کد خبر 1260063
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

سروس بهداشتی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین بخش‌ هر خانه به شمار می‌رود. نظافت و تمیزی سرویس بهداشتی هر خانه، یکی از نکات مهم خانه‌داری است که معمولاً خانم‌ها توجه ویژه‌ای به آن دارند. خرید لوازم ضروری سرویس بهداشتی، نقش بسیار تاثیرگذاری در تمیزی و نظافت سرویس بهداشتی منزل شما خواهند داشت. اگر قصد جابجایی منزل را دارید، پیشنهاد می‌کنیم لوازم سرویس بهداشتی را دور انداخته و برای منزل جدید مجدداً از لوازم جدید و کاربردی استفاده کنید.

معمولاً در اکثر خانه‌ها سرویس بهداشتی مهمان و میزبان به صورت جداگانه طراحی می‌شوند. هر یک از این سرویس بهداشتی‌ها نیاز به وسایل مخصوص و ضروری خود دارند. اگر قصد خرید وسایل مورد نیاز سرویس بهداشتی را دارید، ادامه این مطلب را را از دست ندهید. در این مقاله شما را با ۵ وسیله مورد نیاز برای سرویس بهداشتی منزل آشنا خواهیم کرد.

5 وسیله مورد نیاز برای سرویس بهداشتی منزل

  1. حوله دست و صورت، کاربردی‌ترین وسیله سرویس بهداشتی

حوله دست و صورت را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین لوازم سرویس بهداشتی منزل به شمار آورد. این حوله معمولا در سه ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ به فروش می‌رسد. بهتر است برای سرویس بهداشتی مهمان از حوله بزرگ و برای سرویس بهداشتی شخصی از حوله دست و صورت متوسط یا کوچک استفاده کنید. از آنجا که حوله دست و صورت مستقیماً با پوست شما تماس دارد، بهتر است در انتخاب جنس آن دقت زیادی داشته باشید.

 معمولاً حوله دست و صورت از جنس نخ پنبه یا بامبو بیشترین طرفدار را در بازار لوازم سرویس بهداشتی و کالای خواب دارد. این حوله‌ها جنس لطیفی دارند و لطافت حوله باعث می‌شود تا دست و صورت شما در استفاده مداوم از آن دچار آسیب یا حساسیت نشود. حوله دست و صورت در رنگ بندی‌های متنوع و جنس‌های مختلف به فروش می‌رسد و شما می‌توانید با توجه به نظر و سلیقه خود حوله موردنظر را خریداری کنید.

5 وسیله مورد نیاز برای سرویس بهداشتی منزل

  1. خرید سطل زباله کوچک، ضروری‌ترین وسیله سرویس بهداشتی

بی اغراق سطل زباله را می‌توان مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسیله سرویس بهداشتی به شمار آورد. سطل زباله انواع مختلفی دارد که می‌توانید با توجه به فضای سرویس بهداشتی سطل مورد نظر را انتخاب کنید. از آنجا که فضای سرویس بهداشتی، فضای آلوده‌ای است، پیشنهاد می‌کنیم برای آن از سطل زباله پدالی استفاده کنید تا دست‌های شما کمترین برخورد را با سطل زباله سرویس بهداشتی داشته باشند.

اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک است، می‌توانید از یک سطل زباله پدالی کوچک در گوشه‌ای از دستشویی یا حمام استفاده کنید. اما برای سرویس بهداشتی‌های بزرگ با خرید یک سطل زباله بزرگ پدالی استیل یا پلاستیکی می‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که همیشه یک پلاستیک درون سطل زباله سرویس بهداشتی قرار دهید و هر روز این پلاستیک را تعویض کنید تا نظافت و تمیزی سرویس بهداشتی ماندگاری بیشتری داشته باشد.

  1. تکمیل لیست خرید لوازم سرویس بهداشتی با خرید پادری مناسب

پادری یکی دیگر از لوازم ضروری و کاربردی سرویس بهداشتی است. پادری سرویس بهداشتی هم برای بیرون سرویس بهداشتی هم داخل آن استفاده می‌شود. پادری که درون سرویس بهداشتی قرار می‌گیرد باید از جنس پلاستیک و مقاوم در برابر آب باشد. انواع پادری که برای بیرون از سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند باید نرم بوده و قابلیت بسیار بالایی در جذب آب و رطوبت داشته باشند.

 اگر سرویس بهداشتی در نزدیکی پذیرایی شما قرار دارد، بهتر است پادری که برای بیرون سرویس انتخاب می‌کنید همرنگ و متناسب با طرح قالی‌های پذیرایی باشد. برای انتخاب رنگ و طرح مناسب پادری داخل و بیرون دستشویی می‌توانید از سرامیک‌های سرویس بهداشتی و سرامیک‌های کف خانه نیز کمک بگیرید. پادری مناسب سرویس بهداشتی علاوه‌بر طراحی و شکل زیبا باید از جنس بسیار مرغوبی تهیه شده باشد.

5 وسیله مورد نیاز برای سرویس بهداشتی منزل

  1. ست سرویس بهداشتی، چیدمان زیبای وسایل داخل دستشویی

در هر لیست خریدی برای لوازم سرویس بهداشتی، ست سرویس بهداشتی از مهمترین عناصر انتخابی آن لیست است. ست سرویس بهداشتی تاثیر بسیاری در زیبایی و چیدمان سرویس بهداشتی منزل شما دارد. ست‌های سرویس بهداشتی در جنس‌های مختلف به فروش می‌رسند. ست سرویس بهداشتی پلاستیکی، چدنی، سرامیک، آهنی و برنجی از جمله ست‌های سرویس بهداشتی هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود هر یک از آن‌ها را خریداری کنید.

 ست سرویس بهداشتی معمولاً بین ۳ تا ۷ تکه قابل تغییر است و شما می‌توانید با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی و نیاز خود، ست‌های سه تایی، شش تایی یا هفت تایی را خریداری کنید. ست‌های سرویس بهداشتی معمولا از اقلام زیر تشکیل می‌شوند:

· سطل آشغال

· برس توالت

· جا مایع دستشویی

· جا صابونی

· جا مسواکی

· آویزهای حوله

· سبدهای اکسسوری آرایشی

هنگام خرید ست سرویس بهداشتی به جنس و کیفیت آن توجه بسیاری داشته باشید. این ست‌ها باید قابلیت شستشو داشته و در برابر آب و مواد شوینده مقاومت بسیاری داشته باشند.

5 وسیله مورد نیاز برای سرویس بهداشتی منزل

  1. خرید دمپایی مناسب برای سرویس بهداشتی را فراموش نکنید

یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام خرید وسایل مورد نیاز سرویس بهداشتی باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب دمپایی‌های مناسب برای سرویس بهداشتی است. دمپایی مخصوص دستشویی، باید کف راحتی داشته باشد تا فرد در آن احساس راحتی کند و دچار کمر درد نشود. از آنجا که معمولاً کف سرویس بهداشتی از کاشی یا سرامیک پوشیده شده، بهتر است دمپایی برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید که به هیچ عنوان لیز نخورد. دمپایی‌های پلاستیکی معمولاً بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی منازل و محل کار هستند.

پیشنهاد می‌کنیم دمپایی سرویس بهداشتی را از جلو باز انتخاب کنید، دمپایی جلو بسته باعث ایجاد قارچ و باکتری و بیماری های پوستی در سرویس بهداشتی می‌شود. در سرویس بهداشتی منزلتان حتماً یک دمپایی دستشویی بچگانه قرار دهید تا هنگام برگزاری مهمانی، فرزندان کوچک مهمانان مشکلی در رفت و آمد به سرویس بهداشتی نداشته باشند. دمپایی دستشویی از جنس پلاستیکی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش می رسد و شما می توانید با توجه به رنگ ست دستشویی و سلیقه خود دمپایی مورد نظر را خریداری کنید.

بهترین و زیباترین لوازم سرویس بهداشتی را از صفاهوم بخرید

در این مقاله با معرفی پنج وسیله مورد نیاز برای سرویس بهداشتی منزل، شما را با کاربردی‌ترین لوازم ضروری سرویس بهداشتی آشنا کردیم. با توجه به نقش موثری که لوازم سرویس بهداشتی در زیبایی و نظافت محیط دارند، بهتر است آن‌ها را با دقت زیادی انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی صفاهوم با کمک متخصصین و کارشناسان چیدمان منزل و دکوراسیون اطلاعات کافی در زمینه خرید انواع لوازم ضروری سرویس بهداشتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارسال سریع سفارشات، قیمت مناسب، کیفیت بالای اجناس و سابقه درخشان به قدمت ۸۰ سال در حوزه فروش لوازم منزل از مهم‌ترین دلایل انتخاب فروشگاه صفاهوم است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول مورد نظر می‌توانید به صفحه اصلی سایت صفاهوم مراجعه کنید یا با شماره 09214542214 تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس