کد خبر 1258807
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰
لوگو کیهان - کراپ‌شده

گفت: سایت انتخاب از اینکه کیهان احتمال داده سفیر روسیه نفوذی غرب در وزارت خارجه روسیه باشد به شدت عصبانی شده و تاج سرخ کرده است!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سایت انتخاب از اینکه کیهان احتمال داده سفیر روسیه نفوذی غرب در وزارت خارجه روسیه باشد به شدت عصبانی شده و تاج سرخ کرده است!

گفتم: خب حق دارد! چون برخی از مدعیان اصلاحات، خودشان هم نفوذی غرب هستند و عصبانی شده‌اند که چرا کیهان هویت همکارشان را فاش کرده است!

گفت: این سایت که سابقه‌ای طولانی در دفاع از آمریکا و انگلیس دارد، نوشته است کیهان سفیر روسیه را محکوم نکرده است!

گفتم: این هم دلیل دیگری بر وابستگی این سایت به غرب است که پادویی برای آمریکا را عیب نمی‌داند و به همین علت نظر کیهان درباره نفوذی بودن سفیر روسیه به غرب را محکوم کردن او تلقی نمی‌کند!

گفت: یعنی بعد از ۴۲ سال که غربی‌ها هرچه زور داشته‌اند علیه ایران به کار گرفته‌اند ولی نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند، هنوز برخی از مدعیان اصلاحات با مشاهده یک حرکت ضدایرانی غرب، قند توی دلشان آب می‌کنند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! طرف توی هواپیما از جایش بلند شد و رفت دستشویی، یکی از مسافران روی صندلی او نشست! و هنگامی که طرف از دستشویی برگشت و اعتراض کرد، یارو گفت؛ ببخشید فکر کردم پیاده شده‌اید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    13 0
    احسنت به اقای شریعتمداری ننگ براصلاح طلبها
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 7
    شما خوبید
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    6 1
    اینکه شما اجازه داده و میدید که امثال این نفوذی ها( عمدتا اصلاح طلب های...) در ایران به مقام های بالا برسن و هیچ وقت هم هیچ اتفاقی براشون نمیفته اسمش چیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس