۵ دقیقه دیر کنیم رییسمون تهدیدمون میکنه تازه با اینکه تعطیلی اعلام شده من و چندتا از همکاران امروز سرکارمون حاضر شدیم
    • کارمند IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      سلام دوست عزیز من کارمند با توجه به شرایط قرمز تهران از ابتدای اعلام قرمز بودن از هفته گذشته تونستیم از شرایط دورکاری استفاده کنیم آن هم یک روز در هفته ، درضمن ساعت کاری ادارات از ۷ تا ۱۳ می‌باشد . لطفا مغرضانه نظر ندید .
    • مجید IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      نه و الله. ما کارگرای خودروسازی در زمان کروناهمیشه ٣ شیفت سرکار هستیم چه کیفی داریم میکنیم؟
    • علیرضا IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      من کارمند دولت هستم تو خوزستان. اصلا اینجوری که شما گفتید نیست.باوجود بخشنامه حضور یک سوم کارمندان ما رو مجبور میکنن فقط یک روز نیایم بقیه هفته رو باید بریم اضافه کار هم در حد ۳۰ساعت میدن.
  • ناشناس IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    28 25
    اقا اینارو ول کنین این وسط معلمارو بچسبین که خیلی دارن اذیت میشن
    • نیلوفر IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      31 26
      واقعا خسته شدن از استراحت کردن و پول مفت بیت المال رو گرفتن
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      1 0
      نه که خیلی ام بهشون حقوق میدن. کمترین حقوق رو معلم میگیره مگر نه بیکار نبود به جای دانش افزایی و مطالعه دنبال شغل دوم و سوم باشه! مظلوم تر از معلم گیر نیاوردید؟ انصاف ام خوب چیزیه والله.
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      2 1
      عزیزم به قشر معلمان توهین نکن. این قشر زحمتکش و خستگی ناپذیر ناراحت میشند. نصف بودجه ی مملکت بیهوده داره واسه اینها صرف میشه.
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      1 0
      راست میگن خیلی خسته شدن طفلکیها
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      1 1
      یا معلم نیستی یا نمیدونی کرونا پدر معلما رو در اورده درس مجازی دادن شب و روزشون رو پر کرده و وقت سرخاراندن ندارند قبلا وقتشون ازادتر بود ولی الان بیچاره شدند با این دانش اموزان کچل کننده کشوری که معلمش هفتش به هشتش گره خورد جز چنین دانش اموزانی تحویل نخواهد داد
    • ماندانا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      خدا شاهده همه رو تعطیل کردن ولی من و همکارانم که در خانه بهداشت روستا هستیم اصلا تعطیلی نداشتیم و حتی یه اضافه کار یا حق کرونا چرا اینطور فکر می کنید
    • مهدی IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      2 0
      خانم نیلوفر، من معلم نیستم ولی آیا شما در خانواده تان معلم دارید، کاش قبل از اینکه چشم ببندیم و دهان باز کنیم کمی فکر می کردیم و انصاف داشتیم
    • ناشناس IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      بترکه چشم حسود
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      1 1
      نکنه نباید به خاطر آموزش مجازیشون حقوق بگیرند؟!!!
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      1 0
      نیلوفر معلومه خودت خیلی تو درس تنبلی که درباره معلمان اینجوری نظر میدی
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 2
      معلمها که دو ساله خونه نشستن کجا اذیت میشن؟
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 1
      معلم که تعطیل شد کارش رو با گوشی های اجازه ای در خانه های اجازه انجام داد. دیگر کارمندان عزیز دولت با آیفون هایشان در ویلاهای شمال توانستند کار عقب مانده شأن را انجام دهند یا نه ، فقط .....
    • م IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      1 0
      فکرکنم شاگردتنبل کلاس بودی که این حرفو میزنی
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      1 1
      تاچشم حسود بترکد
    • مممم IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      معلم 8 ماه توی استرس و اعصاب خوردی کار میکنه منم یک معلمم ولی معلم غیر انتفاعی و تمام تابستون درگیریم برای شروع سال تحصیلی و هیچ لذتی از تابستون نمی‌بریم حقوقی هم دریافت نمی‌کنیم لطفا همه رو با یک چوب نزنید
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      خیلی زحمت می کشن !!! جالب مدام اعتراض می کنند میگن حقوق ما کمه و حکم کارکنان سازمانهای دیگه را پست می کنند و نسبت به حقوق آن سازمان که هر کدام از کارکنانش دیوانه شدن اعتراض می کنند
    • مسعود خالدی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      بله خیییییلللللللییییییی اذیت شدن بنده خداها ، اولا" ک حقوقهایشان جزء بالاترین حقوقهای کشوری شده ، از من کارمند دارن ۵۰٪ بیشتر میگیرن بیشتر از دو سال هست ک مرتب در حال گردش و مهمانی و مسافرت هستن با پول مفت بیت المال بقیه ارگانها زیر فشار کار با حقوق کمتر دارن له میشن
    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      1 0
      آره واقعا ، مشاغل سخت هنوز واکسن نزدن ولی معلم ها که توی خونه هاشون در حال استراحت هستن و مدرسه ای هم در کار نیست ، واکسن زدن .
    • معلم IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      1 0
      معلما به اندازه حقوقشون کار میکنن شما چی؟
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      شما حقوق یک معلم رو با حقوق یک آبدارچی که در یک اداره دیگه به عنوان مثال شرکت نفت مقایسه کن تا خیلی چیزا دستت بیاد.نشستی بیرون گود میگی لنگش کن.یه کم انصاف خوب چیزیه اگه کسی در وجودش باشه.
    • حسنو IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      کتاب بی شعوری را حتما بخوان.... نمره عینکم ۴برابر شده. چقدر می ارزه؟؟؟؟؟؟؟ کتف و گردنم را دو ماه پیش۱۰جلسه فیزیوتراپی کردم. از ۸صبح جواب دانش آموز دادم تا ۱شب. خودش ۳شیفت کاری میشه. همکارایی که شوهر و بچه داشتن اختلاف ایجاد شده براشون که همه ش تو گوشی هستی. فیلم میگیری. آزمون تصحیح میکنی. صدا نکنیم چون مامان کلاس داره. خصوصی هم تو گوشی با دانش آموز کارکردم. خدا تو کمرتون بزنه
  • مجتبی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    29 6
    لعنت خدا بر قانون گذارای ایران.مسخره ترین کشور دزد ترین مسولان .اختلاس .دروغ .هر کثافتی که بگی داخل حکومت ایران هست.خدایا دیگه این همه بلا بسه دیگه خودت فرج منجی روبرسان.خسته شدیم.
    • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      1 5
      لعنت خدا بر تو و همه دروغ‌گویانی که نام خدای بزرگ را، برای فریب مردم می‌برند. جمهوری اسلامی بهترین قانون اساسی و شکل حکومت را دارد. سوزش تو از ضعف مسئولین نیست، وگرنه به جمهوری اسلامی ناسزا نمی‌گفتی و آمار غلط نمی‌دادی. سوزش تو از بریده شدن دست تو از فساد و فحشا و خیانت به نفع ارباب آمریکاییت و استخوانی که مشتاق بودی برات بندازه هست. همه مردم را مثل خودت کاسه‌لیس فرض کردی. اسلام، حق مردم را محترم شمرده، از جمله حقوق دنیوی و اخروی‌شان را. اگر برخی مسئولان ضعف‌هایی دارند، دلیل نمیشه بدتر را انتخاب کنیم و به دامن شیاطین بغلطیم. به فضل خدای متعال، ما با همین حکومت یعنی جمهوری اسلامی کارها را سامان می‌دهیم و پرچم را به دست ولی برگزیده خدا تحویل می‌دهیم. تو و سایر دین‌فروش‌ها و وطن‌فروش‌ها، مختارید به یکی از ممالکی که نوکر استخدام می‌کنند بروید و اگر اکنون هم مشغول نوکری هستید، استخوانتان را بچرید و به کاری که در آن درکی ندارید وارد نشوید.
  • نیلوفر IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    38 12
    ما که کارمند بهداشت هستیم از اول کرونا یه روز تعطیل اضافی نداشتیم که هیچ, بیشتر روزهای تعطیل مثل تعطیلات عید نوروز را هم سر کار رفتیم الانم که به خاطر واکسن حتی عید قربان و غدیر و تاسوعا و عاشورا هم شیفتیم. بدون حتی یک ساعت اضافه کاری. این انصاف نیست به خدا.اون وقت هیچ نامی و تشکری از کادر بهداشت هیچ جا نمیاد. تقدیر و تشکر فقط مال معلمهاست که دو ساله خونه استراحت میکنن و حقوق میگیرن.
    • سارا IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      سلام دقیقا درست میفرمایین بنده هم کارشناس آزمایشگاه هستم بیشتر روزهای تعطیل هم به علت کرونا شیففت هستیم شغل ما تعطیلی نمی شناسد.
    • رضا IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      1 0
      میخواین بیاین عوض کنیم جامونو .بی انصافیس که به این روزمون انداخته .دورکاری که میدونین چیه .معلم بیچاره .تو رو اون کارگر رو اون کارمند رو رییس رو فرمانداررو نومزد مجلستونو ....تعلیم داده ویادمون رفت یه ذره معرفت هم تدریس کنیم . هرجا گفتیم که گفتید شغل انبیاست . انبیا سرور بودن ،هستیم؟ ولمون کنید تو درد خودمون سرگرم باشیم نمک نمیخاد دیگه کفران نعمت کردین که به این روز اوفتادین
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      2 0
      فرق امثال تو با معلم کاملا مشخصه. شماها ( نه همه پرستاران و پزشکان) متاسفانه برای مادیات و دیده شدن خدمت میکنید و الان که شرایط کمی سخت شده صداتون دراومده. اما معلم سال هاست خالصانه و با دستمزد های پایین تو شرایط سخت مسئولیت خظیر اموزش و پرورش کشور رو بدوش کشیدند. تو ایام بیماری کرونا که بچه ها تو خونه موندند، والدین خوب این قضیه رو درک کردند. اما اقسوس از درک و فهم امثال شما!
    • مریم IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      حرف دلم زدی بخدا
    • صبا صالحی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 1
      با حرف شما کاملا موافقم بنده هم پرسنل بهداشتم واقعا فشار کاری زیادی رومون هست جدا از تایم اداری ک سرکاریم عصر ها و روزای تعطیل یا شیفت واکسنیم یا شیفت تست گرفتنیم واقعا کلافه شدیم . بعد معلمان محترم برا خودشون حقوق مفت میگیرین نباید بین پرسنل بهداشت با این هجمه کاری و معلمان یه فرقی باشه تا نیرو دلسرد و بی انگیزه نشه
    • حسین IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      یک ایران دست بوس شماییم.
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      سلام به کسی و جایی کاری نداشته باشی میتوانید حق تان را بگیرید خوبه بگیم 4تا مرسوله را میبرید حق حساب میخواهید لطفاً سرتان بکار خودتان باشد
    • سما IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      تو از کجا میدونی معلما حقوق مفت میگیرن ؟ اگه راست میگی یه فیلم آموزشی درست کن ببین میتونی؟ معلما نصف روز در حال آماده کردن کلیپ و فیلم و محتوای آموزشی ان و نصف روز در حال تدریس آنلاین
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      ...!
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      کسی مجبورتان نکرده برید پرستار بشید هر شغلی در جای خودش ارزشمند است شما به واسطه زحمات معلمان پرستار شدید.حالا دارید به کسانی که شما را تربیت کردن حسادت و انتقاد می‌کنید نمک خوردی نمکدان نشکن......!!!
    • احمد IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      دروغ مگر شاخ ودم دارد.نیلوفر خانم .یک معام با سی سال خدمت ومدرک ارشد حکمش نه میلیون تومان است وای تووامثال تو با ۱۵ بال خدمت ومدرک کمتر دوبرابر یک معلم حقوق ثابت میگیرید تازه اضافه کار.حق کارانه. حق کرونا .و.،.دارید وتمام ملت ودولت ومسئولین هم از شماها تشکر وقدردانی می‌کنند.پس زیاد دور برت داشته وناشکری میکنید.در ضمن فکر نکنم بچه داشته باشید واگر داشتید انوقت میفمیدید که یاد دادن حتی یک حرف به یک دانش آموز چقدر سختی و..دارد.در ضمن آرزوی معلم ها این است که این ویروس لعنتی تمام شه وسر کار روند چونکه حضوری تدریس راحت تر است .ولی امیدوارم خداوند به تو وامثال تو وجدان دهد که اینقدر ..
    • زهرا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      لطفا اینگونه معلمان را قضاوت نکنید دور از انصاف است . من معلمی هستم با ۲۲ سال سابقه کار تمام سال های خدمتم یک طرف ، این یک سال ونیم هم یک طرف . من عاشق شغلم هستم اما واقعا این یکسال ونیم طوری اذیت شدم که دوست دارم زود بازنشسته بشم . صبح تا ظهر مشغول ضبط فیلم و آماده کردن کلاس بودم .ظهر کلاسم شروع می‌شد یک دقیقه از کلاس بیرون نمی‌رفتم بعدش کلاس پسرم شروع می‌شد که می بایست آنلاین باشم . بیشتر اوقات غذام میسوخت چون اوقات فراغت هم بایستی تکالیف بچه ها را چک میکردم. خلاصه بگم بهتون که اگر معلم وجدان داشته باشه بار مسئولیت در دوران کرونا چندین برابر حضوری هست
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      1 0
      پولشو میگیری وظیفته ناراحتی استعفا بده
    • رضا IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      خانمی که میگید همه‌ی تقدیر و تشکر ها مال معلم هاست که دارن توو خونه استراحت میکنن و حقوق میگیرن، معلم ها نصف حقوق شما رو نمیگیرن و اینکه همه‌ی تقدیر و تشکر ها مال شماهاست عوض اینکه از معلم ها ممنون باشید ۲۴ ساعته دارن با نت ضعیف زحمت بچه های شما و یا هرکس دیگه ای رو میکشن تا یک چیزی یاد بگیرن تا سال بعدی مشکلی نداشته باشن ازشون طلب کارید،در ضمن شما خودت از زیر دست یک معلم رفتی کارمند بهداشت شدی، خجالت بکش
    • رضا IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      1 0
      من کارمند یه دستگاه دولتی هستم خوب قبل کرونا پول مفت رو شما پعداشت و درمانی ها می گرفتید یکی از آشناها ما پرستار بود و در اون زمان حقوقش دوبرابر من بود و همیشه هم در حال استراحت بود التم حقوقش 15 میلیونه الان دو ساله که شماها به زحمت افتادید
    • علی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      اولا شما حقوقتان را افزایش داده اند ببش از دو برابر کارمندان حقوق می گیرید و در ضمن دروغ نگو همتان شیفتی هستید . دوما معلمها پای تبلت و موبایل ارتروز گردن و دیسک گردن گرفتن و بسیاری از بنده خداها نمره چشم عینکشان را تغییر دادند و بسیاری از انها قربانی کرونا شدند. سوما کارمندای شرکتهای دیگری مثل اب و برق و گاز هم همیشه سرکار بوده اند و با اعلام دور کاری کارمندانی مثل من در روز دورکاری ام سرکار بوده ایم بخاطر خدمات دهی به شماها. چرا نمی فهمید بعضی کارها را نمیشه دور کار انجام داد. چهارما بابت این که شرکتهای خدمات ده بدون تعطیلی در صف مقدم کرونا خدمت دهی می کنند دولت ریالی اضافه حقوق مثل کادر درمان نداد.
    • صادق IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      دمت گرم. راست گفتی.
    • طاها IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      با سلام خسته نباشید به تمام کارکنانی که بی وقفه در حال خدمت به هموطنان هستند. خواهران و برادران، کاش اینقدر زود در مورد هم قضاوت نکنیم؛ کم کاری بعضی همکاران را به پای همه ننویسید، معلم ۸ ماه یکسره از صبح تا نصف شب درگیر ۳۰ تا ۴۰ و خیلی جاها ۴۵ دانش آموز است ؛ باور کنید فرسوده می شویم؛ من خودم چند بار به خاطر کار زیاد با گوشی سردرد شدیدی گرفتم که تاثیرش رو به چشمام هم گذاشته و شدیداً به نور حساس شده، کار زیادبا گوشی باعث اختلاف خانوادگی برای خیلی ازهمکاران هم شد؛ الان هم که دارم مطلب می نویسم داره سردردم شروع میشه؛ ای کاش کمی قدرشناس بودیم یا حداقل به زخم هم نمک نپاشیم. خداوند همه ی ما را به راه راست هدایت فرماید.
    • بی نام IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      والا من هم در یک شرکت خصوصی مشغول به کارم در این ایام قطعی مکرر برق شرکتهای صنعتی بیشرین فشار ممکنه را تحمل کردیم چون در آن زمان مشخص همیشگی باید جبران زمانهای بی برقی را هم میکردیم تازه تمام تعطیلات تقویمی و نیز تعطیلات مصوب کرونایی هم با تمام ظرفیت باید به سرکار برویم بدون آنکه از صنایع ضروری کشور باشیم اما تمام افزایش حقوقها و تعطیلات و تقدیر و تشکرها از معلمان و کارمندان دولتی میشود که اکثریتشان بود و نبودشان هیچ خاصیتی برای کشور و جامعه ندارد و فقط استراحت بکنند و پول مالیات این مردم را خرج کنند . خدایا ظلم و تبعیض تا کی .؟
    • نام IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      واقعا که ناآگاه هستید ، یادتان باشد مسیر معلمی برای همه باز جیگرم آتش گرفت وقتی گفتید پول می گیریم و توی خانه نشستیم. بخدا معلمانی هنوز هستند که حتی یک ارزن هم بخاطر پول معلمی نکرده و نمی کنند.خدا لعنت کنند افرادیکه بدون آگاهی نظر می دهند. منم یک معلم بدون آینده و الله والله هنوز معلمانی هستند با همین پول معلمی کارهایی را انجام دادند که مدیران کلان کشور با بودجه های کلان و حتی مستمر نتوانستند به پایان برسانند. بله معلمی پول دارد ولی واقعا معلمانی هستند که در این شرایط سخت اقتصادی با وجود مشکلات خودشان در گمنامی کامل کارهایی انجام دادند که هرگز دولتی های بالا احساس نمی کنند یک معلم ساده آنهم در مقطع ابتدایی با حداقل ترین حقوق کمتر از کارگر ساده دست به کارهایی می زند که هرگز کسی فکرش هم نمی تواند کند لذا به معلمین و جامعه فرهنگیان با نگاه احترام بنگرید. پول هدف معلمان نیست اگر معلمانی با هدف پول در این حوزه هستند هرگز از کار معلمی مدیر یا معاون نشده اند بلکه از ابتدا در راس شروع بکار کردند و چون شما آنها را دید احساس می کنید همه معلمان یک جور هستند.
    • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      دیگه با سر نوشت با پیشونی نوشت. دیگه چه میشه کرد؟
    • رضا IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 1
      تا کور شود هر آنکه نتواند دید خسته نشدین اینقد درباره معلم ها نظر دادین
    • محمد سجاد IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      شما درست میگین من به نوبه خودم از شما تشکر میکنم خدا قوت ....ان شاءالله خدا پاداش زحماتتون رو بده و البته دولت هم دستمزد این تلاش ها رو براتون جبران کنه
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    مانند اداره درمان تاءمین اجتماعی. . آیا رصد میشود . ضرورت حضور آنان. قابل مقایسه هست . یعنیی با آمار . که نشان دهد چه مقدار حضور یا عدم حضور همه کارکنان . تاثیر گذار بوده . در این شرایط ..
  • امیر IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    متاسفانه کارخانه مینو تعطیل نکرده و بزور کارگران را سرکارمیارن
  • فاطمه IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام من در بیمارستان در تهران کار میکنم نیروی پشتیبانی اداری کارم با پرسنل بخشها با همه در تماس هستیم در مرکز زمان تعطیلی و اعلام یک سوم نیرو سر کار ما کادر درمان هستیم حضور ضروریست اما زمان تشویقیها و یا ..... ما کادر اداری هستیم به ما تعلق نمیگیرد تا کی ظلم
  • امیر IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    متاسفانه کارخانه مینو تعطیل نکرده و بسیاری از کارگران کرونا گرفتن
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    با سلام و خسته نباشید ما همه ی مردم ایران قدردان زحمات شما کارکنان بهداشت و سلامت جامعه هستیم ولی اگه همین معلمان نبودن و به شما خواندن و نوشتن نمی آموختن بنظرت شخص شخیص شما کسانی که نسبت به معلمان اعتراض دارید حالا سر چه کاری بودید کمی انصاف داشته باشید به نظر شما حالا معلم ها خوشحالن که سر کار نمیرن نه بقران قسم معلمی که وجدان کاری داشته باشه سخت ترین شرایط روحی روانی رو داره طی میکنه
  • کلار بختیاری IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    منم کارمند هلال احمر هستم.شیفتی هم میرم سر کار.تعطیل و غیر تعطیل هم ندارم.ولی اداریا از اول سال نصف حالت عادیشم سر کار نرفتن.سختی کار و چیزای دیگه هم که خیلی خیری نیست.هر چی هست واس معلماست که سالهای عادی خیلی اذیت میشن حالا که دیگه خیلی دارن زحمت میکشند.
  • شریفی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام ما پرسنل اورژانس ۱۱۵ مرتب شیفت هستیم ومجبور به اضافه کاری هم هستیم وروزهایی که تعطیل اعلام میکنند هزینه روز تعطیل به ما نمیدهند وبه ارگانهای دیگر میدهند که در خانه استراحت میکنند ویک سال است پول اضافه کاری ومعوقات ما پرداخت نشده لعنت بر این بی عدالتی
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    همچنین اضافه کنید جاهای تحقیقاتی مراکز نظامی رو
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    اگر شرکت تعطیل بشه من از کجا باید حقوق بگیرم؟! لابد فکر کردی نظام بیمه ای خیلی کارآمدی داریم و همه هم بیمه و بیمه جبران بیکاری ما رو میکنه. آره، اینجا سوئیسه
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      هیچ نظارتی روی روند کاری شرکتها و موسسات خصوصی وجود ندارد. اگر قانون باید اجرا شود باید همه جا تعطیل شود. جالب است که اکثر شرکتهای خصوصی خود را نوعی ارائه کننده خدمات و از گروه یک میدانند ولی باز حاضر نیستند با 30 الی 50 درصد پرسنل کار کنند و اگر هم کرونا بگیریم باید حقوق ایام قرنطینه را از بیمه بگیریم
  • بی خیالش IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    اقای خودم که نظر دادی نمی دونم کارگری کارفرمایی ولی شما که دوست داری تو این اوضاع بری سر کار کرونا که بگیری چند برابر خونه موندن خرج بایید کنی جهت درمان تازه اگه به امید خداوند درمان بشه
  • ناشناس IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    این چه تعطیلی هستش ک ما ک تو شهر توریستی هستیم و آشپز رستوران هستیم همچنان سر کاریم...فقط شعار میدن ملت ما خودش دوس داره این اوضاع ادامه داشته باش.
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    در این چندماه دانشگاه علوم پزشکی تبریز کلا رعایت قوانین شرایط قرمز را فراموش کرد و در این اواخر برای اینکه خالی از عریضه نباشد در شرایط فوق قرمز بجای دو سوم و حتی کامل، سرخود یک سوم دورکاری را ملاک کرد. حالا شما چه توقعی از بخشهای خصوصی دارید وقتی خود دانشگاه علوم پزشکی که باید سرمشق رعایت پروتکلها باشد انرا رعایت نمیکند و جلسات غیر ضرور را در این شرایط در اتاقهای کوچک دایر میکند و جان اعضای هیت علمی و کارمندان را بخطر می‌افکند
  • رضا IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام من در یک مرکز مشغول بکار بودم با مدرک لیسانس- نه بیمه ام کرده بود ونه هیچ حق و حقوق دیگه ففط ماهی ۲میلیون/به تازگی بدون هیچ عذر و بهانه ای اخراجم کرده وبا ۴سرعايله بدون خونه بچه دانشجو وکلی قسطو.. موندم/کسی نیست به داد ما برسه
  • حسن IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    کامندان که اکثرا واکسینه شدن تعطیل شدن اما کارگران که اکثرشون واکسن نگرفتن باید در این شرایط اسفناک سر کار حاضر باشن
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    نه واقعا اینطور نیست من خودمم معلم ریاضی ام بسیار اذیت شدم از تولید محتوا از پادگان و جو نظامی خونه که صدایی اونور نره داری لایو درس میدی تصحیح الکترونیک تکالیف اونم حل ریاضی و هندسه واقعا سخت بود من چشمم و گوشم دچار مشکل شد که تاهمیشه بامن هست شمارت دست بچه ها و خونواده هاشونه همه ام مراعات نمیکنن که... شده ساعت 3 نیمه شب اشکال میفرستادن تماس تصویری خارج از کلاس....حرمتی که بین دانش آموز و معلم بود یجورایی شکسته شد....برگزار کردن آزمونهای آنلاین که خودش داستانی بود بسیار سخت بود حداقل طرح سوال ریاضی باور بفرمایید برای یه طرح سوال و وارد کردنش در فرم دوهفته صبح تاعصر وقت منو گرفت بدون اضافه کاری....آماده مردن نیم ساعت مفید تدریس آنلاین تو محیط ریاضی اقلش دوروز وقت میبره...حالا بازم دوست عزیز نیلوفر جان اگر فکر میکنید معلمها حقوق مفت میگیرن میتونید امتحان کنید معلمی رو پایدار باشید
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    خدا قوت برتمامی کارکنان نیروهای مسلح
  • سید IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    1 0
    با سلام.من در اداره برق کار میکنم.ازوقتی کرونااومده ودورکاری رو اجراکردن تمام کسانیکه رسمی هستن و اکثرا هم پشت میز،یک روزدر میان سرکارنمیان.وتعطیلات نیز کاملاً تعطیل هستند.ولی ماکه شرکتی هستیم واتفاقابامردم مستقیماً روبرو هستیم باید بریم سرکار.البته مشکلی با سرکار رفتن نداریم اما با این بی قانونی کرونا هیچ وقت از بین نمیره
  • سارا IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    اونایی که ازشغلتون ناراضی هستین وفکرمیکنین معلمهابیکارن.خب انتقال بین دستگاهی بگیرین ومعلم بشین
    • جنیفر IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      ای بابا. اینا نه صبر معلمی دارن نه حقوق معلمی ۴میلیونی کفافشون میده. اینا قشر مرفه بی دردن که این حرفها رو میزنن
  • فدای‌رهبر IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ماکشاورزان ودامداران‌درطول‌مدت زندگی‌حتی‌مرگ‌نزدیکترین‌کسانمان تعطیلی‌نداریم‌ومتاسفانه‌بدبخترین اقشارجامعه‌ایم
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    اﻳﻦ ﻛﺸﻮﺭ ﺷﺪﻩ ﺑﻬﺸﺖ ﻛﺎﺭﻣﻨﺪاﻥ ﺩﻭﻟﺖ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻫﻢ ﺟﻮﺭﻱ ﻃﻠﺐ ﻛﺎﺭاﻧﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﻴﺰﻧﻨﺪ اﻳﻦ ﺩﻭﺳﺎﻝ ﻛﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﻛﺮﻭﻧﺎ اﻣﺪﻩ ﻓﻘﻄ ﻓﻘﻄ ﺣﻘﻮﻕ ﻣﻴﮕﺮﻳﻨﺪ ﻫﻴﭻ ﻛﺎﺭﻱ ﻧﻤﻴﻜﻨﻨﺪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻌﻂﻴﻞ ﻫﺴﺘﻨﺪ
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ما دقیقا تو سازمان حمل ونقل کشیک هستیم .هیچ وقت تعطیلی نداریم .حالا میخواد کرونا باشه تعطیلی رسمی باشه هرنوع تعطیلی فرقی برای ما نداره .بعد میبینیم اونایی که از همه مزایا استفاده میکنن اضافه کاری که هیچ ماموریتم میگیرند.به ما حتی حق شیفت نمیدن همجا باندو باند بازی هستش
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    واقعا کارخانه پوشاک با ۵۰۰ نفر پرسنل باید باز باشه ؟! واقعا این تعطیلات نابرابری هست که این همه کارکنان که شغل ضروری هم نیست موادغذایی هم نیست ، باید کارکنن و حتی اضافه کار هم بمونن بدون تعطیلی حتی جمعه ها باید سرکار حضور داشته باشن .
  • علی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ما بدبخت چی بگیم در راه اهن کارمیکنیم شب روز سرما گرما عید عاشورا جمعه شنبه هیچی بهمون تعلق نمیگیره .هیچ وقت هم به حساب نمیشم
  • مجید IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    واحدهای اداری حال میکنند واحد امدادگاز باید سر کار باشه اون زنگنه که نمیفهمه امداد گاز در هرشرایطی سرکار بدون واکسن کرونا
  • ناشناس IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    چرا اینهمه وقیح شدیم؟ همه داریم به هم گیر میدیم. به معلما دیگه چراااااا؟ مگه چقدر حقوق می‌گیرند؟ واقعا حقمونه هر چی سرمون بیاد
  • نیلا IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    خانم نیلوفر و ناشناس عزیز خیلی سطح فکرتون پایینه که میگین معلمها پول مفت میگیرن.فکر کنم بچه مدرسه ای ندارین که انقد درکتون پایینه، بدبختی معلمهارو از شهریور پارسال تا خرداد امسال ندیدین؟امسال معلم دخترم ۲۴ساعته پاسخگوی دانش آموزان کلاسش بود،هم حضوری هم مجازی... بخاطر شعور آدمایی مثل شما هست که آموزش و پرورش ایران انقد از دنیا عقبه.
  • ایران IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    کارمندان ادارات دولتی در سازمان امور مالیاتی مرکز به دستور مدیر کل اجباری باید بیان سر کار ۱۰ ۲۰ نفر باید بیان سر کار در ساختمان می بندن تا اگر از ستاد کرونا بیان جلوی در ساختمان در باز نمی کنن چرا برخورد نمیشه همین ۲روز پیش یکی از کارمندها کرونا گرفت
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    دستگاههای خدماتی و انتظامی چه گناهی کردند تعطیل نیستند کرونا به اونا و خانواده اونا کاری نداره نه کارانه ای می گیرند نه...
  • شراره AU ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام.چرا به معلمان بدبخت و بیچاره اعتراض میکنید؟؟؟؟؟بد و بیراه و تهمت برگرده به شما و عزیزان شما که گفتین پول مفت؟!!!!!میدونید چند هزار معلم از نظر بینایی آسیب دیدند از صبح تا ساعت ۲ تا ۳ شب به سوالات دانش آموزان پایخ دادند و نه جمعه ای داشتن و نه تعطیلی.....فایل تصویری درست کردند و خانواده خودشان را ساکت و لال کردند....اعتراض شد که فیلم واضح نیست دوباره فیلم گرفتن.....وفت کلاس دیگر گرفته شد مدیر و اولیا مدام زنگ می زدن و معترض می شدند واقعا کی باید به این تماسها پاسخ می داد شماره معلم در کلاس پخش شده بود و موقع امتحان ....نبودن اینترنت و قطعی برق و سراسیمه به کافینت می رفتن و از مغازه ها تدریس میشد....شما عیچوقت این شرایط سخت را نمی پدیرفتید.معلم ناهار و شام داره بچه داره زن داره یا شوهر داره.....کی جوابگو باید باشه واقعا؟!!!!!معلمی می گفت حاضرم ۱۰دتا مدرسه برم ولی تدریس مجازی نکنم نمره عینکم رفته بالا دارم کور میشم آرتروز گردن گرفتم گوشیم خیلی زنگ خور داره همه نمره بیست میخوان دیگه دیوونه شده بود.......
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    دروغ میگن تعطیل ما کارگرا رو ادم حساب نمیکنن این بیشعورا
  • ملت IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    مردم کی می خواهند درک این مطلب را کنند معلوم نیست .حد اقل به فکر سلامتی خودتان باشید. این که دیگه ربطی به دولت شیاست دیگر امورات کشور که ندارد .بابا مریض میشوید پای مرگ و زندگی در میان هست . تمام دشمنان خارجی داخلی هم اینراکرده اند پتوک . هی می کوبند تو سر مسولین . ملت خودشان باید رعایت کنند . ولی حیف که عملی د کار نیست .
  • کارمند دادگستری IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    1 0
    خب کارکنان دادگستری که در تمام این دو سال کرونا مجبور به حضور 100 درصدی بوذند چی؟
  • محمد IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    حداقل دولت ازاین همه جریمه که ازمردم می‌کنه نصفشو بده به اونایکه حقوق ثابت ندارن تا نیان بیرون مردم مجبورن ازکجا بیارن بخورن ازاون بسته معیشتی که ساعت 5صبح میفرستید؟
  • کارگران منطقه ۲۲ IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    1 0
    چرا وقتی دولت تمام پارک‌ها وجای پر شلوغ وپرتردد مانند دریاچه چرادولت نظر نمیکنه فقط تعطیل خبرازتعطیلی جای پرشلوغ منطقه ۲۲ ودریاچه کرونا نیامد چرا
  • محمد IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    5 0
    من تو کارخونه ای کار میکنم که حدود نیمی از پرسنل کرنا گرفتن وچند فوتی ولی کارفرما اسرار بر کار کردن داره وبه هیچ وجه حتی روز تاسوعا حاظر به تعطیلی نیست آخه این انصافه ، این چه مملکتیه که هیچ کس جون آدما براش مهم نیست ،این چه قوانینی که میزاریم وکسی اجرا نمیکنه
  • رضا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    تازه خبرنداری که مدیران برخی شرکت ها از منزل مدیریت می کنند ومحل کار تشریف نمی آورند
  • حمید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    کجای این کشور عدالت وجود داره که تو تعطیلی عدالت وجود داشته باشه، اتفاقا اونهایی که همیشه تعطیل هستن بیشترین دریافتی رو دارن مثل دارایی...در عوض اونهایی که بیشترین زحمت رو می کشن و حتی تو ایام تعطیلات رسمی مثل عید نوروز و غیره هم سر کار هستن کمترین دریافتی رو دارن مثل کارگرهای شهرداری و مامورین پلیس.
  • اسماعیل کرمی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    من آتشنشان هستم.. شما بگید چجوری میشه آدم حرفشا بزنه واعتراض کنه به این تعطیلی های نابرابر که ما همیشه حضور اجباری داریم ویکساعت اضافه کار نمیگیریم بابت این تعطیلی ها.. ماه رمضان هم همینجوره..بااینکه اداری ها یکساعت اضافه کار ندارن ولی 150 ساعت ارفاقی میگیرن ماها که شیفتیم نهایتش 5 ساعت م. لعنت به این عدالت نابرابر..
  • مهدی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    یک بام و چندین هوا .
  • Kh IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    لطفا با معلم ها کاری نداشته باشین که با یه حقوق ناچیز ایم همه زحمت میکشن و به فرزندان ما حتی در شرایط سخت کرونا و مجازی بودن شبانه روز پاسخگوی اولیا و دانش آموزان ناسپاس ایران زمین بودند آجر معلم های عزیز با خداوند هست که با سه چهار تومن حقوق که اونم چشم خیلی ها رو درآورده دارن دست و پنجه نرم می‌کنند و صداشون درنمیاد بنده خدا ها ان شاالله که خداوند عزیز و سلامتی به همه معلم ها بده که وجود نازنینشون فقط در دوران سخت کرونا واقعا به چشم اومد ... شما بچسبین به پرستار ها که وقتی مادرم بیمارستان بود و من مراقبش همش در روز ۸ ساعت شیفت بودند اونم یه دماغی بالا گرفته بودند و گنده دماغ و یه سرم رو از دست مامانم باز نکرد و مامانم با سرم رفت دستشویی به خدا مادرم نفرین کرد شبم که حالش خیلی بد بود و مسکن میخواست پرستارا رفته بودن خوابیده بودن هیچکدام پیدا نمیشد خیلی راحت و ریلکس اونوقت نفری ۱۵ تومن بیست تومن پول بی زبون بیت المال رو حروم می‌کنند شما بچسیین به پرستارا نه معلم های مظلوم که سه تومن چهار تومن میگیرن تو این شرایط سخت و اینقدر رسیدگی میکنن به درس بچه های ما
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ایران همه اش ناعدالتیه هر روز یه قانون در میارن لایه لایه تبعیض و فساد و ناعدالتی و دست آخر ریاکاری خدا باعث و بانیشو لعنت کنه آمین یا منتقم المظلومین
  • زهرا IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    وقتی بخش خصوصی تعطیل نمیشه کاش مهد کودک هام تعطیل نشن روزهای تعطیل بچه ی من میمونه روی دستم توی شهر غریب بدم کی نگه داره خودم برم سرکار
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    مجموعه جناب مخبر که باز بود.
  • علی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    بنده کارشناس بهداشتی هستم. بدون منظور حرف میزنم. الان ۲ سال بیشتر ادرات با نصف پرسنل کار میکنند ما حتی بعد وقت اداری و روزهای تعطیل نوبتی سر کاریم حتی تو دفن افراد کرونایی. خب وظیفه است ولی حتی اومدن میگن مراکز اصلی بهداشت باشن ولی مراکز کوچیک باز باشن. حتی داخل محل کار بهداشت از درمان جدا کردن. ولی میگن همه باید سرکار باشن. واقعا ضعیف کشی میکنند.
  • احمد IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    فقط کارمند بانک عشق است
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ماکه دولتی هستیم و شیفت کار مرتب سر کاریم فقط واسه اداریها خوب شده و بس کلا ۸۰ ساعت در هفته میان تویه اتاق چهارمتره دونفر نگهبان
  • کورش IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    رییس بی شعور که داشته باشی به ضرب زور میکشونتت سر کار هر چی بهش میگی کرونا وحشی شده میگه من این حرفا حالیم نیست باید بیای سر کار
  • اکبر IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 1
    شرکتهای خصوصی نه دفعات قبلی و نه اینبار تعطیل نکردن. وقتی هم اعتراض می کنیم، کارفرما میگه فقط دولتی ها رو تعطیل کردن. چرا ستاد کرونا به صراحت اعلام نمی کنه که شرکتهای خصوصی هم تعطیل هستند؟ چرا بصورت ابهام آمیز اعلام می کنه ؟ حقوق و پاداش خوب و به موقع برای دولتی هاست. دورکاری برای دولتی هاست. تعطیلی برای دور کاری دولتی هاست. واکسن اختصاصی برای دولتی هاست ..‌.
  • سعید داوودی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    1 0
    دو سال هست کارمندا مفت مفت دارن میخورن تعطیلی پشت سر تعطیلی حال میکنن تعطیلی با حقوق دارن کنار زن و بچشون میشنن فکر سفر به شمال میزنه به سرشون. مثلا کرونا هست مرخصی دادن که بتمرگن تو خونه اما واسشون شده عشق و حال حقوق عالی مزایای عالی کلا عشق و حال شده واسشون پول حقوقشون هم که معلومه از کجا فراهم میشه از مالیات و پول حق بیمه سرسام آوری که از کارگران زحمت کش تهیه میشه
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    معلمان عزیز کارشون قابل تقدیره ولی واقعا دلسوزی معلم قدیم کجا ومعلم انروز کجا . قبلا بجز ابتدایی ها بقیه ا هفته ای دوروز میرن مدرسه بقیه رو تعطیلن یا روزی۵ ساعت کار با زنگ تفریح . بقیه ادارات روزی هفت ساعت بدون استراحت بعد حقوق همه برابر هست ومعلمان مدام در حال اعتراض و همسر من تو کرونا هر روز سر کار میگم چرا تو هر روز میری مبگه استدلالشون اینه که داوگستری و قوه قضاییه زیر مجموعه استانداری نیست اماتوی تایم کاری و بقیه چیزها هرجا به ضرر هست تابع هستن انگار سلامت کارکنان و خانوادشون رو اهمیت نمیدن تا حالا چتد تا از همکاراشون هم فوت کردن یا بیماری سحت گرفتن چون نسبت به بقبه ادارات خیلی ارباب رجوع دارن البته میگه همکارای تهران تعطبل میکنن استانها پیروی نمیکنن و کسی نظارت نمیکنه
  • پرستار IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام.ما پرسنل درمان همیشه مورد ظلم در میان ادارات دولتی بودیم.در این دو سال کرونا که همه ادارات کلا ۶ ماه هم سرکار نرفتن،نه تنها تعطیل نشدیم بلکه اجازه مرخصی هم نداشتیم و حتی یک ساعت هم از موظفی ما کم نشد.به علت کرونا از حقوقمون هم کم شد. تنها کاری مسئولین برای ما میکنن اینه که توی پیک ها فقط تو اخبار میگن حقوق معوقه درمان رو پرداخت میکنن، در حالیکه یک سال هست که پرداختی های ما رو ندادن. به خدا ماهم انسانیم ،خرج داریم،مریض میشیم،بچه و خانواده داریم
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    کارگران کار می کنند تا پول نزول وام کارفرما ها را به بانک بدهند و مالیات و پول حقوق کارمندان و نمایندگان و قضات
  • جواد IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    باسلام من خودم کارمند ارتش هستم .با وجود تعطیلات سراسری کل کشور ولی کارکنان ارتش در پادگان‌ها حاضر و مشغول خدمت شدند...بی عدالتی در حق ما شده و پرسنل ارتش معترض هستتد
  • سلملن IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    تعطیلی فقط واسه آموزش پرورش بانک ها و ادارات دولتی هستن کادر درمان نظامی ها و کارگران هم که نوکر در خونه
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    یکی ازین ادارات که اصلا توجهی به مصوبات ستاد کرونا نداشته سازمان مدیریت بحران به ریاست آقای نجار است.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ای کاش کمی هم به کادر درمان توجه میشد که حتی در ارزوی یک روز در خانه ماندن واستراحت کردن دارن چه برسد به تعطیلات ومسافرت کادر درمان خیلی خسته است ای کاش مردم درک میکردن
  • م. آ IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    دولت تعطیل کرد ولی فرودگاه یزد نیرو روزکارش رو تعطیل نکرد مگه او بیچاره ها جزو این ملت نیستن
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    به نظرم کاملا درسته الان دوسال کرونا اومده مسولین رده بالا اضافه کار میمانند اما کارکنان رده پایین حق اضافه کاری ندارند و هیچ کار مشکلی پیش نمی آید لطفا برسی شود حق رده پایین پایمال نشود
  • محمد IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    والا ظاهرا کرونا با سرمایه دار یار و دشمن کارگر هست چون شرکت های سرمایه داری به اجبار تمام کارگر ها رو گفتن حضورشون الزامیست و حتی کارگر هایی که کرونا گرفتن پس از یک هفته باید حضور داشته باشند واگرنه اخراج میشن مثله شرکت فاتح صنعت کیمیا در شیراز شهرک صنعتی ...
  • حسین IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام ما که از بچهای عملیاتی اتش نشانی هستیم و به صورت گروهی هم زندگی میکنیم و همه جا میریم و همه کار هم میکنیم به ما توجه اصلا نمیشه متاسفانه هیچ تصمیمی برایمان نمیگیرند و همه ما و خانوادهایمان درگیر کرونا هستیم و هر چن ماهی دوباره کرونا مگیریم
  • رضا IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ما هم کارمند بنیاد مستضعفان هستیم. متاسفانه با اعلام ستاد کرونا مبنی بر دورکاری، منابع انسانی بنیاد بخشنامه کرده که از اول فروردین تا پایان سال ۱۴۰۰ هر کارمند تنها ۲۰ روز حق دورکاری دارد و بعد باید از مرخصی استحقاقی استفاده نماید. و تاکنون چندین تن از کارکنان بنیاد بر اثر کرونا فوت شده اند و همچنان منابع انسانی بنیاد اجازه دورکاری به کارکنان نمی‌دهند.این فاجعه بشری جهت مرگ و میر کارکنان باعث تاسف است.
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام ما کادر اداری تو بیمارستان خصوصی هستیم چرا ما جز اونا نیستیم چون بیمارستان خصوصیه میگن شما باید بیاین ما که اداری هستیم مگه تمام ادارات تعطیل نشدن واقعا چه عدالتیه.
  • مهراد IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    اقا کارگر و کارمند های شرکتی بهشت زهرا که تعطیل کاری ام نمیدن بهشون رو پیگیری کنید از کارمند تا آمبولانس هاشون که نزدیکترین افراد و در خطر ترین ها هستن با حقوق پایین ممنون
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام . این ی واقعیت است . بنده شاغل در دادگستری هستم . غیر از دو تعطیلی اخیر در تهران . هیچ روز دیگه ای تعطیل نبودم و گفتن شامل من نمی شود . حال آنکه قسمت‌های ستادی که اصلا ارباب رجوع ندارن شامل حالشان می‌شود
  • شهروند IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    باید دولت مصوبه ای برای جبران خدمات کارکنانی که از اول کرونا ملزم به حضور مداوم بوده اند تصویب کند. هزاران ساعت کار مازاد بر دیگران در این دوسال بدون مزد اضافه ظلم و بی عدالتی است.
  • یک پرستار IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ما ۳۶۵ روز سال رو بدون گلایه و شکایت سر کار میریم تازه ، جمعه و عید و شب قدر و محرم و ... نداره . تازه صبح و عصر و شب هم نداره ، اینکه بعضی پرستارا اون اوایل میگفتن ما چند وقت خونواده مون رو ندیدیم همش تعجب میکردم ، مگه قبلش می دیدید ؟!! من اونقدر که از ایدز و هپاتیت میترسم از کرونا نمیترسم حالا سل و زونا و مننژیت بماند .
  • آرمان IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    حالا اگر بقیه هم تعطیل کنند مثلا اون گروه از دوستان که گله دارند مشکل حل میشه ؟ واقعا نگرانی بابت کروناست یا انصافا تعطیلی را ترجیح میدیم؟ با این روند تعطیلی های رسمی و غیر رسمی در سال جدید کلا چند روز ولقعا سر کار حاضر بودید ؟فارغ از آنکه این حضور موثر بوده یا صرفا به یک حضور ختم شده!! چنانچه روند تعطیلی به گونه ای پیش رود که عائدی سازمان هر یک از نفراتی که دغدغه هدم تعطیلی دارند که چرا باقی تعطیل و ما شاغل هستیم و این رویه موجب ضعف و سستی سازمان متبوعتان و نهایتا تعطیلی دائمی و بیکاری خودتان شود آیا باز چنین فکر میکنید که بهر قیمتی تعطیل باشید؟!
  • رضا IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ما باید بریم قدردان معلم هایی باشیم که شب و روز به خاطره اینکه بچه های ما یک چیزی یاد بگیرن زحمت میکشن و استراحت هم نمیکنن همه‌ی حرف ها الکیه اینکه میگن حقوق معلم ها افزایش پیدا می‌کنه بالاترین حقوق معلم حدوداً ۵ میلیون ولی حقوق دکتر ها و پرستار ها ۳۰ الی ۴۰ میلیون هستش پس قدردان معلم ها باشیم که با این حقوق کم دارن برای بچه هامون سنگ تموم می‌زارن معلم های عزیز ازتون ممنونیم
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ما پرستارها سنگ هم از آسمان بباره باید بریم شیفت حالا هم مردم میرن عشق و حال ما باید تاوان بدیم
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ما که پرسنل بیمارستانیم چی بگیم؟ اینهمه تعطیلی بوده چه کرونا بود چه نبود ما همیشه آماده به خدمت بودیم همش سرکار بودیم الآنم که کروناس از خستگی مردیم چون نه تعطیلیه نه میتونیم از مرخصی خودمون استفاده کنیم بهمون نمیدن چون نیرو کمه الان که من سرکارم بعضی همکارامون کرونا گرفتن استعلاجین که ما باید بجای اونا هم کار کنیم تا ببینیم کی نوبت ما میشه اما با اینهمه چی بهمون میدن هیچی نه اضافه کاری نه چیزی بازم فدای سر سلامتی مردم , مردم خوب و سلامت باشن ما چیزی نخواستیم
  • مرصاد IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    به عنوان یه نیروی اورژانس ما هیچ ما نگاه
  • علی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    من کارمند رسمی و البته بی پارتی و آشنا ندار یکی از دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان.........هستم اداره ما با سلیقه خاص و دلخواه معاون اداره کل اداره میشه،ما علاوه بر این توصیفات و توضیحات حداقل ماهی یک شب،تکرار می کنم شب باید بریم محل کار! مدیریت مرکزی در تهران هم بدتر از استان چسبیدن به فروعات و اصول اصلا نمی دونن چیه کرونا که چیزی نیست
  • محسن IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    تمام بودجه رومیدن کارکنان دولت.دودتورمش توچشم مردم بدبخت وبیکارمیره
  • مژگان IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    شوهر من جنوب شرکت نفت کار میکنه ،،،سنگ هه بباره هرگز تعطیل نمیشه،،حتی کلا نه جمعه نه تعطیلات رسمی،،نه عید
  • علی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    اقا باکارشناسی ارشد و۲۲ سال سابقه کار ااما نه درآمورش وپرورش و البته باسابقه تدریس خصوصی پارسال که بخاطر کرونا بیکارشدم هنرستانی بم پیشنهاد تدریس داد باورکنیدساعتی ۱۳ تومن اونم فقط برای زمانی که کلاس باشد خوب چاره ای نبود رفتم امسال همان هنرستان لطف کرده وپیشنهادساعتی ۱۵ تومان داده یعنی اگر فول تایم ازشنیه تا چهارشنبه از۸ صبح تا ۱بعدازظهر برم زیر ۲میلیون گیرم میاد خدایی این انصافه میگم آخه کی بااین حقوق میاد می گن دانشجویانی که در اوایل لیسانس هستند آخه هنرستان کارودانش باید با دانشجویان ترم ۱ و۲ لیسانس اداره بشه این کجاش می شه کارودانش
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    کلا بیش از 80درصد از کارمندان دولتی که از جیب بیت المال میخورند،در شرایط عادی غیر کرونا هم در مجموع روزی یک ساعت بیشتر کار نمیکنند.اگر هم دیدید کسانی کار میکنند حتما پیمان کار یا کارگزار آن اداره میباشند.
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    تو ایران همه چی سلیقه ای هستش، حتی دور کاری! مثلا تو شهر ما از اول سال خیلی ادارات دورکاری داشتن، ولی اداره ما میگفتن باید بیاین
  • صادق IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    بریدیم ما نیروی سیم بانیم شب روز سره کاریم همه نیرو دور کاری و استراحت ولی ما همیشه سره کاریم شب و روز برق مردم قطع نشه بعد مردم فوش بارون میکنن خدا ازتون نگذره
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    بدون هیچ ملاحظه یا اضافه کاری یا تقدیر ویا تشکر خشک خالی پرسنل پلیس بدبختم همیشه سر کارن
  • جواد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    سلام ما کارمندان شیفتی زندان از اسمون سنگ بباره باید بریم سر کار،تو ایام کرونا،کارمندان اداری دور کار تعطیل ،هر اتفاقی تو کشور میفته آماده باش خدمت 24*24پدرمون درامد از این همه تبعیض اضاف کار نمیدن وقتی میدن نصف کارکنان اداری تاکی این همه ظلم
  • مهرداد IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    نیروهای نظامی گناه کردن تعطیل نیستن ساعت خدمت ما یک ساعت بیشترازکلیه کارمندان دولته وحقوق پایین ترازهمه
  • آ. ب IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    تورو خدا دیگه نمک روی زخم آدم نپاشید، حدود یکسال ونیم هست که از اپیدمی کرونا می‌گذرد که تقریبا یکسالش رو اعلام میکنن یا تعطیل ویا با محدودیت پرسنل اداره ها فعالیت داشته باشن اما ما مامورین قرائت برق تحت هر شرایطی باید سرکار حاضر باشیم در حالیکه بیشترین تماس را با مردم و خونه به خونه داریم و زمانی هم که اعتراض میکنیم گفته می‌شود که شامل نیروهای شرکتی نمیشه این تعطیلات در حالیکه اگر یه دوره کنتور کسی قرائت نشه هیچ اتفاقی نمیوفته نهایتش دوره بعد مصرف دو دوره باهم محاسبه می‌شود در حالیکه پرسنل رسمی با هر تعطیلی یا دورکاری تعطیلن یا دور کاری انجام میدن و ما شرکت‌های بدبخت هم چون هیچ مدافعی نداریم و شدیم برده شرکت‌ها باید سکوت کنیم و کار وکار وکار. توی این دنیا که امیدی برای بهبود شرایطمون نداریم انشاا... که اون دنیا خدا حقمون رو هم از مسئولین در رأس و هم شرکت‌ها بگیرد.
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    ما دولتی ولی سر کار عید 99 کلا سر کار حتی مرخصی استفاده نشده
  • حقیقت گو US ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 1
    معلمی بهترین شغل تو ایرانه قشر بیکار و همیشه طلبکار بخدا خود دکتر روحانی و دکتر رئیسی هم آرزو داشتند معلم بودند اکثرشون تو ساخت وساز و بساز و بفروشن
  • ناصر IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    لطفا یه بازرسی بفرستین برای اداره راه وشهرسازی لارستان که چرا دارین از نیروهاتون استفاده کامل میکنید توی این تعطیلات کرونایی..... ما اصلا دور کاری نداریم و نمیدونیم چی هست ...فقط دارن ظلم نیروهای شرکتی میکنن
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    1 0
    کیف دنیا را کارمندان دولت می‌کنند کرونا واسه هرکی بد بوده واسه کارمندان دولت خوب بوده سرکار نمیرن وقتی هم میرن دوساعت مینشینند برمیگردن، حقوق مفت ميگيرن میرن تفریح و خوشگذرانی
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    من ارتشی که تخصصم اداری و مالی هست نه پزشکم نه پیراپزشک نه پرستار نه هیچ کاری از دستم بر میاد برای کرونا و کرونایی انجام بدم من چرا هر روز باید برم. خیلی مسخرست
  • علی رمضانے IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    باعرض سلام وتسلیت ماه سوگواری سالارشهیدان امام حسین،ع،ویارانش. باستحضارمیرسانم مدت دوسال است نسبت به هنرم بیکارشدم تنها بایارانه معیشتی سه نفره امرارمعاش میکنیم،مستاجرهم هستم ، نیمی ازوسایل منزلم رافروختم،هرجا رفتم،نامه نوشتم ترتیب اثری ندادند،دیگه بریدم ، پیش اهل وعیال،داماد،عروس،نوه شرمنده ام
  • دینا IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    متاسفانه برای مجموعه های دولتی و غیر دولتی جان انسانها اصلا اهمیتی ندارد مثلا در بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان اما، راهداری، و حتی نیروهای مسلح فقط به صورت نامه ای تعطیلات ابلاغ میشود و عملا هیچگونه تعطیلی ای در کار نیست و تمامی کارکنان تمام وقت مشغول کار هستند در صورتی که هیچکدام کار واجب و مهمی ندارند مثلا نیروهای ستادی در ارتش که کار مهمی انجام نمیدهند
  • رسول NL ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    در ایران هر اداره و سازمانی و چه بخش خصوصی و چه بخش دولتی ساز خود را میزند . واین در آینده ثمرات نامطلوبی و شاید مجنون الحالی جهت اداره کشور به وجود خواهد آورد . مثل در مجلس مصوب شد و تائید شد کارکنان دولتی و خصوصی با ۲۵سال خدمت بازنشسته شوند . در موضوع هم نه حرف مجلس خریدار دارد و نه حرف دولت و نه حرف مردم خودمان داریم با این عملکرد ریشه خود را میسوزانیم که نه حاکمی باشد و نه مردمی مثل افغانستان
  • محمد IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    جالبه معلمین عزیز ۲سال رنگ سر کار روندیده اند هر روز کمپین حقوقمان کم است را سر میدهند بخدا خیلی زشت است مگر چند ساعت کار مفید انجام دادید خجالت هم چیز خوبیست۵۳۴۶
    • ناشناس IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      سلام ، راست می گین معلم ها دارن کیف می کنند، برای همین پیشنهاد می کنم شما هم بیاین و معلم شوید ،کنار ما معلم ها کیفش رو ببرید
    • سوشیانت IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      قول شرف میدم تجدید شدی
  • ملاصدرا IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    والا ما هم تو یکی از زیر مجموعه های وزارت راه هستیم البته کشیک ،حتی یک روز هم تعطیل نبودیم این انصاف نیست حداقل یکی به داد ماها برسه حرفم میزنیم میگن شیفتها کرونا نمیگیرن دور از جون پیمانکارا مثل گوسفند هستن تو عزا و عروسی سرشون میبرن
  • سالار IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    نیروهای نظامی فقط باید تو این کشور دیوار کوتاه باشن و فحش بخورن وجور بکشن این بنده خداها مگه خانواده ندارن که همیشه باید سرکار باشن من که نمیگذرم از هرکی که در حق این بنده خداها کوتاهی کرد باحقوق کم و ساعات کاری زیاد ،دیوار کوتاه همه حرفها هم باید باشند لعنت به کسایی که به اینها بد میکنه وحرف میزنه
  • علی IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    تقریبا برای همه جا افتاده که تعطیلات فقط برای ادارات دولتی هستش وبخش خصوصی اصلا اهمیتی به این موضوع نمیگزارد ومتاسفانه هیچ دستگاه نظارتی هم این مهم را پیگیری نمیکند
  • مریم IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    1 0
    مملکت رها شده است عین خیالشون نیست روزی اینهمه آدم داره میمیره خودشون واکسن زدن خیالشون راحت
  • علی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    1 0
    سلام. طبق قانون اگه قرار همه ی ارگانها تعطیل باشن، وفقط مشاغل ضروری دولتی دایر باشن، انصاف وعدالت حکم میکنه کسانی که درمحل کارحاضر میشن، حتما وحتما باید تعطیل کاری براشون لحاظ لحاظ میشه، تا همه در برابر قانون یکسان دیده بشن، نمیشه که نصف جمغیت کارکنان اداری ومشاغل دیگر تعطیلی با حقوق داشته باشند ولی بیچاره کارگرانی که به اقتضای شغلشان باید حاضر باشند هیچگنه مزایایی دریافت نکنند، این کار عدالت نیست.
  • فاطمه IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    این تعطیلی ها بیشتر برای بخش خصوصی هست و مغازه دارها و نهادها و سازمانهای بخور بخواب مثل جهاد کشاورزی و اداری شهرداری و ضمت و اداره مسکن و شهرسازی و دانشگاهها و دانشکده ها وگرنه ما که تو بیمارستان کار میکنیم با توجه به اینکه قسمت اداری هستیم و با ارباب رجوع کاری نداریم با دوتا بچه زیر ۶ سال تو این اوضاع قرمز کرونایی دلتا و محیط آلوده بیمارستان با توجه به اینکه کارمون هم ماهیت دور کاری داره و دو خونه راحت میتونیم انجام بدیم به زور مدیر بیمارستان مون با یک روز دور کاری موافقت کرده البته ما پنچ شنبه هم تعطیل نیستیم
  • حسین IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    ماهم مثلا کارمند دولتیم تو آتش نشانی کار میکنم تو این مدت حتی یک دقیقه که تعطیل نشیدم که هیچ و اینکه بخام مرخصی استحقاقی خودم رو بگیرم از حقوقم کم میکنن و بنظرم این اصلا عدالت نیس
  • نام نیما IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    یکی به اینا بگه آخه عقل کل ها بازار بورس چراتعطیله اینا که به صورت آنلاین انجام میشه کیاشدن مسئول توقع داریم قله های پیشرفت رابااین بی مغزهای بله قرابان طی کنیم واقعا که
  • محمد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    آزمایشگاه ایرانول واقع در جاده ری پالایشگاه نفت تهران کارکنان خود را طی این روز های تعطیلی بصورت نوبتی استفاده میکند یعنی نصف تعطیلی ونصف کار
  • محمد IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    استادان ومعلمان همه خانه نشین هستندوحقوق های بالا دریافت میکنند
    • زلیخا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      وقتی دیدگاه جهان سومی دارین باید همین مسئولین به شما حکومت کنن
  • مهدی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    بله دقیقا.الان نیروهای شیفتی نیروگاه های کشور .از این قانون مستثنا هستند
  • Sara IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    بدبخت فقط نیرو انتظامی مردم به چشم بد نگاه شون می کنن بدون هیچ تعطیلی یه کلمه ام نمیگن واقعا بدون هیچ چشم داشتی فقط خدمت قدرشون بدونیم
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    سلام و خسته نباشید آتش نشان ها که تعطیلی ندارن چی بگن ودرگیر هستن تو عملیات با همه
  • علی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    پس ما کارگران شهرداری چکار کنیم که یک روز تعطیلی نداریم نه حقوق درست حسابی نه مزایای نه اضافه کاری نه جای از ما اسم میبرن ک تشکر جز حقیرترین افراد جامعه شدیم واقعا کسی نمیخواهد ی فکری ب حال ماکند حداقلا حقوق زیاد کنید
  • زندانبان IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    چرا یه عدالت و فهم درست در دستگاه های اجرایی و دولت وجود ندارد و تبعیض فراوان در تعطیلی ها وجود دارد کارکنان شیفتی هیچ مزیتی برایشان قائل نیستند مانند شیفتیهای مستقر در زندان کارکنلن اداری هم تعطیل میشن هم اضافه کار دارند اما پرسنل شیفت زندان از همه این مزایا محرومند و یا مسئولین بالا دستی اطلاع ندارند یا عمدا از این تبعیض چشمشان را میبندند
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    سلام این تعطیلی و دورکاریها همیشه واسه نیروهای ستاد بوده ونیروی اجرایی همیشه سرکار هستند حتی امروز که تاسوعا حسینی است اما وقت تبدیل وضعیت در شهرداری میشه هم واسه نیروی ستاد است. ظلم همیشه است م....
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    1 0
    اصلا هیچ نظارتی نیست ، من خودم تا حالا چند بار گزارش کردم، دریغ از یک بار پیگیری ، بحش خصوصی کار خودش رو میکنه و به هیچ منعی پایبند نیست .
  • مهدی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    واقعا نا برابر اصلا عادلانه نیست. یعنی کرونا هوشمند تو کارگاه خصوصی نیست اگه قرار دور هم جمع نشیم تعطیل رسمی باشه باید برای همه باشه ما الان تو روز تاسوعا سر کاریم.
  • Yosef mokhtari IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    کارگرای شرکت نفت با وجود حقوق بالا با اعتراض حقشون بیشتر شده ولی کارگرای اداره کار به اندازه نصف کارگرای شرکت نفتی ها هم حقوق نمی‌گیرند چرا حقوق اداره کار رو افزایش نمیدن
  • علی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    ما کارکنان اداره پست در شهرستان ها نه پنج شنبه ها تعطیل بودیم و نه تعطیلات کرونایی مگه ما آدم نیستیم اگه کرونا بگیریم و اتفاقی برامون بیافته کی پاسخگو هستش؟
  • سوگل IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    چرا ادارات خدمات رسان تعطیل نمیشن؟ مگه ما کارکنان این ادارات درمقابل کرونا رویین تن هستیم؟! میگیم مردم توی خونه بمونن ولی این ادارات رو تعطیل نمی‌کنیم خب معلومه مردم میان بیرون و به این ادارات مراجعه میکنن. بقیه ادارات که تعطیل میشن کارشون طوریه که در شرایط عادی هم ارباب رجوع چندانی ندارن. این چه عدالتیه؟ خب کامل تعطیل کنن ولی به مشاغل ضروری بگن که توی خونه گوش به زنگ باشند درصورت ضرورت برای ارائه خدمات عازم بشن. بخدا مردم برای کارهای جزئی و غیر ضروری میان به اداره ما مراجعه میکنن که هیچ ضرورتی نداره. ما هم در معرض خطریم. بهتره تصمیم گیران ستاد ملی کرونا تجدید نظر کنن
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    نمیشه یک قانون بیارن که از معلمان در این اوضاع کاریشون بتونن در دستگاهای دیگه به عنوان خدمت پاره وقت استفاده کنند. همشون مخصوصا اونایی که زن و شوهر معلمند الان جزو قشر مرفه جامعه. من یک کارمند دستگاه دولتیم با حقوق معادل کمتر یک معلم ۷ سال کار . هروز سرکارم بعدظهرا کار بدون اضافه کار درست حسابی .
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      تا چشمت در بیاد!
  • محمود IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    سلام چرا کارگرها سر کار باشند ولی کارمندها از بیت المال حقوق بگیرندو مرخص باشند
  • رضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    من کارمند نهاد دولتی هستم و بصورت نوبتکار کار میکنم و شغلم ارائه یکی از خدمات ضروری و دائمی به مردم... در طول این ۲ سال گذشته نه دورکاری داشتیم و نه تعطیل کاری، اونوقت اضافه کاری مون کم شده. خلاصه اینکه بین پرسنل محترم روزکار و شیفت هیچ تفاوتی نبوده و اگر هم بوده بنفع پرسنل روزکار بوده. اینم یک شاهکار دیگه از دولت ...
  • سیامک کریمی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    با سلام از نظرات همه مخاطبان نتیجه میگیریم همه کار میکنن آنچیزی که این وسط گم شده بازدهی کار می باشد که آن بر میگردد به نظارت ارزیابی مسولین بی کفایت ما که نمیتونن عدالت را در بین اقشار مختلف نیروی کار از بابت حقوق رعایت کنم و اگر این اجرا شود در جامعه رفاه و شادابی ایجاد میشود آقای رییسی لطفاً این موضوع را در دستور کارت قرار بده و گرنه با فرصت سوزی ، آن دنیا محمد رضا بفرموده شهید مدنی از شما سوال خواهد کرد که شما با این ملت چه کردید. درضمن این ملت ضد انقلاب نیستن و ضد انقلاب اصلی برخی مسولین بی کفایت هستن.
  • Maryam US ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    فروش لوازم خانه و اشپزخانه مهیاس اینستاگرام@arzansaramahyas
  • Morteza IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    مهربان باش، چون هر کس را که می‌بینی، درگیر نبردی‌ دشوار است.
  • هکتور IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    تمام شرکتهای پارس جنوبی مشغول به کار هستن حتی اون فازهای که هنوز به بهره برداری نرسیدن.هیچ تعطیلی درکار نیست نه رسمی نه غیر رسمی .وضعیت رعایت پروتکل ها صفره.تو هوای شرجی وگرم.با شیوع گسترده بیماری.جان عزیزان ما درخطره...
  • US ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    سلام من در اداره دولتی کار میکنم .مارو هم تعطیل نکردن
  • US ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    هر وقت یاد گرفتیم مسولیت کار خودمون رو به عهده بگیریم و به جای قضاوت و توهین به دیگران رو خودمون کار کنیم کشورمان درست میشه
  • Iman IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    پس ما که پرستاریم و با هر پیک کرونا شیفت هامون دو برابر میشه چه دل داریم ، تعطیلی که بماند بجای خود
  • ایرانی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    واقعا این طوری جایز نیست خوب اونای که تعطیل نمیکنن باید اجرت پرداخت کنن نیروهای مسلح هم که اصلا تعطیلی ندارن!!!!!
  • حن احمدی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    باسلام.متاسفانه درتمام تعطیلاتی که دولت اعلام میکندمتاسفانه کادردرمان همیشه حضوردارندبدون هیچ گونه اضافه کاری.این واقعابه دورازعدالت هست که تمام ادارات مرتب تعطیل میشوندباحقوق کامل ولی متاسفانه کادردرمان همیشه حصوردارندبدون محاسبه ساعات تعطیل
  • بیچاره IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    برای کسانی مثل نظامیان که دائم سر کار هستن چه امتیازی در نظر گرفته شده واقعا که بی عدالتی در این کشور باعث تنفر شده
  • ناشناس IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    تعویض پلاک را هم تعطیل نکردند بااینکه که چند نفراز کارمندانش کرونا گرفتن و عامل انتشار ویروس هستند
  • مهراد IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    بنده, در شرکت خصوصی کاا ر میکنم, نه تنهاا تعطیل نبودیم, تاسواا هم کار کردیم,, باید حتمن ساما نه ایی باشه که گزاارش بدیم,, مگه ما ادم نیستیم,, اگه من کرونا بگیریم ناقل باشم ببرم تو یه اداره دولتی, کارمند دولت هم بگیره,, فایده نداره,, والا حاضریم بدون حقوق باشه تعطیلاتمون,, ولی پروتوکلها رو رعایت کنن
  • رضا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    پس مانظامی هاچی بگیم که همیشه حتی تعتیلات هم سرکاریم. بدون گرفتن حتی یک ساعت اضافه کاروحقوق بسیارپایین. لیسانس هستم مدیرمالی با16سال سابقه 7میلیون رسمی هم هستم
  • علی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    ما پرستار ا و پرسنل بیمارستانا چی کاش برا ما این چند روز رو اضافه کار محاسبه کنند
  • علی IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    با سلام لطفاً به گوش مسئولین برسانید که کسایی مثل من هستند که آتش نشان هستند یا شیفتی کار میکنند و تعطیل نیستند و هیچ تاثیری در دریافتی‌ها مون نداردو اکثرٱ مشاغل پر خطر هستند ولی رئیس و رؤسا که حقوقشان سه برابر و چهار برابر از حقوق ما هست هم تعطیل هستندو هم حقوقشان رو کمال وتمام دریافت میکنند آیا این عدالت هست که کارگر کار کند و مفت خور ها بخور نند و بروند تو ویلاهاشون خوش بگذرند
  • مرتصی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    با توجه به‌صورت ملی کرونا طرح دور کاری و تعطیلی ۵۰ درصد و الان هم یک هفته تعطیلی کلی داره انجام میشه. آیا میشه به سوال من پاسخ بدین . آیا فرقی بین جان کارگر و کارمند شیفتی و خانواده با کارمند اداری هست در این شرایط که ستاد ملی کرونا حتی این روزهای تعطیلی رو در از نطر ریالی در مورد افراد شیفتی بررسی نمیکنه تا حداقل در این شرایط افراد شیفتی حقوق ایام تعطیلات رو بگیره
  • بی نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    همینایی که دارن میترکن تو خونه ۱ یا۲بچه محصل دارن و از پس همین دوتا بر نمیان. اون وقت معلم ۴۰تا شاگرد داره و تکالیف یکی به یکیشون رو بررسی میکنه. دیدین که مادرها چطور بچه رو کتک میزد و براش توضیح میداد که مشق بنویسه. خواهر خودم ۱بچه داره چقدر اشک بچه رو درآورد تا درس بخونه و مشق بنویسه شماها از داعش بدترید
  • خودم IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    من معلمم. از جان و دل و حتی از بچه یتیم خودم مایه میذارم. با اینکه فوق لیسانسم و حق اولاد و عائله مندی میگیرم حکمم۶میلیون و دریافتیم ۵میلیونه. ۲میلیون اجاره میدم. خدا هم با ستمکاران است
  • BB IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    چرا معلمان را موش آزمایشگاهی میکنن و اول اونا رو واکسن ناشناخته میزنن؟؟؟ چون میخوان خودشون رو راحت کنن. من به هیچ عنوان واکسنی که ۲سال از تولید و آزمایشش نگذشته باشه نمیزنم. وقتی ۲سال گذشت و عوارضی نداشتن اون وقت میزنم
  • مانا IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    شما ۶صبح سرکار میرید و ۴عصر میایید خونه و دیگه درگیر کار نیستین. معلم از ۷صبح درگیر بچه هاست تا ۲شب. تازه میگن خانم ببخشید دیر شد انگار معلم باید کشیک بده و ببینه کی اینا قراره مشق بفرستن
  • پرستار IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    آقا شما اگه جای کادر درمان بودین چکار میکردین که نابرابری بیداد میکند با بقیه کارمندا ،ولی به حق و حقوق که میرسیم مث بقیه کارمندا شاید کمتر
  • یوسف IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    ما نیز حمعی از کارکنان یک سازمان نظامی در طی این یک ونیم سال کرونا نه تنها تعطیل نبودیم بلکه هیچ رعایت شیوه نامه ها را نداشتیم.
  • احمد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    ما که توی دامداری کار میکنیم هیچی تعطیلی نداریم حتی اگه بمیریم ولی برا کارمندان رسمی دولت که فعلا خوب شده هر روز بروز تعطیل ماهیانه ده دوازده میلیون حقوق می‌گیرند ما هم باید فقط کار کنیم شب و روز الهی ای پولهای حروم رو برای مریضی و دربدریشون بدن
  • کورش کاملی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    باسلام شرکت پست اصلا دررابطه باتعطیلی مصوب ستاد کرونا هیچ استقبالی نمینماید وکارکنان را درخط مقدم باجه قبول ونامه رسانی وتجزیه مبادلات به خطر مبتلا شدن می اندازد فقط وفقط به فکر کسب درآمد هستند خواهشا گروه بازرسی پیگیری فرمایند ممنونم
  • خلیل IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    والا ماهم به اجبار سرکاربودیم،شرکت خصوصی
  • زیباکاسب IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    چرا کادردرمان که همیشه سرکارباید باشد برایش لااقل اضافه کاری محسوب نمیشه واقعا ناعادلانه است
  • مسی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    با سلام من معاون مدرسه هستم تو ۳ سال کروتا هر زوز مدرسه بودیم حتی اموزش مروزش تعسلات ۱ ماه تابستان را بهمون نداد
  • محمد IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    من با مدرک فوق لیسانس بعد از ۱۴ سال کار تعطیلات کرونا که هیچ.چهارسال مرخصی نرفتیم با حقوق دومیلیون وشش صد.تا میخاهیم حرف بزنیم میگن هیس هیس شما شرکتی هستید.
  • کاظم IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    در دانشگاههای دولتی وزارت علوم خیلی از کارمندها پول زیاد می گیرند و سر کار نمی آیند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس