آتش الجزایر

در ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی بی‌سابقه در الجزایر، قربانیان این آتش‌سوزی‌ها در مناطق شمالی این کشور به دستکم ۶۵ نفر رسیده که ۲۸ نفر از آن‌ها سرباز هستند.

به گزارش مشرق، در ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی بی‌سابقه در الجزایر، تلویزیون دولتی این کشور امروز (چهارشنبه) گزارش داد قربانیان این آتش‌سوزی‌ها در مناطق شمالی به دستکم ۶۵ نفر رسیده که ۲۸ نفر از آن‌ها سربازانی هستند که برای مهار آتش تلاش می‌کردند و ۱۲ نفر دیگر هم به شدت دچار سوختگی شده‌اند.

افزایش قربانیان آتش‌سوزی‌های الجزایر به ۶۵ نفر +عکس و فیلم

به گزارش رویترز، دولت الجزایر ارتش را برای کمک به مقابله با آتش‌سوزی‌ها مستقر کرده که در منطقه کوهستانی «قبایلی» با شدت بیشتری تداوم داشته است.

«عبدالمجید تبون» رئیس‌جمهور الجزایر سه روز عزای عمومی اعلام و فعالیت‌های دولتی دیگر را غیر از مسائل مرتبط با آتش‌سوزی متوقف کرد.

افزایش قربانیان آتش‌سوزی‌های الجزایر به ۶۵ نفر +عکس و فیلم

به نوشته رویترز، آتش‌سوزی جنگلی بخش‌های وسیعی از الجزایر، ترکیه و یونان را در روزهای گذشته شعله‌ور کرده و یک ناظر آب و هوایی اتحادیه اروپا گفته که مدیترانه با گرم شدن هوا به کانون آتش‌سوزی گسترده تبدیل شده است.

افزایش قربانیان آتش‌سوزی‌های الجزایر به ۶۵ نفر +عکس و فیلم

از روز دوشنبه ده‌ها آتش‌سوزی جداگانه در مناطق جنگلی در شمال الجزایر به راه افتاده و روز سه‌شنبه «کامل بلجود» وزیر کشور افرادی را به ایجاد حریق عمدی بدون ارائه شواهد متهم کرد.

«تیزی وزو» بزرگترین منطقه سرزمین قبایلی بیشترین خسارت را دیده و در این منطقه خانه‌ها سوختندو ساکنان ناچار به فرار شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    3 0
    خداااایا اصلا دارم نا امید میشم از بشر دوپا. این آتش سوزیها پیامدهای بدی برای جهان داره
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 3
    کار کوردهای الجزایره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس