کد خبر 1256472
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

این روزها امنیت ملکی که در آن زندگی یا کار می کنیم، از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا از دست رفتن این دارایی ها به منزله از دست رفتن کل سرمایه می باشد. این روز ها با کمک درب اتوماتیک، درب کرکره ای و کرکره برقی هایی که در اثر پیشرفت تکنولوژی وارد بازار شده اند؛ امنیت سرمایه ها و دارایی های ما تامین می شود. در ادامه این مطلب به بررسی هر یک از این درب ها می پردازیم.

تامین امنیت ساختمان با درب اتوماتیک

درب اتوماتیک

در گذشته، به جای درب های اتوماتیک استفادهه از درب های سنتی متداول بود که امنیت چندانی نداشت و موجب زحمت راننده ها می شود. این روز ها درب اتوماتیک به دلیل سهولت در استفاده و لوکس بودن، جایگزین درب های سنتی شده اند. این سیستم ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا جزء لاینفک ساختمان ها، اماکن تجاری و مراکز صنعتی شده است. درب های اتوماتیک خانگی، امنیت و آرامش را برای شما و زیبایی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد. استفاده از درب اتوماتیک در ساختمان ها و مراکز صنعتی تجاری، جهت ورودی سوله ها، کارخانه ها، انبار به کاهش مصرف انرژی و بهره بری بالا کمک زیادی می کند.

درب کرکره ای

کرکره‌های برقی به صورت نوارهای عایق به هم پیوسته معمولا از جنس آلومینیوم هستند که در قسمت درب یا پنجره منزل نصب می‌شوند. کرکره های برقی نه تنها امنیت منزل را تامین کنند بلکه به آسانی و به وسیله یک ریموت یا گوشی موبایل باز و بسته شوند و تردد را برای ساکنین آسان می کنند.

تامین امنیت ساختمان با درب اتوماتیک

مزایای کرکره برقی

این کرکره های برقی یا اتوماتیک را بیشتر بر روی درب پارکینگ منازل و یا فروشگاه ها نصب می کنند. زیرا که امنیت بالایی دارند و به راحتی نمی توان آن ها خراب کرد. کرکره های برقی مزایای بسیاری از جمله موارد زیر دارند:

· سبک می باشند.

· به راحتی قابل نصب هستند.

· برای مکان های مختلفی مانند درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرند.

· دارای ایمنی بسیار بالا و ضد سرقت هستند.

کرکره برقی چگونه کار می کند؟

کرکره‌های برقی با سر خوردن یا غلت زدن به سمت بالا و پایین کار می‌کنند و زمانی که کرکره به بالا جمع می‌شود تیغه در یک جعبه کوچک بالای درب قرار میگیرد. هنگامی که کرکره‌ها به پایین حرکت کنند، تا کف پارکینگ پایین می‌آیند و محکم کف پارکینگ شما قرار می‌گیرند و ایمنی را تامین می‌کنند.

کاربرد کرکره برقی

کرکره‌های اتوماتیک گزینه مناسبی برای پارکینگ منازل هستند زیرا با هزینه پایین‌تری نسبت به جک پارکینگ می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و نکته مهم برای کرکره پارکینگ منزل، کم بودن فضای اشغالی در هنگام باز و بسته شدن است که انتخاب کرکره برقی را برای پارکینگ آپارتمان‌ها به گزینه مناسب و مقرون به صرفه ‌ای تبدیل می ‌کند.

تامین امنیت ساختمان با درب اتوماتیک

علاوه بر پارکنیگ ها، درب مغازه ها نیز از کرکره های برقی برای امنیت بیشتر می توانند استفاده کنند. اگر به خاطر داشته باشید، در گذشته کرکره مغازه ها به صورت دستی بود. کم کم با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، مغازه هایی که کالاهای قیمتی مانند فرش و طلا می فروختند از کرکره های برقی استفاده کردند. امروزه بیشتر مغازه ها از کرکره برقی بهره می برند.

از سایر کاربردهای کرکره برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· کرکره برقی پارکینگی

این نوع کرکره ها بیشتر برای درب های پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر کرکره برقی پارکینگی از جنس آلومینوم و یا فولاد می باشند. که در برابر ضربه مقاوم هستند.

· کرکره برقی پنجره

امروزه از کرکره برقی پنجره برای ساختمان های لوکس استفاده می کنند. که عایق صدا، گرد و غبار و حرارت می باشد. استفاده از این نوع کرکره ها بسیار ساده می باشد و در انواع موتورها تولید می شود.

کرکره های درب و پنجره خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند:

  • جعبه کرکره در بیرون- در درون ساختمان

این نوع کرکره ها به صورت جعبه در بیرون نمای ساختمان قابل اجرا هستند. همچنین در درون ساختمان نیز این جعبه در بالای پنجره قرار می گیرد.

  • کرکره دستی

از زمان های گذشته برخی از کرکره ها به صورت دستی بودند و با دست باز و بسته می شدند. اما با پیشرفت علم امروزه کرکره ها اتوماتیک شده اند و با برق باز و یا بسته می شوند.

  • کرکره برقی مجتمع

این نوع کرکره ها به صورت یک واحد متحد عمل می کنند. عملکرد و تجهیزات آن ها به هم ربط دارند.

تامین امنیت ساختمان با درب اتوماتیک

جمع بندی

این روزها کمتر خانه یا فروشگاهی است که از درب ها یا کرکره های سنتی استفاده کند. کرکره های برقی در مقایسه با مدل های سنتی مزایای بسیاری مانند سرعت، امنیت و سهولت در استفاده دارند. سبک می باشند، به راحتی قابل نصب هستند، برای مکان های مختلفی مانند درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ایمنی بسیار بالا و ضد سرقت هستند. کرکره ها انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربرد آن ها، در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. مراکز و کمپانی ‌های متعددی در ایران تولید کننده انواع کرکره های برقی هستند. یکی از باسابقه ‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها شرکت دیاکو است. این شرکت در ساخت و تولید انواع درب اتوماتیک؛ درب کرکره ای، کرکره برقیو تجهیزات جانبی مانند جک و سنسورهای مختلف سابقه دارد و عملکرد خوبی را در این حوزه از خود به نمایش گذاشته است. از سایر خدمات دیاکو می توان به نصب پنجره دو جداره، کابین دوش شیشه ای، هندریل شیشه ای، نمای اسپایدر ساختمان، نمای کرتین وال شیشه ای و درب های اتوماتیک اشاره کرد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس