رام الله

نماینده دائم تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل از جامعه بین الملل خواست دست از بی تفاوتی نسبت به جرایم رژیم اشغالگر در کشتار شهروندان بی گناه فلسطینی بردارند.

به گزارش مشرق، «ریاض منصور» نماینده دائم تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل تاکید کرد که بازخواست نشدن رژیم صهیونیستی، گستاخی او را برای فرار از مجازات بیشتر کرده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی (وفا)، منصور در سه نامه جداگانه به دبیر کل سازمان ملل، رئیس دوره‌ای شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل به اوضاع دشوار در سرزمین‌های فلسطینی از جمله قدس شرقی در نتیجه سیاست‌ها و رفتارهای غیرقانونی رژیم اشغالگر صهیونیستی پرداخت.

نماینده تشکیلات خودگردان در این نامه آورده است: جامعه بین الملل شاهد جرایم سنگین اسرائیل از جمله کشتار زنان و کودکان و مردان بی گناه است؛ اما همچنان فلج مانده با وجود اینکه بسیاری از دولت‌ها، پارلمان‌ها، جامعه مدنی و ملت‌ها در اقصی نقاط جهان بارها خواهان پایان دادن به این ظلم شدند.

او با اشاره به اینکه جرایم هماهنگ میان نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست به سطحی بی سابقه رسیده است، گفت: این تخلفات به شهادت غیرنظامیان فلسطینی و غارت جمعی اموال مردم ما منجر شده است، در حالی که کابینه اسرائیل نیز طرح‌های استعماری غیرقانونی خود را پیش می‌برد.

منصور با اشاره به کشته شدن چند مرد و کودک طی روزهای اخیر به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیستی گفت: حملات و سرکوبگری‌های اخیر اسرائیل و حتی علیه نهادهای غیردولتی و خبرنگاران نقض آشکار قانون بین الملل است و کار آنها را دشوارتر کرده است.

در نامه نماینده دائم تشکیلات خودگردان آمده است: جامعه بین الملل و به طور خاص شورای امنیت باید بر اساس اصل حاکمیت قانون، بازخواست رژیم اسرائیل را پیگیری کند و به تعهدات قانونی، سیاسی و اخلاقی خود پایبند بوده و تصمیم‌های شورای امنیت در خصوص حفظ جان انسان‌ها و پایان دادن به ظلم این رژیم اشغالگر را عملی کند.

رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر حملات کور خود با شلیک گلوله‌های جنگی علیه شهروندان فلسطینی را شدت بخشیده است.

روز گذشته در شهرک بیتا در جنوب نابلس که طی سه ماه اخیر هر جمعه شاهد برپایی تظاهرات هفتگی در اعتراض به شهرک سازی است، یک جوان ۳۷ ساله فلسطینی و پدر چهار فرزند خردسال به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    صهیونیست ها حدودا" همان هشتاد سال پیش وقتی هیتلر شکست خورد و یهود و متحدین و یاران یهود ( متفقین ) پیروز جنگ شدن از همان زمان جهان را فلج و به گروگان گرفتند ...
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      0 0
      دقیقا" بعد از جنگ جهانی تا کنون صهیونیست ها یهودیان افراطی بر تمام ارکان مهم جهانی نفوذ و سیطره پیدا کردند متاسفانه به هیچ سازمان و نهادی در سطح جهان پاسخگو نیستند جهان را به معنای کامل به گروگان خود گرفتند ...
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    این سازمان به هیچ وجه سازمان ملل نیست ، سازمانی است در خدمت منافع و اهداف استعماری دولت ها و کشورهای پیروز جنگ جهانی دوم دوستان و متحدین یهود !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس