کد خبر 1258011
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
احضار فکری به کمیته انضباطی

مسئولان باشگاه پیکان امروز از سرمربی اسبق استقلال برای جانشینی مهدی تارتار برنامه گرفتند.

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه پیکان پس از قطعی شدن جدایی مهدی تارتار از این تیم و حضور وی در ذوب آهن، مذاکرات خود را با گزینه‌های مختلف برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کردند.

امروز هم مدیران این باشگاه با محمود فکری، سرمربی نفت مسجد سلیمان در دور برگشت لیگ برتر سال گذشته و اسبق استقلال مذاکره و برنامه های این مربی را دریافت کردند.

با وجود این موضوع اما تاکنون توافق قطعی و نهایی بین طرفین حاصل نشده و باید دید در روزهای آینده فکری به عنوان جانشین تارتار در پیکان معرفی خواهد شد ؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    0 0
    خوش به حال مربیان فوتبال ایران در یک فصل سرمربی دو الی سه تیم میشوند وپولهای میلیاردی میگیرن اخرش چی میشه تیم یا سقوط میکنه یا اخر میشه مثل فکری مثل منصوریان مثل حسینی مثل خطیبی منصوریان با تراکتور شروع کرد همش باخت اخراج شد اومد المینیوم کلا باخت یه دونه برد نداشت اگر اخراجش میکردن المینیوم سه تا برد داشت میرفت سایپا بعدش هم دسته دو اصغر جوشقونی
    • طرفدار تیم ملی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      0 0
      آقا بی انصافی نکن. منصوریان با آلومینیوم بد نتیجه نگرفت. تا هفته های پایانی در رده های بالای جدول بود که بخاطر چندتا برد پی در پی حاصل شده بود. اگر در دو سه هفته آخر کم نمیاورد حتی شانس سهمیه چهارم آسیا را هم داشت. اما در مجموع فرمایش شما متینه. یک تعداد مربی مشخص در یک چرخه حضور دارند و هر سال بین تیمهای مختلف دست بدست میشن و تقریبا" هیچ مربی دیگه ای براحتی نمیتونه وارد این گردونه بشه مگر اینکه به آدمهای رده بالای سیاسی وصل باشه. همشونم با چهار پنج سال تیمداری صاحب ثروتهای عظیمی میشن بدون خروجی مثبت برای فوتبال ایران.
  • حسین پورزاد پرسپولیسی🌷🌷🌷 IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    برای اقای فکری که پیشکسوت باشگاه استقلال خیلی بعید که با فرهاد هیس هیس بگو مگو کن چون در شان فکری نیست فکری که احترام وادب وپاکی ودرستی وصداقت رو متوجه ودر وجدان ایح شخص هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس