کد خبر 1257280
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
شیخ «نعیم قاسم» برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری وارد تهران شد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه اگر پاسخ تجاوزات اسرائیل داده نشود این رژیم گستاخ‌تر خواهد شد تاکید کرد که مقاومت در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تجاوز است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در دومین شب ماه محرم الحرام اعلام کرد که حزب الله به دنبال جنگ نیست؛ اما اگر دشمن صهیونیستی به لبنان تجاوز کند حزب الله پاسخ آن را خواهد داد و این همان چیزی است که طی روزهای اخیر اتفاق افتاد.

بیشتربخوانید:

معادله نصرالله برای قدس چگونه به اسرائیل پایان می‌دهد؟

معاون دبیر کل حزب‌الله افزود، رژیم صهیونیستی حاکمیت لبنان را نقض می‌کند و اگر پاسخ آن را ندهیم به تجاوزات خود ادامه خواهد داد.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد، طی روزهای اخیر اسرائیل به لبنان تجاوز کرد و ما نیز پاسخ آن را دادیم. اگر پاسخ نمی‌دادیم دشمنان برای بار دوم و سوم تجاوزات بیشتری انجام می‌داد تا ببیند که آیا ما با حملات مقابله می‌کنیم یا نه و همچنین بفهمد که آیا اوضاع داخلی لبنان میزان آمادگی مقاومت را تحت تاثیر قرار می‌دهد یا نه.

معاون دبیر کل حزب الله ادامه داد، الحمدالله اکنون دشمن اسرائیلی فهمید که مقاومت با وجود همه دشواری‌هایی که در لبنان وجود دارد با همه توان اراده و سلاح خود برای مقابله با هر گونه تجاوز و تصمیم اسرائیل برای جنگ و درگیری آمادگی دارد.

این مقام حزب الله اظهار داشت که ایالات متحده نمی‌تواند منبع عدالت باشد. این آمریکا که در تجاوزگری‌های اسرائیل از آن حمایت می‌کند نمی‌تواند منبع عدالت باشد. آمریکایی که ملت‌ها را فقط به دلیل اینکه به دنبال استقلال و مقاومت هستند تحریم و محاصره می‌کند عادل نیست.

بیشتربخوانید:

حزب‌الله، منطقه را از یک جنگ تمام عیار نجات داد

شیخ نعیم قاسم در ادامه گفت، اما در این شرایط راه حل پیش رو چیست؟ راه حل مقاومت است، راه حل امام حسین (ع)است. همچنین راه حل این است که ما به آمریکا و اسرائیل نه بگوییم و هنگامی که ایالات متحده شروع به اشغالگری کرد با آن مقابله کنیم و اگر قصد داشت در خاک ما باقی بماند آن را بیرون کنیم و با تجاوزاتش مقابله کنیم.

وی ادامه داد، اگر آمریکا حرفی بزند و اعلام موضع کند اشتباهات آن را اعلام می‌کنیم. اگر فسادش را علنی کند راه اصلاح در پیش می‌گیریم. اگر دنیا را بر باطل جمع کند ما برای ایستادگی مقابل آن با همه وجود و توان خود برمحور حق جمع می شویم و اگر شروع به تجاوز کند آشکارا علیه آن مقاومت خواهیم کرد.

معاون دبیر کل حزب الله در پایان تصریح کرد، برخی طرفها وجود دارند که تنها با کلمات بازی و ادعای وطن پرستی می‌کنند؛ در حالیکه باید این ادعای خود را ثابت کنند . این طرف‌ها زمانی که در هر سخنان خود بارها می‌گویند که ما وطن پرست هستیم باید دلیلی برای اثبات آن داشته باشند و باید برای اثبات وطن دوستی خود بروند و با اسرائیل بجنگند و اگر مقدمه سازی‌ها درست نباشد نتایج درستی به دست نخواهد آمد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس