حماس

دبیرکل کنفرانس ملی عربی در تماس با مسئول روابط عربی و بین‌الملل جنبش حزب الله تأکید کرد که پاسخ این جنبش به صهیونیستها مایه مباهات است.

به گزارش مشرق، «مجدی المعصراوی» دبیرکل کنفرانس ملی عربی با «عمار الموسوی» مسئول روابط عربی و بین‌الملل جنبش حزب الله لبنان تماس تلفنی برقرار کرد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که المعصراوی در این تماس، «پاسخ قاطع مقاومت [لبنان] به حملات صهیونیستی به جنوب لبنان» را تبریک گفت.

وی تأکید کرد که کنگره ملی عربی به ایستادگی حزب الله در لبنان و حفظ آمادگی این جنبش برای پاسخ به هر گونه تجاوز صهیونیستی افتخار می‌کند.

این مسئول عربی با اشاره به اینکه آمادگی حزب الله با توجه به شرایط دشوار اقتصادی لبنان است، گفت که هدف از تحریم اقتصادی این کشور، تسلیم شدن در برابر دیکته‌های آمریکایی، غربی و صهیونیستی است.

المعصراوی همچنین تأکید کرد که لبنان موفق شد پس از جنگ ۳۳ روزه، قواعد درگیری را تثبیت کند.

وی در پایان تشکیل کابینه‌ای را برای لبنان خواستار شد که جامع باشد و بتواند بحرانهای منطقه را حل و برای نجات لبنان از فساد و حساب باز کردن بر روی کشورهای خارجی نقشه راهی تهیه کند.

رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه گذشته به اهدافی در جنوب لبنان حمله کرد و حزب الله نیز پاسخ این حملات را داد.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله هم در هفته جاری تأکید کرد، حزب الله در پی درگیری نیست، ولی اگر تجاوزی از سوی صهیونیستها صورت بگیرد، حزب الله پاسخ خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس