دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا برای محرم اعلام شد

ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا پس از بحث های کارشناسی، پیشنهادهای سازمان تبلیغات اسلامی را برای برگزاری مجالس عزاداری محرم ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا پس از بحث‌های کارشناسی، پیشنهادهای سازمان تبلیغات اسلامی را برای برگزاری مجالس عزاداری محرم ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد. موارد ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای برگزاری مجالس عزاداری محرم ۱۴۰۰ به این شرح است:

۱ - برگزاری هیئت در فضای باز با یک سوم ظرفیت

۲ - برگزاری هیئت در فضای بسته با یک چهارم ظرفیت

۳ - زمان برگزاری مجالس حداکثر ۲ ساعت

۴ - استفاده از طبل و سنج با شرط شخصی بودن یا ضدعفونی کردن هنگام جابجایی بین افراد

۵ - دسته روی به صورت محلی و رعایت فاصله گذاری

۶ - ضرورت فاصله گذاری اجتماعی در طول مراسم

۷ - استفاده از ماسک به صورت مستمر

۸ - توزیع اقلام بهداشتی در ایستگاه‌های صلواتی با عنوان موکب سلامت

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    16 1
    مشرق مگر مقاله ندادید ده ثانیه بودن و تنفس در کنار ناقل کرونا می تونه آسیب زا باشه؟؟؟؟؟ مگر نگفتید وضع بد هست. و هشدار متخصصین آخه چرا بعضیها اهل عناد هستند؟ این کاسب کارهایی که پولهای کلان از هر شب روضه می گیرن چه جوابی دارن اگر وضع رو ده برابر بد کنند؟؟؟ لطفا برنامه های فضای بسته رو کنسل کنید. بین همونها ناقل ممکنه باشه. شور و حرارت در فضای بسته برای دو ساعت؟؟؟ بدبختی دین در دو گروه مذهبی نادان و افراطی است که تحریف میکنه دین خدا و معصوم رو و گروه بیوجدان غیر مذهبی عیاش خوشگذرانه. هر دو باعث آسیب هستند.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    15 1
    کیه که رعایت کنه
  • یا حسین IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    11 0
    السلام علی الحسین! مراسم در فضای سربسته برگزار نکنید. مگر حیاط مدارس چه اشکال دارند؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حال کار به جایی رسیده که برخی (برخی) از روضه خوانها در تمام مسائل دخالت می کنند. تحریف تحریف و تحریف! مگه تذکر دهندگان بی دینند؟؟؟؟ وای بر وجدان و آخرت کسی اگر تهمت ببنده به تذکر دهنده ها و خودش رو دیندار و همه چیز دان بدونه. شکایت به خود مولا حسین بن علی از این جماعت ظاهر فریب. حق الناس بزرگی به گردن می گیرن. شما مشرق نیوزیها هم به شدت از برخی از همین روضه خونها میترسین که مبادا بهتون انگ بزنن که ضد دین هستید. اصلا درست نیست اینها گناه دارن میکنن و به شدت مسئولند و این بحران درگیری با بیماری رو تا مهر و آبان می کشانند. کاش داعش مذهبی نداشتیم. کاش عاقل تو کشور ما زیادتر بود. اگر 313 نفر از بین این مدعیان مخلص بودن که امام زمان ظهور کرده بود. که مخلص نیستند .
  • قاسمم IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    3 17
    کرونا بزرگترین دروغ قرن راه نجات گولبالیست های صهیونیست
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      8 2
      نادان داعشی و کافر مسلک ، یعنی این عزیزان مدافع سلامت با دروغ رفتند؟؟؟؟ به چه حقی به همه تهمت می زنی؟؟؟ شرم و حیا کن از خدا بترس!!!!!!!!!! از کلمه صهیونیست استفاده می کنی تا آبرو بخری برای عقل نداشته ات؟؟؟؟ کار پزشکها و پرستارهای بسیجی رو هم زیر سوال میبری؟؟؟؟؟ کار و تلاش بچه های جهادی و روحانی شریف حجت الاسلام سابقی نژاد که تا بود به محرومین کمک کرد و با کرونا از بین ما رفت رو زیر سوال میبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همون موشهای پلید صهیونی دارن از ترس کرونا سه بار سه بار واکسن میزنن تا 9 میلیونشون نرسه به 3 میلیون. لال باش و جهل پخش نکن.
  • علی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    6 2
    تو رو به خدا با تکایای عزاداری جای پارک مردم در خیابانها اشغال نکنید تا بخاطر جا پارک باهم دعوا کنند ناسزا بگویند باور کنید امام حسین علیه السلام راضی به این کار شما نیست باور کنید هیچ امامی راضی به تجاوز به حقوق مردم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس