رئیسی: مصمم هستیم گام های بلندی برای توسعه همه جانبه روابط ایران و آذربایجان به نفع دو ملت برداریم - کراپ‌شده

رئیس جمهور گفت: سطح روابط دو کشور در زمینه های مختلف را کافی و مطلوب نمی‌دانیم و مصمم هستیم گام های بلندی برای توسعه همه جانبه روابط به نفع دو ملت برداریم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در دیدار خانم «صاحبه غفاراوا» رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان، ظرفیت های گسترده در مسیر توسعه روابط تهران- باکو را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: شرکت های مختلف و بخش خصوصی ایرانی آمادگی دارند در روند بازسازی مناطق آذربایجان و اجرای  پروژه های مشترک در بخش های فنی، مهندسی و زیربنایی، مشارکت و همکاری داشته باشند.

سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر اینکه ایران پیشرفت و امنیت جمهوری آذربایجان را امنیت خود می داند، گفت: دو کشور می توانند در روابط دو جانبه و منطقه ای همکاری ها و هماهنگی های نزدیک و موثری در راستای منافع دو ملت و امنیت و ثبات در منطقه داشته باشند.

خانم «صاحبه غفاراوا» رئیس مجلس ملی جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار با تبریک و ابلاغ سلام الهام علی اف رئیس جمهور کشورش، گفت: اطمینان داریم در دوره جدید، روابط و مناسبات تهران و باکو بیش از پیش توسعه خواهد یافت و آذربایجان از مشارکت و حضور شرکت های ایرانی در اجرای طرح ها و پروژه های مختلف استقبال می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • PL ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    7 6
    آخه اگه قراره که آقای ریسی هم کاری بکنه خودش که نمیتونه به تنهایی انجام بده ومسیولین تحت امرش باید انجام بدن اینها که همه موقع سخنرانیش درخواب ناز بودن خدا بخیر کنه
  • مقدس IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    11 18
    یک توصیه بنابر سالها فعالیت و تجربه در خصوص کشورهای حوزه cis به رئیس جمهور محترم و انقلابی این هست ، حضرت آقا رئیسی این کشورها مثل آذربایجان ترکمنستان گرجستان و تاجیکستان را بسیار مراقب باشید اینها غلامان حلقه بگوش صهیونیست جهانی و از جیره خواران و عوامل گوش به فرمان وهابیون و آل سقوط هستند ، اینها در تمام مجامع بین المللی علیه ایران توطئه کرده و مواضع ناجوانمردانه میگیرند ، با اتباع ایرانی که برخورد بسیار زننده و حقیری دارند ، همین آذربایجان به حدی در ترانزیت کالاهای ایرانی به روسیه اختلال و اذیت و آزار میرساند که تجار ایرانی ترجیح می‌دهند برای تجارت زمینی با روسیه مسافت طولانی و صعب العبور ارمنستان را برگزینند
    • حمید IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      7 4
      اخه بیسواد مگه ارمنستان مرز زمینی با روسیه دارد که الکی میگی . ارمنستان خودش از طریق دریای خزر و به واسطه ایران کالاهایش را وارد میکند . بهتر بجای اینهمه اراجیف بافی یک کمی مطالعه کنی
  • علی از تبریز IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    9 3
    یاشاسین آذربایجان
  • مقدس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    2 4
    جناب بیسواد تو برو کمی تحقیق میدانی کن !!!لطفا تشریف ببرید مرز ایران و ارمنستان اگر کور نیستی چشمهات رو خوب باز کن و ببین ترانزیت کالاهای ایرانی از طریق ارمنستان و گذر از نوار مرزی گرجستان وارد گمرک روسیه میگردد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس