کد خبر 1255157
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
اطلاعیه گل گهر پیرامون اتفاقات بازی با استقلال

باشگاه گل‌گهر سیرجان بیانیه‌ای را در خصوص اتفاقات بازی مقابل استقلال صادر کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه گل گهر سیرجان بیانیه‌ای را با توجه به اتفاقات و حواشی بازی با استقلال در مرحله نیمه‌هایی جام حذفی به شرح زیر صادر کرد:

"اتفاقاتی که در بازی مقابل استقلال افتاد عصاره و خلاصه ماجرایی بود که در این فصل بر گل‌گهر گذشت. اشتباهات مکرر و یک‌ طرفه‌ داوران که گل‌گهر را از حق خود محروم کرد. هدیه کردن پنالتی یکی از این اشتباهات بود. در دو صحنه دو بازیکن استقلال به‌ راحتی از خطر اخراج فرار کردند. اولی با وجود لگدی که آشکارا به شکم سعید صادقی وارد شد و علی‌رغم اعلام خطا، بازیکن حریف حتی کارت زرد هم نگرفت و دیگری با کشیدنِ پیراهن تبریزی، کارت زرد دوم را دریافت نکرد. در بازی با نساجی هم، به گواه همه کارشناسان داوری، دو پنالتی برای گل‌گهر گرفته نشد.

سوای این، در فصلی که گذشت ۱۳ پنالتی علیه گل‌گهر اعلام شد، که حتی نیمی از آنها صحیح نبود و در سوی مقابل نزدیک به ١٠ پنالتی برای گل‌گهر گرفته نشد. این جدا از تصمیمات اشتباه داوران برای کارت قرمز و خطاهای منجر به گل است که بررسی موشکافانه آنها ثابت خواهد کرد که گل‌گهر بیش از هر تیمی، در این فصل از اشتباهات داوری متضرر شده است.

بیشتر بخوانید:

اولین واکنش قلعه‌نویی به مصاحبه جنجالی‌اش

به هر حال امیدواریم برای فصل تازه، سیستم VAR (کمک داور ویدئویی) به فوتبال ایران اضافه شود و شعارهای فدراسیون‌ فوتبال در عمل نیز محقق شود. پرهیز از مصلحت‌اندیشی‌ها و نگاه دو قطبی به فوتبال ایران، آرزوی همه اهالی فوتبال است و صدالبته گامی بزرگ به سمت حرفه‌ای شدن فوتبال ایران. امری که سبب خواهد شد، تمرکز و توانایی همه‌ی عوامل، صرف ارتقای فوتبال و سربلندی تیم‌های ملی و باشگاهی کشور عزیزمان در عرصه‌های بین‌المللی شود."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    2 1
    از گل اول گل گهر به استقلال هم میگفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس