اژه‌ای:‌ مبارزه بی‌امان با فساد خواهیم داشت/ میدان‌ خدمت در قوه قضائیه به‌وسعت ‌آرمان‌های ‌نظام است

رئیس قوه قضائیه با بیان "مبارزه بی‌امان با فساد خواهیم داشت"، گفت: امروز میدان مجاهدت و خدمت در دستگاه قضایی به‌وسعت همه دغدغه‌های نظام و آرمان‌های آن است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با صدور پیامی به جشنواره عدلیه و رسانه علاوه بر تبریک روز خبرنگار، از برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

عزم جدی اژه ای برای ساماندهی بازداشت موقت

در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای خطاب به جشنواره عدلیه و رسانه یزد که توسط غلامعلی دهشیری رئیس‌کل دادگستری استان یزد قرائت شد آمده است: ‌از تلاش‌ها و مجاهدت فعالان و اهالی منصف و نیک‌اندیش حوزه حساس و پیچیده رسانه و ارتباطات و تبریک و تهنیت روز خبرنگار برگزاری جشنواره‌ای با عنوان عدلیه و رسانه را اقدامی شایسته و در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی و در مسیر تحول و تعالی دانسته و با شکل‌گیری موج جدید هم‌افزایی و تعامل بین  فعالان حوزه رسانه و ارتباطات در فضای حقیقی و مجازی نسبت به شکل‌گیری روندی نوین و امیدبخش در امر توسعه همه‌جانبه و پیشرفت سریع جامعه اسلامی و تبیین  دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی اظهار امیدواری دارم.

قطعاً آینده امن و روشن ایران اسلامی با تعمیق آگاهی و برانگیختن حس مسئولیت افراد و مشارکت عمومی در برقراری و گسترش عدالت ممکن است و در این میان نقش رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد بی‌بدیل است.

امروز میدان مجاهدت و خدمت در دستگاه قضایی به‌وسعت همه دغدغه‌های نظام و آرمان‌های آن است که جامعه اسلامی برای تحققش تلاش‌ها و مجاهدت‌های گرانبهایی داشته است.

هم‌افزایی و تفاهم مجموعه قضا و رسانه در شناسایی و بهره‌گیری از ابزارها و سازوکارهای نوین رسانه‌ای در روشنگری و تبیین مأموریت‌ها و وظایف مجموعه‌های قضایی با تولید و انتشار اخبار و گزارش‌های واقعی و امیدبخش که از یک سو مبیّن اقدامات و خدمات ملموس قضایی و از سویی دیگر کمک به شناسایی و انعکاس مسائل و آسیب‌ها و مطالبات واقعی مردم باشد؛ نظیر مبارزه بی‌امان با فساد، تکریم مردم و مراجعین، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها، صیانت از حقوق عامه و حقوق شهروندی، تسهیل خدمات قضایی؛ پیشگیری و مهار آسیب‌های اجتماعی در صدر اولویت‌ها و برنامه‌های رسانه‌ای در دستگاه قضایی قرار دارد.

اینک تقدیر از زحمات و خدمات اصحاب رسانه و خبرنگاران و گزارشگران متعهد، بصیر و سختکوش که به‌تأسی از روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و مقاومتِ شهدای والامقام  به‌ویژه شهدای رسانه که در مسیر تحقق آرمان‌های عدالت‌گسترانه انقلاب اسلامی، گام برمی‌دارند و به رشد و تعالی نظام و کشور کمک می‌کنند تقدیر و تکریم مجاهدت همه عزیزان و شهدایی است که جان شیرینشان را در مسیر آگاهی و بیداری این مردم و سرزمین فدا کردند و بی‌تردید این تلاش‌های ماندگار، شایسته بهترین سپاس‌ها، تقدیرها و تکریم‌ها است.

در پایان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره  رسانه و عدلیه و قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و خدمات خبرنگاران و فعالان و مجاهدان حوزه خبر و رسانه توفیقات روزافزونتان را  تحت عنایات و الطاف حضرت ولی‌الله الاعظم(عج) و در سایه عمل به وصایای امام راحل(ره) و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی در تمامی عرصه‌های مجاهدت برای اسلام و ایران اسلامی و به‌ویژه کمک به انعکاس حقایق، ارتقای آگاهی عمومی، احقاق حقوق فردی و عامه و گسترش قسط و عدالت در «دوران تحول و تعالی» دستگاه قضایی، از خداوند متعال مسئلت دارم.‌

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    5 0
    بزرگترین فساد در روستاهای کشور توسط بنگاه های املاک و ماموران فاسد دهداری و بخشداری ها صورت میگیرد. زمین های کشاورزی در حال تقطیع شدن و به باغ ویلا تبدیل میشوند و فردا باید گوجه و بادمجان و خیار کشور را از خارج وارد کنیم. رشوه میگیرند و اینده غذایی کشور را از بین میبرند
  • محمدایوب IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    آقای اژه ای انشاالله با بازخواست رو.... ودارودسته اش بارقه امید دردل مردم باشد
  • امیرو IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    برادر عزیز آقای اژه ای , فاسد عظمی خود آقای .... بود که الان آماده محاکمه می باشد. از خداوند کمک بخواهید و این امر مهم را که اعتماد عمومی را به قوه قضائیه باز خواهد گرداند انجام دهید.
  • علی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    2 0
    زمانی مردم حرفتان را باور می کنند که.... محاکمه شوند
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    جناب اژه ای در صحت عمل جناب عالی شکی نیست وقاطعیت واقتدار شما بر کسی پوشیده نیست از آنجایی که سیستم قضایی کشور نسبت به دهه های گذشته گسترش چند برابری داشته وهنوز هم در حال توسعه میباشد ولی سیستم کنترلی هیچ توسعه ایی نداشته و از نظر نیروی انسانی وتجهیزات کنترلی بسیار ضعیف میباشد تقویت این بخش نیز ضرورت دارد مورد دیگر تقورت واحد های ارزشیابی آقایان قضات وکارکنان میتوانددر پرورش و کنترل نیروی انسانی قوه قضاییه اثرات مثبتی داشته باشد .
  • از شهرستان سراب IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    2 0
    آقای اژه ای قضات و بازپرسهای بومی را انتقال بدید مخصوصا در شهری کوچک مثل شهر ما که واقعا در حق خیلی ها بخاطر اشنایی با یک طرف پرونده اجحاف میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس