لبنان

جنبش لبنانی امل با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد فقط با مقاومت، تثبیت قواعد بازدارندگی و درگیری با دشمن صهیونیستی می‌توان با این رژیم مقابله کرد.

به گزارش مشرق، دفتر سیاسی جنبش «امل» لبنان با انتشار بیانیه‌ای بر لزوم مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

شبکه خبری المنار ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، مقابله با دشمن صهیونیستی و جلوگیری از حملات آن به حاکمیت زمینی، دریایی و هوایی، یک حق مقدس است.

این جنبش تأکید کرد که فقط با مقاومت و تثبیت قواعد بازدارندگی و درگیری با دشمن صهیونیستی می‌توان با این رژیم مقابله کرد.

امل همچنین خواستار تشکیل کابینه لبنان و گسترش فضای مثبتی شد که پس از مأمور به تشکیل کابینه شدن نجیب میقاتی به وجود آمده است.

این جنبش تصریح کرد که باید هر چه سریعتر این «مأموریت ملی» انجام شود و جای هیچ گونه تعللی وجود ندارد و به همین دلیل باید همه طرفها، منافع شخصی و گروهی خود را کنار بگذارند.

در همین ارتباط، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله روز گذشته تصریح کرد: هدف از فشار معیشتی، مالی و اقتصادی که بر لبنان وارد می‌شود، این است که جامعه ما را به جایی برسانند که فریاد برآورد و بگوید از این به بعد هیچ مبارزه یا مقاومتی نمی‌خواهیم، چیزی که هرگز در جامعه حسینی و مقاوم ما اتفاق نخواهد افتاد.

او افزود: ما کاملا به مردم و جامعه خود اطمینان داریم و مطمئنیم کسانی که خونشان را دادند و در طی چند دهه گذشته صبر و تحمل کردند، نمی‌توانند در برابر این دشمنان که جامعه و مقاومت و کشور پیروز و عزیز ما را هدف گرفته است تسلیم و ذلیل شوند.

صفی الدین با اشاره به شکست آمریکا و عربستان سعودی در حمایت از برخی گروه‌ها در لبنان برای حمله به مقاومت و تضعیف آن گفت: عربستان ۲۰ میلیارد دلار طی سال های گذشته برای برخی لبنانی‌ها هزینه کرده و به نتیجه نرسیده است، زیرا این افرادی که در لبنان علیه مقاومت فعالیت می‌کنند، احمق‌هایی هستند که در راه باطل قدم گذاشته‌اند و باطل رسوا می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس