کد خبر 1259758
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
جلسه

معاون وزیر بهداشت گفت: در محدودیت ها و ممنوعیت ها باید، پروتکل ها و موارد اعلامی ممنوعیت ها به صورت دقیق و کامل اجرایی گردد.

به گزارش مشرق، هفتاد و نهمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با حضور حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزرات بهداشت و نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط با  دستور کار بررسی مساله ترددها و مسافرت‌های زمینی و همچنین روند واکسیناسیون سراسری در کشور برگزار شد.
 
در این نشست حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به رسالت اصلی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا که تصمیم سازی برای ستاد ملی کروناست، مساله مرزها و مسافرت‌های زمینی و هوایی به کشور که همواره به مثابه عامل انتقال بیماری کرونا مطرح است را مورد توجه قرار داد و گفت: در این خصوص مقرر شد نظارت‌ها به نحو دقیق‌تر محقق شود و تست‌های لازم کرونایی نظیر پی سی آر گرفته شود.
 
علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت در ادامه جلسه با تاکید بر اینکه، شرایط بیماری در کشور، ویژه و خطیر است، تصریح کرد: در این شرایط باید همه ظرفیت ها و امکانات کشور به میدان آید و نباید مسئولیت صرفا بر دوش نیروی انتظامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بیفتد.

وی در پایان گفت: در محدودیت ها و ممنوعیت ها باید، پروتکل ها و موارد اعلامی ممنوعیت ها به صورت دقیق و کامل اجرایی گردد و طبیعی است که اجرای ناقص، نمی تواند نتیجه مثبت در مهار بیماری بدست آورد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    تمام حرفاش مثل جوک میمونه، کدوم پروتکل کدوم تعطیلی و.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس