تجلیل از جواد فروغی قهرمان المپیک با حضور فرمانده کل سپاه

فرمانده کل سپاه درباره جریان‌سازی اخیر رسانه‌ای دشمنان گفت: به آن‌ها اخطار می‌دهیم که از گذشته درست بگیرند و بدانند که پاسخ‌های ما مخرب، ویرانگر و پشیمان‌کننده است.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گفتگویی تلویزیونی درباره جریان‌سازی اخیر رسانه‌ای دشمنان، گفت: به دنبال موفقیت‌های نظام، دشمنان تلاش زیادی کردند تا از این اتفاق‌هایی که در داخل کشور گاهی در بحث کمبود آب یا برق و مسائلی از این دست وجود دارد، سوءاستفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم تجلیل از جواد فروغی با حضور سرلشکر سلامی

وی افزود: در مرحله انتقال دولت هستیم، متمایز از انتقال دولتی که در آمریکا صورت می‌گیرد و این انتقال دولت در ایران با وقار، سلامت و آرامش است و فرایند سیاسی را پشت سر می‌گذاریم.

فرمانده سپاه با بیان اینکه دشمنان سعی می‌کنند که برای ملت ایران یک دغدغه درست کنند، اظهار داشت: اما به آن‌ها اخطار می‌دهیم که از گذشته درست بگیرند؛ ۴۲ سال است ما با دشمنان مقابله می‌کنیم و امروز قوی‌تر از هر زمان و مصمم‌تر هم هستیم.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: دشمنان افکار و اندیشه باطل را از سرشان بیرون کنند، چرا که پاسخ‌های ما مخرب، ویرانگر و پشیمان‌کننده است و به آن‌ها توصیه می‌کنیم که وارد عرصه مقابله با ملت ایران نشوند زیرا ما محکم و ثابت‌قدم هستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    13 5
    یک پاسخی هم به نجومی بگیرها بدید
    • علی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      11 8
      هر سخنی جایی و هر نکته مکانی دارد. سردار دارن جواب یاوه گویی های دشمن رو میدن اونوقت شما حرف بی ربط میزنی.
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      7 6
      نه میلیون ادم ناسازگار و مشکل دار یهود ملت جهان را مچل کرده اند. یاد بچه پرروهای مدرسه میفتم که خیلی مرض داشتن و اذیت میکردن بچه ها رو . تا یکی از خودشون قوی تر میزد تو سرشون ، ننه شون رو میاوردن سر بچه ها و مظلوم نمایی میکردن.
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      3 5
      برای این حرفها که جوابی نیست
    • علیرضا IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      0 5
      جواب آنها با قوه قضائیه است.
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      3 2
      حتماً.
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      0 4
      درود بر سردار سرافراز سلامی.
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      3 4
      انگلستان با اون دبدبه وابرقدرتیش صحن مجلسش یک دهم صحن مجلس بهارستان نمیشه چه خبره میدونین برای تامین نور وگرمایش وسرمایش بهارستان چه هزینه بیخود از بیت المال و اتلاف انرژی میشه
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    4 6
    عالی و احسن به شما.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    6 7
    پاسخ گستاخی آنها را تنها یک واحد ازنیروهای ورزیده و آماده شهادت صابرین سپاه میدهد. غربیها مثل سگ واق واق میکنند و زوزه میکشند جرئت حمله ندارند که اگر اشتباه کنند و گاز بگیرند دریده میشوند ایران عرصه شیران دلیران تنگستان است
  • DE ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    9 6
    امارات و بحرین پای اسرائیل رو به منطقه خلیج فارس باز کرده اند . بایستی به این دو کشورک فهماند که قراردادشان را با اسرائیل فسخ کنند . اسرائیلیها موجودات فوق العاده خبیث هستند و هرجا پا بزارند خرابی به بار میاورند .
  • افشین IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    5 4
    ب،ای اعراب مرتجع منطقه رجز فایده نداره سردار عزیز. یکبار تو دهنی به اینها ب،ای حداقل یک دهه کافیه. هم ادمش هست و هم ابزارش. امنييت در برابر امنييت و اقتصاد در برابر اقتصاد. تحریم هم در برابر تحریم.تا کی انفعال؟؟
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    5 5
    دشمنان چه انتظاری دارند . که هر چه خو استند انجام دهند و با در دست داشتن شبکه های مختلف تبلیغاتی و خبرگزاری ها . که طی دهه های گذشته بمنظور تاثیر گذاری و اقدام بنفع خود همواره سود برده اند . باز در بر همان پاشنه بچرخد . و سواستفاده های آنان . آنها را مظلوم جلوه دهد . تا بنفع خود هر کاری که بخواهند انجام دهند . و کسی . ملتی . جلوی اعمال پلید آنان قرار نگیرد و دنیا همچنان بکام شان باشد .. ایران امروزه تنها نیست . جدا از برخی دولتهای آزاده . ملتها امروزه . هشیار و بیدار شده . و مقابل آنها ایستادگی میکنند . خود قدرت ایزان و محور مقاومت را دیده و چشیده اند .. ناتو با آنهمه دبدبه و کبکبه .بسرکردگی آمریکا . پس از بیست سال اشغالگری و صرف هزینه های مختلف . ناچار بفرار شد . مردم افغانستان امروزه . تف بر صورت آمریکا و دوستان میاندازند که در این وضعیت دشوار قرار دادند . و حواله بر کمک میدهند . آنکه باید مراقب رفتار و کردارش باشد . عاملان . مشکلات و دشواری های منطقه . از جمله تروریست ها . که چه مقدار بی حساب و کتاب . انو اع و اقسام . ضررهای جانی و مالی بر مردم و کشورهلی منطقه تحمیل نمودند .هستند . خوب بدانند و اشتباه برداشت نکنند . که دیگر صبر مردم بسر آمده . تا فرصت دارند . دست از خیره سری و بازی های مستعمل خود بردارند . و گرنه دیگر نه از تاک نشانی ماند و نه از تاک نشان. .
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    11 6
    سردار ما هنوز منتظر انتقام ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی هستیم عین السد راضی مان نکرد
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    5 6
    ای جان سردار عزیز جانم بفدایت - فدایی داری
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 4
    فرمانده شما بهتر از من میدانید این دشمن بی مقدار را تا نزنی تو سرشون عقب نمی روند. مثل کفتارهایی که عقلی تو سرشون نیست .
  • مهدی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 6
    درود خدا بر سرداران سرافراز سپاه. خداقوت.
  • محمد IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    2 2
    حالا که منافقان داخلی از اریکه قدرت به دست ملت پائین کشیده شدند تا نتوانند از این به بعد از پشت خنجر بزنند ، هارت و پورت کردن های صهیونیست ها هیچ جای نگرانی ندارد ، منافقین از کفار بدترند که الحمدالله محو شدند ... در بهار آزادی جای شهید حاج قاسم خالی
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 6
    افرین بر سردار شجاع ما روزی که حرف اخررا اول زدی وگفتی انتقام میگیریم لرزه ای بر کاخهای ستم افتاده که هنوز هم میلرزند
  • مهدی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 4
    حضرت صادق (ع) در روایت معتبری فرمودند که: حضرت حق در آخرالزمان قبل از ظهور حضرت بقیة الله عده ای را مهیا می کند و برای سرکوبی یهود می فرستد . قبل از ظهور حضرت بقیة الله حکومت یهود در بین حکومت های اسلامی باید نابود شود . این را امام صادق (ع) فرمودند . آنها چه کسانی هستند که نابود می کنند یهود را؟ ایرانی ها هستند .
  • محمدایوب IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 4
    سردار مخلصیم دوستت داریم سرباز رهبری. درود برشرفت. سردار وقتی حیوانی به انسان حمله میکند. اول صاحبش را وانکه آن حیوان را تحریک وزنجیرش راپاره مرده تنبیه ومجازات میکنند. حال این سگ درنده. پارس میکند علتش دولت تذویر وغربگدایی است که 8سال با نفوذ دادن جاسوسان وبا نفهمی دولتیان چه اگاهانه چه تا اگاهانه. برای پر شدن کاسه گدایی برجام پالس ضعف ودرماندگی دادند وموجب زنجیر پاره کردن این سگ هار شدن بطور نمونه ظریف که در هنگام مذاکره برجام گفت امریکا می تواند بابک بمب مارانابود کند. وان حقیر درمانده که خودرافرمانده خواند در هنگام ورود به میدان جنگ. دست های خورد را بالا آورد ولباسهایش را درآورد وهیکل نحث ونحیفش رابه دشمن نشان داد وگفت. خزانه ما خالیست. انبارهایمان هم خالیست. وبا اعلام کالای اساسی. مردم را وحشی وار مانند کشور جنگ زده به فروشگاهها کشاند وحتی به آنها گفت آب خوردن ما هم دست شماست وجاسوسی چون جیسون رضاییان که آمریکا برای آزادیش یک میلیارد وهفتصد میلیون دلار داد که این دورغگویان آنرا دست آورد برجام جازدند. وجود چنین جاسوسی زبده در دفتر رییس جمهور که با خواهر زاده او هم ارتباط داشت و طعم آدامس قبا ایتالیایی راهم می‌دانست. واین همه و همه. آیا نباید اول اینها محاکمه شوند. مسبب پاره کردن زنجیر سگ هار
  • DE ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 7
    این کشورهای دم دستی مرتجع عجق وجق از بس کوچکند بایستی برای عدم ورود به مرز همسایه هواپیمای قائم پرواز بخرند آدم را یاد بشکه نفت میندازه که نفت فروشه روش نشسته داره زیر پاش رو میفروشه تمام که شد تاریخ مصرفشون هم تمام میشه.از بس کوچکن شلغم هم بکارن ریشه شلغم میره تو کشور همسایه بعد برا ما قُد قِد میکنند برای صهیون تخم میگذارن خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس