کد خبر 1256867
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
پیشنهاد حیرت‌انگیز باشگاه صنعتی به هافبک ملی پوش پرسپولیس!

احمد نورالهی که قراردادش با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیستم به پایان رسید با پیشنهاد اغواکننده یک باشگاه صنعتی وبرو شده است.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس به اتمام رسید تا باشگاه‌ها خود را برای شروع فصل جدید این بازی‌ها آماده کنند.

رقابت بین تیم‌های لیگ برتری در حالی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی خود آغاز شده است که هنوز زمان رسمی شروع نقل انتقالات تابستانی فرا نرسیده است.

با این حال باشگاه‌های متمول با پیشنهادات قابل توجه خود سعی دارند بازیکنان اسم و رسم دار نظیر ملی‌پوشان شاغل در لیگ برتر را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید:

چهار ستاره پرسپولیس ماندنی شدند؟

احمد نورالهی هافبک پرسپولیس که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده است علاوه بر داشتن پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر از چند تیم لیگ برتری نیز پیشنهاد دارد که شاخص‌ترین آن پیشنهاد یک تیم صنعتی به ارزش نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان است!

این تیم که خریدهای خود در تابستان نقل و انتقالاتی را با پرداخت هزینه سنگین رضایت‌نامه یک مدافع آغاز کرده است منتظر پاسخ هافبک تیم ملی ایران است.

نورالهی نیز تصمیم خود را برای فصل آینده قطعی گرفته است. او که پیشنهاد یک تیم قطری را نیز دارد برای ماندن در ایران تنها به پرسپولیس فکر می‌کند و می‌خواهد مذاکرات خود برای تمدید قرارداد را همچنان ادامه دهد.

پیشنهاد مالی باشگاه صنعتی در حالی به هافبک تیم ملی ایران رسید که آنها در فصل گذشته نیز خریدهای گران قیمتی داشتند.

نورالهی در حالی پیشنهاد حیرت انگیز باشگاه صنعتی لیگ برتری را رد کرد که برای تمدید با پرسپولیس مبلغ ۱۵ میلیارد تومان درخواست کرد است اما فعلا با مخالفت باشگاه روبروست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 0
    در باشگاه صنعتی را باید گل گرفت احتمالا یا سپاهان است یا فولاد یا گل گهر پول مفت را میدهند بعد میگذارند روی قیمت کالاهایشان سازمان بازرسی چه میکند
  • محمد IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 0
    تیم های صنعتی در بورس هستن-مثل فولاداصفهان-ذوب-سایپا -ایران خودرو- فولاد خوزستان-گل گهر-این طور شرکت های بهتره سود پرداختی به سهامدارانشون رو زیاد کنن و قیمت محصولاتشون پایین بیارن نه اینکه میلیاردی خرج فوتبالیست ها کنن
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 0
    اصلا لیگ فوتبال ایران به مرحله فیرپلی مالی رسیده؟
  • جواد IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 1
    همان کاری که پرسپولیس با بازیکن ها سالهای قبل میکرد ولی می گفت بخاطر عشق به پرسپولیس اومدن
    • مسیحا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      0 1
      اون که کار استقلاله و بس از کنعانی زادگان و محمد نادری و .... این صحبتی که گفتی فقط واکنش های یه اس اسی پس سوزش نسبت به قهرمانی های مکرر پرسپولیس میتونه باشه ..خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس