امیر

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش گفت: یگان‌های پدافند هوایی در جنوب‌شرقی‌ترین نقطه کشور با ذکاوت، هوشیاری و دقت هرچه تمام اجازه هی‌چگونه تجاوزی به بیگانگان را نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی شهید بردبار چابهار از بخش‌های مختلف این گروه پدافندی بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه این بازدید اظهار داشت: شمال اقیانوس هند و نقطه استراتژیک جنوب‌شرق ایران، به‌طور کامل تحت پوشش چتر پدافند هوایی و در امنیت کامل قرار دارد.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه جنوب شرق کشور از مناطق مهم و استراتژیک جمهوری اسلامی ایران است، افزود: یگان‌های پدافند هوایی در جنوب‌شرقی‌ترین نقطه کشور با ذکاوت،   هوشیاری و چشمانی بیدار اجازه هیچ‌گونه تجاوزی به بیگانگان را نخواهند داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه گروه پدافند هوایی چابهار رصد و حراست آسمان بخشی از کشور را به‌عهده دارد که ترددهای هوایی و دریایی زیادی در آن به سمت تنگه هرمز و خلیج فارس و همچنین به سمت شرق آسیا و آسیای میانه صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: انواع سامانه‌های شنود الکترونیکی، راداری و موشکی کاملاً بومی که ماحصل تلاش‌های شبانه روزی جوانان این مرز و بوم است در این منطقه مستقرند و دشمنان می‌دانند ما در این منطقه چشم در چشم آن‌ها هستیم و حتی نفس‌کشیدن آن‌ها را رصد می‌کنیم.

وی ادامه داد: پدافند هوایی از مدت‌ها پیش به این توانمندی رسیده که هر شیء پرنده‌ای را با هر سطح مقطع راداری، کشف و رصد کند و برای اقدامات تاکتیکی و دفاعی در برابر اهداف مهاجم، از سامانه‌ها و سلاح‌های قدرتمندی بهره می‌برد.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به این که کارکنان متعهد، متخصص و ولایی پدافند هوایی با چشمانی همیشه بیدار و تیزبین از کیان ایران عزیز دفاع می‌کنند، تاکید کرد: ما برای اقتدار و عزت خود از هیچ خطایی که از سوی دشمنان سر بزند، چشم‌پوشی نخواهیم کرد. آنچه امروز سبب اعتماد به‌نفس شبکه یکپارچه پدافند هوایی است، به‌کارگیری سامانه‌های کاملاً بومی و بهره‌گیری کارکنان آموزش‌دیده خودمان در تمامی لایه‌ها و رده‌هاست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس