کد خبر 1255792
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
آمریکا

در ادامه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، بر اثر تیراندازی صبح امروز در شهر «گالاتین» واقع در ایالت تنسی، یک نفر کشته و یک تَن هم زخمی شده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی wkrn، در حادثه تیراندازی صبح امروز شنبه در شهر «گالاتین» (Gallatin) واقع در ایالت تنسی آمریکا، یک نفر زخمی و یک تَن هم جان خود را از داست داد.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، پلیس شهر «گالاتین» در این خصوص اعلام کرد که نیروهایش وقتی در محل وقوع جُرم حضور یافتند، متوجه شدند که ضارب مسلح درون یک منزل مسکونی پناه گرفته است.

پلیس نیز پس از بستن منطقه حادثه، از مردم خواست تا از تردد در خیابان های اطراف خودداری کنند.

پلیس «گالاتین» تاکنون اطلاعات بیشتری را درباره این حادثه منتشر نکرد؛ اما از آغاز تحقیقات پیرامون تیراندازی مذکور خبر داد.

در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس