کد خبر 1255009
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
گاز گرفتن حریف، این بار در کشتی المپیک (عکس)

نوراسلام سانایف، کشتی گیر قزاقستانی، در مصاف با حریف هندی خود دست به یک اقدام عجیب زد.

به گزارش مشرق، نور اسلام سنایف کشتی گیر قزاقستانی روز گذشته و در رقابت های وزن ۵۷ کیلوگرم المپیک توکیو به مصاف رقیب خود از هند یعنی کومار رفت و در در حین رقابت دست به یک اقدام عجیب زد و دست حریف خود را گاز گرفت.

این اقدام کشتی‌گیر قزاقستانی با واکنش فدراسیون جهانی کشتی روبرو شد و آنها تاکید کردند که این کار یک خطای محرز است اما سانایف هرگز در تقابل با کومار این اقدام را به عمد انجام نداده است. در بیانیه آنها در این رابطه آمده است: "فدراسیون بین المللی کشتی نتیجه گرفت که این اقدام کاملاً غیر عمدی بوده و هیچ مجازاتی نیز برای سانایف در پی نخواهد داشت."

گفتنی است طبق قوانین کشتی که توسط فدراسیون بین المللی این ورزش وضع شده اقداماتی نظیر کشیدن مو، گوش، گاز گرفتن، پیچاندن انگشتان حریف و دیگر کارهایی از این دست ممنوع بوده و خطا به حساب می آید. همچنین در صورتی که نتیجه گیری شود که یک کشتی‌گیر به عمد یکی از این کارها را انجام داده فدراسیون بین‌المللی این ورزش می تواند مجازات‌هایی را هم تعیین کند.

گاز گرفتن حریف، این بار در المپیک +عکس

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    اکثر رای های کمیته ی المپیک سیاسی است باید دید کشورهای غربی چه سودی از برد بازیکن قزاقستانی و باخت بازیگر هندی دارند. متاسفانه غرب از ورزش به عنوان یک حربه ی سیاسی استفاده کرده و می‌کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس