کد خبر 1254756
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان برزیلی از ۲۰ میلیون نفر + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۴۰ هزار نفر به ویروس کرونا در کشور برزیل، شمار مبتلایان این کشور به ۲۰ میلیون و ۲۶ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۰۱ میلیون و ۸ هزار و ۸۲۶ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۲۴۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۸۱ میلیون و ۱۵ هزار و ۵۵۰ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۱۲ هزار و ۲۷۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۶ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۴۷۱ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۳۱ هزار و ۲۹۹ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۲ هزار و ۸۱۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۱ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۱۱۴ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۲۶ هزار و ۳۲۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۰ هزار و ۴۶۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰ میلیون و ۲۶ هزار و ۵۳۳ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۵۹ هزار و ۷۱۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه, فرانسه، انگلیس، ترکیه و آرژانتین نیز به ترتیب با ۶ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۷۸۴، ۶ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۱۶، ۵ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۷۵۳، ۵ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۴۸۷ و ۴ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۶۱۶ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با ۴ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۶۳ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۱۸۴ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۰ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۷۴۸، ۲۹ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۳۱۶ و ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۸۸۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , کشور برزیل ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس