کد خبر 1255960
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
واکنش «آزمون» به پیشنهادات اروپایی و نزدیک شدن به رکورد ۱۰۰ گل

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ به خبر پیشنهاد تیم‌های اروپایی از جمله اینترمیلان، آ.اس رم و بایرن لورکوزن واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روز گذشته در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ روسیه توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم کراسنودار را از پیش رو بردارد. سردار آزمون مهاجم ایران در این مسابقه دو گل به ثمر رساند تا تعداد گل‌های خود را در چهار دیدار اخیر زنیت، به پنج گل افزایش بدهد.

آزمون در پایان این مسابقه ضمن اشاره به این موضوع، به پیشنهاد تیم‌های اروپایی از جمله آ. اس رم و اینترمیلان ایتالیا، ویارئال اسپانیا و بایرن لورکوزن آلمان واکنش نشان داد. این مهاجم ایرانی همچنین با گلزنی «مالکوم»، هم‌تیمی خود در دیدار فینال المپیک برای برزیل که منجر به قهرمانی این تیم شد، کنایه زد.

بیشتر بخوانید:

سردار آزمون بهترین بازیکن دیدار زنیت - کراسنودار +عکس

* زمانی که بازی زنیت و کراسنودار در جریان بود، مالکوم با برزیل قهرمان المپیک شد و گل تعیین کننده‌ای در فینال به ثمر رساند. در این مورد چه فکر می‌کنید؟

- من در زنیت چیزهای زیادی به مالکوم یاد دادم از جمله نحوه گلزنی (می خندد). به مالکوم تبریک می گویم. خدا کند که او بتواند قهرمان جهان شود!

* بعد از دو گل بار گلزنی مقابل کراسنودار، شما اکنون پنج گل در چهار دیدار ابتدایی فصل به ثمر رسانده‌اید. چگونه می‌توانید این عملکرد را توضیح دهید؟

- من کار خود را انجام می‌دهم. خدا را شکر که این اتفاق می‌افتد، اما این نه تنها شایستگی من، بلکه شایستگی هم تیمی‌های من است. من همچنان تلاش می‌کنم.

* شما هم با پای راست گل زدید هم با پای چپ. آیا واقعاً مهم است که با کدام پا گلزنی کنید؟

- نکته اصلی این است که با پای خود گل بزنید، مهم نیست راست یا چپ.

* در حال حاضر ۹۹ گل در تیم‌های روسیه (روبین کازان، روستوف و زنیت) به ثمر رسانده‌اید و یک گل دیگر تا رسیدن به ۱۰۰ گل فاصله دارید. این آمار برای شما مهم است؟

- من از این موضوع خبر نداشتم! ممنون که گفتید! اگر قبلاً این را می‌گفتید، احتمالاً مقابل کراسنودار صدمین گل را هم به ثمر می‌رساندم!

* درباره پیشنهادات تیم‌های اروپایی چه نظری دارید؟

- من با تیم زنیت قرارداد دارم و تمرکزم روی بازی‌های این تیم است. هر تصمیمی که زنیت بگیرد همان می‌شود. در هر صورت من کار خود را انجام خواهم داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس