سردار سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشهدالرضا مستشفی همه ملت ایران است و درگیری مردم پاک‌نهاد و ولایتمدار خراسان رضوی با بیماری کرونا، تکلیف را برای ما دوچندان کرده است.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی پس از افتتاح نخستین مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در جلسه قرارگاه عملیاتی مردمی شهید سلیمانی اظهار کرد: هیچ کشوری تحت شرایط مشابه ما نیست، چراکه ما علاوه بر این بیماری، تحت شدیدترین تحریم‌ها و یک جنگ اقتصادی قرار داریم.

بیشتر بخوانید:

نگرانی امنیتی در مرزها نداریم / همه امکانات سپاه را برای مهار کرونا پای کار آورده‌ایم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه حل مشکلات مردم در این بحران، مصداق «خیر العمل» است، افزود: مشهدالرضا مستشفی همه ملت ایران است و درگیری مردم پاک‌نهاد و ولایتمدار خراسان رضوی با بیماری کرونا، تکلیف را برای ما دوچندان کرده است.

وی بابیان اینکه سخنان الهام آفرین رهبر معظم انقلاب، فضای حرکت جدیدی در جامعه ایجاد کرده است، بیان کرد: دستور مستقیم ایشان به نیروهای مسلح، انگیزه سربازانشان را مضاعف کرد و روح تازه‌ای در این کالبد توانا دمیده شد تا بااحساس مسئولیتی متفاوت از گذشته، وارد عمل شویم و آرامش را به مردم برگردانیم، امید را زنده کنیم و اعتمادبه‌نفسی را ایجاد کنیم.

سردار سلامی ادامه داد: طبیعی است که در مرحله انتقال دولت مشکلاتی ایجاد شود اما به لطف خدا و روحیه انقلابی مسئولان، بسیاری از این مشکلات اساساً به وجود نیامده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به وضعیت و شرایط به وجود آمده برای مردم ایران احساس وظیفه می‌کند، یادآور شد: طی امروز یا فردا موضوع تأمین ونتیلاتور، دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و سی‌تی‌اسکن‌ها را انجام می‌دهیم. همچنین با توجه به بهبود اوضاع کرونا در سیستان و بلوچستان، بیمارستان‌های صحرایی نزسا را از آنجا به مشهد منتقل می‌کنیم تا خدمات‌رسانی به مردم خراسان رضوی تسریع شود.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه روحیه بسیجی همچون سیلاب، مشکلات را درهم می‌شکند، یادآور شد: به دنبال این هستیم تا حاشیه شهر مشهد را به متن امور و برنامه‌ها بیاوریم و طرح شهید سلیمانی ۲ را در این مناطق آغاز کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر تدابیر درمانی، مشکلات معیشتی که به خاطر کرونا به وجود آمده برای ما نیز مسئولیت دیگری ایجاد کرده است که در این راستا نیز تلاش می‌کنیم در بحث بسته‌های معیشتی هم باقدرت درصحنه باشیم.

سردار سلامی با اذعان به اینکه میان همت ما و حیات این ویروس رابطه معکوس وجود دارد، تأکید کرد: هرچه ما با جدیت بیشتری در فاصله‌گذاری‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها اقدام کنیم، حیات این ویروس ضعیف‌تر خواهد شد، بنابراین انجام واکسیناسیون نباید ما را از تدابیر پیشگیرانه غافل کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    2 1
    مسشفی همه مردم ایرانه ولی مردمش بیشتر از همه جا درگیر کرونان!!پارادوکس
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      0 5
      وقتی كه حرم رو از ترس حرف یه عده بی دین تعطیل میكنین طلبكارم هستین؟ عراق با اون وضع بهداشتی یك دهم ما مریض نداره! كیت تشخیص ندارن، سردخونه و غسالخونه كه دارن مشخص بشه تلفاتشون. امامی كه فلج رو شفا میده، كرونا رو نمیتونه شفا بده؟؟؟ مشكل اعتقاد ماست.
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    1 0
    هر که تو اوضاع به داد مردم میرسه خدا بهش عزت و آبرو بده و اجرش با امام رضا ع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس