کد خبر 1258059
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
جهانبخش: آسیب‌دیدگی‌ام جدی نیست/ نمی‌خواهم هیچ مسابقه‌ای را از دست بدهم

بازیکن ایرانی تیم فاینورد هلند اعلام کرد آسیب‌دیدگی منجر به تعویض او در دیدار لیگ کنفرانس اروپا خیلی جدی نیست.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش به دنبال آسیب‌دیدگی در دیدار برگشت از مرحله سوم لیگ کنفرانس اروپا برابر لوتزرن سوئیس که باعث خروجش از میدان شد به هواداران فاینورد اطمینان داد که خیلی زود بازخواهد گشت.

تیم فاینورد شب گذشته ۳ بر صفر لوتزرن سوئیس را شکست داد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد و صعود کرد. علیرضا جهانبخش زننده دو گل فاینورد در دقایق ۹ و ۳۴ بود و در دقیقه ۴۳ به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران تعویض شد.

علیرضا جهانبخش که ستاره بزرگ فاینورد در این دیدار بود گفت: پس از پنج دقیقه از بازی احساس کردم کشاله رانم سفت شده است. با این وجود فکر کردم باید ادامه دهم. پس از زدن گل نخست هم دوباره چنین احساسی داشتم. نمی‌خواستم ریسک کنم، اما تمایل داشتم به بازی ادامه دهم.

گلزن تیم فاینورد پس از زدن گل دوم فاینورد به لوترزون سوئیس دیگر نخواست به بازی ادامه دهد.

علیرضا جهانبخش در این مورد خاطر نشان کرد: در این لحظه دیگر نمی‌خواستم بیشتر ریسک کنم. کارم به پایان رسیده بود و آرامش داشتم. نمی‌خواهم هیچ مسابقه‌ای را در فاینورد به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دهم. از گل دومم خیلی راضی بودم. گل خوبی بود. بازیکن حریف روی من فشار آورده بود، اما برگشتم و فکر کردم باید این گل را امتحان کنم.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد درباره سبک بازی فاینورد در دوران دیک ادووکات با آرنه اسلوت (سرمربی جدید فاینورد) گفت: فاینورد در حال پیشرفت است. ما در بازی خارج از خانه برابر دریتای کوزوو هم خوب بودیم که احساس خوبی به بازیکنان فاینورد بخشید. سرمربی تیم برای پیاده کردن سبک بازی‌اش نیاز به زمان داشت.  باید بهتر خودمان را بشناسیم، اما در مسیر خوبی هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس