کد خبر 1257523
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
اسرائیل

افشای سندی محرمانه نشان می‎دهد در انفجار ماه گذشته بندر «جبل علی» در دبی ۳ صهیونیست کشته و ۲ نفر دیگر نیز به شدت زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق،   شبکه «المیادین» از دستیابی به سندی محرمانه در خصوص انفجار ماه گذشته (هفتم ژوئیه) در بندر «جبل علی» در دبی خبر داد.

المیادین گزارش کرد، در این سند که از طرف پلیس دبی صادر شده، آمده است، در لحظه انفجار یک تیم اسرائیلی شش نفره در محل حضور داشته‌اند.

سند مذکور تأکید می‌کند که در پی انفجار در بندر جبل علی سه صهیونیست کشته و دو نفر دیگر به شدت زخمی شده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده، بنا به سند مذکور، انفجار به وسیله یک بمب کارگذاشته شده در یک کانتینر در این بندر رخ داده است.

المیادین افزود، در این سند آمده اجساد برخی از کشته شدگان دفن شده و اجساد عده‌ای دیگر نیز با نظارت پلیس به دلیل حساسیت موضوع، به کشورهایشان انتقال داده شده است.

در سند مذکور ذکر شده، رسانه‌ها از پوشش اخبار یا تصویربرداری از مکان حادثه یا فرستادن عکس و گزارش در این باره منع شده‌اند.

خبرگزاری رسمی این کشور (وام) در آن زمان گزارش کرد که این انفجار متعلق به یک کانتینر در عرشه یک کشتی در بندر جبل علی بوده است.

این حادثه یک روز پس از درگیری عربستان سعودی و امارات بر سر افزایش میزان تولید و صادرات نفت در اجلاس نفتی اوپک پلاس و در نزدیکی مخازن سوخت رخ داد.

امروز (چهارشنبه) نیز رسانه‌ها از وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه پلاستیک در بندر جبل علی در دبی خبر دادند.

«البیان» امارات در این خصوص گزارش کرد، دفاع شهری امارات در حال تلاش برای اطفای این آتش‌سوزی در کارخانه ساخت مواد پلاستیکی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    23 0
    الی درک الاسفل
  • سید IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    1 0
    جانیان صهیونی خبیث اطمینان داشته باشند به ازای قتل عام مردم و رهبران فلسطینی و قتل های زنجیره ای دانشمندان کشورهای مسلمان، در جای جای این کره خاکی جان شان را می گیریم و امنیت نخواهتد داشت! آرژانتین باشد یا هندوستان، امارات باشد یا کردستان! هیچ تفاوتی ندارد!
  • حسین IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    20 1
    این تازه شروع کار هست بهای تک تک خون هایی که ریختن رو باید به سخت ترین شکل بدن
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    1 0
    اینهم تبعات تلاش کشورهای عربی برای تلاش برای روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی / دستاورد چنین تلاش مذبوحانه ای قطعا افزایش امنیت این کشورها نخواهد بود
  • DE ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    1 0
    صهيونيست يعني نژاد پرستي و فاشيست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس