شیائومی پر فروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در جهان شد

شرکت شیائومی که رقابت نفس گیری با سامسونگ و اپل دارد در ماه ژوئن توانست به صدر جدول پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در دنیا صعود کند.

به گزارش مشرق به نقل از world-today-news، رقابت بزرگی بین شرکت‌های شیائومی، سامسونگ و اپل در تولید محصولات دیجیتال وجود دارد.

بر اساس آخرین گزارش ها، شیائومی در سه ماهه دوم سال برترین شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در اروپا بود.

گزارش دیگری نیز نشان داد که این شرکت چینی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ دومین تولید کننده پرفروش تلفن هوشمند در جهان بوده است. طبق اطلاعات جدید در ماه ژوئن کمپانی شیائومی برای اولین بار در رتبه اول دنیا قرار گرفته است.

گوشی های هوشمند

فروش شرکت شیائومی طبق تحقیقات Counterpoint

بر اساس تحقیقات Counterpoint، فروش شیائومی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ در مقایسه با ماه قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است و پر فروش‌ترین مارک تجاری ماه لقب می‌گیرد؛ بنابراین، شیائومی برای اولین بار و از نظر فروش گوشی‌های هوشمند در یک ماه از سامسونگ و اپل پیشی گرفته است.

رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار بالا است و در حالی که این یک دستاورد بزرگ برای شیائومی محسوب می‌شود، باید توجه داشت که این گزارش فقط بر اساس فروش ماه ژوئن ۲۰۲۱ منتشر شده است. به نظر می‌رسد که با رفع موانع تولید در ویتنام و بهبود اوضاع کرونا در جهان بار دیگر شرکت سامسونگ در صدر قرار خواهد گرفت و شیائومی در رتبه دوم باشد. اما حقیقت این است که رقابت بین دو شرکت اکنون بسیار هیجان انگیز است.

شرکت شیائومی

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیردست IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 3
    بهترین گوشی هوشمند گوشی شیائومی چین میباشد
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام.من علاقه به این برند ندارم.اما در این خبر کمی اغراق شده! از نمودار کاملا مشخصه،که شیائومی،رشد جهش بالایی طی سالیان اخیر داشته! حالا این شرکت سامسونگ میخواد چطور جبران کند! به نظر کمی اغراق شده! .. سامسونگ خودش،بخاطره ارزانی! قطعات بالا،اومد در رده بالا فروش ! حالا یک شرکت چینی،تونسته با قیمت پایین تر از سامسونگ! بیاید بالا!
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 1
    گوشی های شیائومی خيلي ظريف هستند باکوچکترین ظربه مشکنند گوشی های هوآوی گوشی محکمي هستند
  • SE ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 2
    به خاطر قیمت ارزان و تبلیغات است گوشی شیایومی پر فروش شده گوشی ها برند اپل و سامسونگ یه حس خاص و خوب را در فرد ایجاد می کنند امکانات که در این گوشی‌ها است خیلی از کاربران از آن اطلاع ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس