کد خبر 1259232
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
افغانستان

سرپرست وزارت دفاع دولت افغانستان در پیامی اعلام کرد: «اشرف غنی» دست ما را بَست و کشور را فروخت.

به گزارش مشرق، سرپرست وزارت دفاع دولت افغانستان امروز یکشنبه در واکنش به تحولات پیاپی کشورش از جمله سقوط کابل و خروج اشرف غنی از این کشور اعلام کرد: رییس جمهور اشرف غنی دست ما را از پُشت بَست، کشور را فروخت و آن را تَرک کرد.

بسم اله محمدی سرپرست وزارت دفاع افغانستان در پیامی توییتری در این خصوص نوشت: دست ما را از پشت بستند و وطن را فروختند. لعنت به غنی و دار و دسته اش.

این در حالیست که «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان پیشتر و در واکنش به خروج اشرف غنی از این کشور گفت: رئیس جمهور سابق افغانستان افغانستان را ترک و کشور و ملت را در یک حالت قرار داد رفت و خداوند همراهش محاسبه کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 2
    کودتای آمریکایی به روش مدرن. ملت افغانستان باید مراقب باشند دولت آمریکایی تشکیل نشود.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    2 5
    البته هاشمی و روحانی هم خواستند با برجام ۱ و ۲ و ۳ و ... همه چیز رو بفروشند اما این مملکت صاحب دارد
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 0
    بعد توی بی عرضه تا وقتی اشرف امریکایی روی کار بود براش کار میکردی؟ نمیدونستی یا...... بزدل.
  • ایرانی GB ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    3 0
    ایراد نداره که اشرف غنی شماها رو ترک کرد در عوض بهتون قول داد که بجای حقابه , نفت از ایران واسه تون بگیره !
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    3 1
    اشرف غنی یک مزدور و دست نشانده اشغالگر بود سالها پیش افغانستان رو به بیگانگان فروخت و خیانت کرد به افغان ها ..
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    حکایت آیت الله کشمیری از مرتاض هندی استاد حجت الاسلام تهرانی میگفت دوران نوجوانی در محضر سیدعبدالکریم کشمیری بودیم این داستان از زبان خود ایشون شنیدیم آیت الله کشمیری میفرمود در هند یه مرتاضی بود این توانایی رو داشت که اگر اسم شخص و مادرش رو بهش میگفتیم بهت میگفت که طرف زنده‌ یا مرده و کجا دفنه ازش چندنفر رو پرسیدیم کاملا درست جواب داد مثلا آیت الله بروجردی رو پرسیدیم گفت : کُم کُم منظورش قم بود یعنی قم هستش پرسیدیم زنده‌ یا مرده گفت مرده آیت الله کشمیری اهل کشمیر بود و زبان هندی رو بلد بود این مرتاض این توانایی رو داشت که بفهمه منظور ما چه کسی هست چون مثلا اسمها خیلی مشترک هستش شاید تو کل دنیا چندهزار آدم وجود داشته باشه که اسمش محمد باشه و اسم مادرش هم مثلاً فاطمه ولی این شخص می فهمید معنا و منظور چه کسی هست این قدرت رو داشت که شرق و غرب عالم رو ببینه و میگفت شخص کجاست و آیا روی خاک هست یا زیر خاک آیت الله کشمیری گفت دیدیم وقت خوبیه ازش درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بپرسیم ببینیم حضرت کجاست و مرتاض چی میگه گفتیم مهدی فرزند فاطمه مرتاض یکم صبر کرد و گفت چنین کسی رو متوجه نشدم اونی که منظور شماست این اسمش نیست ما هم دیدیم اشتباه گفتیم اسم امام زمان محمد هست مهدی لقب حضرته مادر حضرت مهدی هم باید نرجس بگیم نه حضرت زهراء سلام الله علیها به مرتاض گفتیم محمد فرزند نرجس دیدیم مرتاض بعد از چند لحظه مکث رنگ و روش عوض شد و یِکَم جا خورد و کمی عقب رفت چند بار گفت این کیه؟ این کیه؟ گفتیم چطور مگه؟ اینجای تعریف کردن داستان که رسید آیت الله کشمیری شروع کرد به گریه کردن به مرتاض گفتیم این امام زمان ماست گفت هر جای عالم که رفتم این شخص حضور داشت همه جا بود جایی نبود که این شخص نباشه!!! اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس