هرتابرلین در توفان ۱۴دقیقه‌ای کلن به گل نشست

بازیکنان تیم اف. سی کلن در آخرین دیدار هفته نخست بوندسلیگا و درحالیکه از هرتابرلین میهمان خود عقب بودند با برپایی توفانی سهمگین و زدن سه گل در ۱۴ دقیقه حریف را مغلوب کردند.

به گزارش مشرق، در این دیدار که در ورزشگاه «راین انرژی» برگزار شد کلن با نتیجه ۳ بر یک هرتابرلین را مغلوب کرد و به جمع تیم های پیروز هفته نخست اضافه شد.

«آنتونی مودسته» در دقیقه ۴۱ و «فلورین کاینز» در دقایق ۵۲ و ۵۵ برای تیم میزبان در این دیدار گلزنی و برتری تیم‌شان را رقم زدند.

این بازیکنان در حالی گلزنی کردند که پیش از آن «استفان یووتیچ» مهاجم مونته نگرویی هرتابرلین در دقیقه پنج برای هرتا گلزنی و تیمش را پیش انداخته بود.

هرتابرلین در توفان ۱۴دقیقه‌ای کلن به گل نشست

پیش از این دیدار تیم ماینتس با نتیجه یک بر صفر مقابل لایپزیش به پیروزی رسید.

با کسب این نتایج در آخرین روز برگزاری هفته نخست بوندسلیگا، تیم های اشتوتگارت، هافن هایم، دورتموند، ماینتس، وولفسبورگ و اف. سی کلن برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند و از این میان اشتوتگارت با کسب برتری درخشان  پنج بر یک برابر گریتر فورت بهترین نتیجه را گرفت و با کنار زدن سایرین در صدر ایستاد.

براساس این گزارش، سه  دیدار هفته اول نیز با کسب نتیجه تساوی به پایان رسید که در مهم ترین آن، بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی نیز با «ناگلزمان» سرمربی جدید و جوان خود در دیدار افتتاحیه میهمان مونشن گلادباخ بود و با کسب تساوی یک بر یک، اولین ۲ امتیاز در فصل جدید را از دست داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس