کد خبر 1256280
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۸
قربانی: با مسخره بازی نمی‌توان قهرمان شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دیدار استقلال و فولاد در فینال جام حذفی گفت: با مسخره بازی نمی‌توان قهرمان شد. استقلال یک فصل مسخره داشت. مدیریت مسخره داشت و نمی‌دانم چه بگویم.

او ادامه داد: استقلال تیم جام ندیده‌ای نیست و جام‌های زیادی برده و باز هم می‌برد و شک نکنید، اما تا وقتی این روند و فضا در استقلال حاکم باشد همین است. در هیچ جای دنیا نداریم مدیریت با تیم فاصله داشته باشد بعد انتظار داشته باشند که یک تیم با یک سرمربی قهرمان شود. یکی از ارکان موفقیت در هرتیمی مدیریت است. مدیران استقلال کجا هستند؟ باید مدیران برای استقلال خرج کنند. مدیران تا از استقلال جدا می‌شوند فوری در فضای مجازی پیام می‌گذارند. هر فردی مدیر می‌خواهد بشود باید به استقلال پول بدهد. مدیران کار نابلد کام هواداران استقلال را تلخ می‌کنند. باید افرادی که برخی نفرات را به استقلال آوردند اکنون پاسخگو باشند.

قربانی افزود: خیلی بد است نیمکت استقلال خالی است. استقلال پیشکسوتان زیادی دارد. برای استقلال زشت است که با سه نفر اداره شود. شما باید به بازیکنان استقلال سرویس دهید و با سه نفر این کار امکان پذیر نیست. دوستان در استقلال زحمت می‌کشند، اما استقلال خیلی خالی است. یک تیم برای موفقیت باید اصولی کار کند. مگر داریم یک مربی به بازیکنان تیمش پاداش بدهد، پس مدیر باشگاه چه کاره است؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 0
    بنظرم بچه بازی دراوردن مجیدی کار دست استقلال داد.مگه میشه ۱۵تیم لیگ تیمشون پر مربی باش بعد استقلال مربی نداشته باش؟این باخت ب نفع خود مجیدی هم بود تا بفهمه با شاخه و شونه کشیدن نمیتونه تیم درست کنه .ضمن اینکه تیم در چند مسابقه آخر افتضاح بود .ی سری بازیکن هام که شاهکارن .فرشید اسماعیلی مگه میشه ی فصل ی پاس گل هم ندی؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    2 2
    طبق همه مقصرند جز بازیکنان و سرمربی سوپرمیلیاردی
  • مهدی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    2 0
    حالا نیم درصد اونیکه استقلال و کلا فوتبال به مجیدی مفتی مفتی ارزانی کرده خرج تیم بشه اسمون به زمین نمیاد. زیادی خوردن هم خفگی و چاقی و نقرس و ... میاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس