قرارگاه

قرارگاه عملیاتی بهداشت و درمان برای مقابله با بیماری کرونا در نیروی زمینی سپاه به فرماندهی سردار پاکپور تشکیل و تصمیمات لازم برای افزایش خدمت رسانی به مردم اتخاذ شد.

به گزارش مشرق، در لبیک به فرمان جدید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر بکارگیری کلیه امکانات نیروهای مسلح برای کمک به بخش های بهداشت و درمان کشور، قرارگاه عملیاتی بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه به ریاست سردار پاکپور تشکیل شد.

 در این نشست  فرمانده نیروی زمینی سپاه دستورات لازم برای افزایش ظرفیت مجموعه های ثابت و سیار در حال خدمت، سازماندهی، تجهیز و اعزام تیم های جدید و فوق‌العاده درمانی به مناطق بحرانی برای اجرای کامل منویات فرمانده معظم کل قوا در مقابله با بیماری کرونا را صادر کرد.

در این نشست مقرر شد در همه مناطقی که بیمارستان ها و مراکز ثابت و سیار نیروی زمینی سپاه همچنان در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند، ظرفیت های تازه و ویژه ای برای پذیرش هر چه بیشتر بیماران، ایجاد و افزوده شود.

پذیرش بیشتر مبتلایان به کووید ۱۹ و همچنین ادامه خدمت رسانی بیمارستان های سیار در مناطق ماموریتی و کم برخوردار از دیگر تصمیمات این نشست بود.

سردار پاکپور در پایان این نشست تاکید کرد: با بسیج و فعال سازی ظرفیت های تازه، در هر نقطه ای که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کند، آمادگی برپایی مجهزترین بیمارستان های سیار تخصصی و راه اندازی مراکز جامع واکسیناسیون و مراکز ثابت و سیار مراقبتی برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی را داریم.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه در عین حال آمادگی لازم برای افزایش اعزام بهیار و پرستار به مراکز درمانی را نیز دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس