مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب طرح تسری فوق‌العاده شغل کارکنان زندان‌ها به کارکنان دادگستری‌ها اعم از اداری، قضایی و شرکتی خبر داد.

به گزارش مشرق، مجید انصاری نماینده ممسنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی گفت: در جلسه امروز طرح تسری فوق‌العاده شغل کارکنان زندان به کارکنان دادگستری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این طرح که پیش از این کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسیده بود پس از کار کارشناسی در کارگروه ویژه در مورد این طرح در جلسه امروز جزئیات آن نیز به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون با تصویب این طرح با تسری فوق‌العاده شغل کارکنان زندان‌ها به کارکنان دادگستری اعم از نیروهای اداری، قضایی و شرکتی موافقت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرهنگی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 2
    آیا عدالت است؟! با چه منطقی حقوق کارمندان هم‌پایه دستگاههای دیگر مانند آموزش و پرورش و وزلرت بهداشت نسبت به دادگستری و سازمان زندان‌ها باید یک‌سوم باشد؟! وقتی تعلیم و تربیت در اولویت آخر باشد، باید هم زندان‌ها را تقویت کنند.
    • علی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      2 0
      آیا عدالت است کارمندوزارت بهداشت 15میلیون حقوق بگیردو کارمندآموزش وپرورش 10میلیون وهمیشه در حال استراحت و کارمند دادگستری4میلیون بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس