کد خبر 1259337
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
راهپیمایی صدها نفر در پایتخت آمریکا در حمایت از مردم افغانستان

چندصد نفر از شهروندان افغان تبار آمریکا با راهپیمایی در مقابل کاخ سفید، خواستار حمایت از مردم افغانستان شدند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، روز یکشنبه صدها تن از شهروندان آمریکایی افغان تبار با برگزاری راهپیمایی در برابر کاخ سفید و در دست داشتن تابلوها، بنرها و پرچم های مختلف خواستار حمایت از مردم افغانستان شدند.

بیشتر بخوانید:

بولتون: سیاست بایدن در قبال افغانستان شرم آور است

بسیاری از این افراد که لباسهای ملی افغانستان را به تن داشتند، به همراه اعضای خانواده اشان، و حتی کودکان و والدین سالمند خود در این راهپیمایی شرکت کردند.

این راهپیمایی روز یکشنبه حدود ساعت ۴ بعدازظهر به وقت واشنگتن دی. سی. آغاز و به صورت مسالمت آمیز برگزار شد و شرکت کنندگان شعارهایی همچون «ما خواهان صلح هستیم» و «ما خواهان عدالت هستیم»، سر دادند.

سازمان دهندگان این رویداد گفتند که اطلاعات درباره ساعت و محل برگزاری این راهپیمایی روز یکشنبه از طریق شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. انتظار می رود که این گردهمایی تا ساعت ۷ بعدازظهر به وقت محلی به طول انجامد.

«موسی صدیقی» یکی از سازمان دهندگان این راهپیمایی به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که این رویداد با هدف اعلام همبستگی با مردم مسلمان و افغان برگزار شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    غربزده های مفلوک، خاک بر سرتون. تو این 20 سالی که امریکا به کشورتون حمله کرد کجا بودین؟ الان رفتین جلوی مرکز فتنه و کمک میخوان. همینقدر بی شرف، همینقدر بی وطن.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    عاشق وطن در خانه دشمن چه می کند؟
  • US ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    صلی الله علیک یا مظلوم ترین یا سید الشهداء یا ابا عبدالله سلام بر عاشورای تو السلام علیک یا سفینت النجات و مصباح الهدی .... ولکن کشتی حسین و صراط حسین اسرع از صراط همه ی معصومین علیهم السلام میباشد و است ....سلام بر تویی که خونت تا مغروق شدن و به هلاکت رساندن تمامی و همه ی و تمامی ظالمین و پادشاهان ستمگر از جوشش نمی ایستد و تا عرش و فوق عرش موج میزند .... سلام بر مهدی منتقم ثارالله خون خدا حسین علیه السلام ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس