سید حسن نصرالله: باید با جنگ روانی دشمنان علیه مقاومت مقابله کنیم/ باید تهدید را به فرصت تبدیل کنیم

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در یک محفل عاشورایی بر مقابله مقاومت در برابر جنگ روانی دشمنان تأکید کرد .

به گزارش مشرق، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیشب در سخنانی در محفل عاشورایی سومین شب ماه محرم الحرام درباره خطر جنگ روانی و رسانه‌ای علیه مقاومت هشدار داد.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه جنگ تبلیغاتی و روانی علیه مقاومت در جریان است، تصریح کرد: همه جنگ‌ها نظامی نیستند و همین اتفاق برای امام حسین (ع) افتاد و در یک جنگ روانی ایشان را به قیام علیه پیشوای دینی و شرعی متهم کردند و برخی‌ها هم در اتهامتشان، قیام ایشان را به خاطر کسب پول و قدرت برمی‌شمردند.

وی در ادامه سخنان خود در محفل عاشورایی چهارشنبه شب که حزب الله در ضاحیه بیروت برگزار کرد، اعلام کرد که باید از توانمندی‌ها و امکانات موجود در زمینه رسانه‌ای و تبلیغاتی بهره جست و با جنگ روانی کنونی مبتنی بر کذب و افتراء و تحریف حقایق مقابله کرد.

دبیرکل حزب الله افزود: جنگ رسانه‌ای مسئول همگان است و همه باید در آن مشارکت داشته باشند. امروزه خطرناک ترین و مهمترین ابزار جنگ تبلیغاتی دشمنان، شبکه‌های اجتماعی است و البته این به همه اجازه می‌دهد که بخشی از جبهه رسانه‌ای چه در مقام دفاع و چه در مقام حمله باشند.

وی تأکید کرد که شبکه‌های اجتماعی یک تهدید و در عین حال یک فرصت است. ما تهدید را به فرصت تبدیل و از آن استفاده می‌کنیم. نظرات زیادی در آمریکا برای کنترل شبکه های اجتماعی بیان می شود؛ چرا که این شبکه ها به گسترش نفرت و خشونت و جنایت کمک می کنند.

سید حسن نصرالله گفت: ما امروز در لبنان یک نبرد حساس و طولانی داریم، بنابراین اهالی مقاومت باید آگاه و بابصیرت و مسئولیت پذیر باشند؛ چراکه مسایل عمومی دست رهبری مقاومت نیست، بلکه مسئله همگانی است.

دبیرکل حزب الله در پایان هشدار داد که برخی از واکنش‌ها رنگ و بوی فرقه‌ای و سیاسی و طایفه‌ای غیره دارد و همه این واکنش‌ها موجب نفرت دوستان و متحدان می‎شود و موضوع رسانه‌ها امروز هم بخش اصلی جنگ است، همانطوری که در واقعه کربلاء بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • DE ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 7
    سید بدون آموزش نمیشه. جنگ نرم جنگ رسانه ای آموزش می خواد هرکی بدون اموزش بره، ممکنه تهمت زده بشه بهش. درسته که واجبه، اما خب وقتی حاجی کسی بلد نباشه، یا اینکه یه اشتباهی مرتکب بشه. این براش داستان میشه. قبل جنگ نرم، باید یه دوره براش گذاشته بشه. خطوط قرمز مشخص بشه. سطح جنگ محل عملیات همه اینا باید تعیین بشه. وگرنه دردسر درست میکنه هم از دوست می خوری هم از دشمن. باید سازمان یافته باشه. این تجربه ای هست که این مدت به تجربیات من اضافه شد.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    6 1
    حاجی دست از سر ما بردار
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    5 1
    تو به عنوان مزدور روسیه و مسئول اجرای دستورات پوتین در منطقه ،حتی جرات نداری در ملا عام ظاهر شوی. چون می دانی مردم لبنان تکه تکه ات می کنند
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    5 1
    ملت را از دین بی زار کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس