کد خبر 1257776
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
رونالدو به دنبال بازگشت به منچستریونایتد/ هشدار آلگری به کریس

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس تمایل دارد در این تابستان به جمع شیاطین سرخ بازگردد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در منچستریونایتد عضویت داشت و با درخشش در همین تیم به فوتبال اروپا معرفی شد و از همانجا به رئال مادرید منتقل شد، حالا بار دیگر شایعه بازگشتش به این تیم انگلیسی مطرح شده است. رونالدو که وارد سال پایانی قراردادش با یوونتوس شده، گفته می‌شود برای بازگشت به منچستریوتایتد حاضر است تخفیف قابل‌توجهی در دستمزدش بدهد.

بر اساس ادعای نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ برنده پنج توپ طلا علاقه‌مند به بازگشت به منچستریونایتد است و برای این کار حتی حاضر است دستمزد خود را به میزان ۱۱ میلیون یورو کاهش دهد. این فوق‌ستاره پرتغالی در حال حاضر از یوونتوس ۳۰ میلیون یورو در سال دستمزد می‌گیرد. طبق همین گزارش؛ یوونتوس هم در صورت دریافت پیشنهادی ۲۹ میلیون یورویی با جدایی فوق‌ستاره پرتغالی خود موافقت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر رونالدو درباره ملحق شدن مسی به لیگ فرانسه

«گاتزتا» همچنین مدعی شده که ماسیمیلیانو آلگری که اخیراً جانشین آندره‌آ پیرلو شد و بار دیگر هدایت یوونتوس را برعهده گرفت، به رونالدوی ۳۶ ساله گفته این فصل جایگاهش در ترکیب اصلی بانوی پیر صد درصد تضمین شده نیست و به دلایل تاکتیکی ممکن است نیمکت‌نشین شود. این بدین معناست که آلگری قصد دارد از سیستم چرخشی در خط حمله‌اش استفاده کند.

کریستیانو رونالدو اخیراً با آرای هواداران یوونتوس به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن این تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ معرفی شد و با ۲۹ گل زده عنوان بهترین گلزن فصل اخیر سری A  ایتالیا را نیز از آن خود کرد. او تاکنون در ۱۳۳ بازی برای یوونتوس به میدان رفته و ۱۰۱ گل به ثمر رسانده است.

برنده پنج توپ طلا که در سه فصل حضورش در یوونتوس دو قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی کسب کرد، نتوانست به بانوی پیر برای شکست طلسم ناکامی طولانی مدتش در لیگ قهرمانان کمک کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    1 1
    رونالدو بهتره به یکی از تیمهای انگلیسی بره مثل چلسی من سیتی یا...
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      3 2
      اخه بچه سال تو دهنت نميچرخه كه بگي منچستر يونايتد نه ؟! چلسي و سيتي احتمالا به سن تو بيشتر ميخورن و الا جرات نميكردي اين كوچولو ها رو قبل از پرطرفدار ترين تيم جهان بياري
  • امیرمحب علیان IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 0
    وای شاهد دوران باشکوهت درمنچستریونایتدباشیم، کریس
  • آذرباد DE ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    2 3
    سی ساله طرفدار منچستر هستم الان رونالدو دیگه پیر شده به درد منچستر نمیخوره
    • سبحان IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 0
      رونالدو پیرنشده است اون فقط ۳۶ ساله است درزم بنظر من رونالدو باید بره پارسرجرمن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس