اعزام ۵ فروند بالگرد اطفای حریق به منطقه فیروزآباد شیراز

رئیس مرکز کنترل و اطفای حریق هوایی وزارت دفاع از اعزام پنج فروند بالگرد اطفای حریق طی دیروز و امروز به منطقه فیرزوآباد شیراز خبر داد.

به گزارش مشرق، خلبان محمد مهدی نوری آل آقا رئیس مرکز کنترل و اطفای حریق هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه از دیروز طی دو نوبت نسبت به اطفاء حریق منطقه فیروزآباد شیراز اقدام شده است،گفت: دیروز با ۲ فروند بالگرد، عملیات اطفا صورت پذیرفت و با شروع مجدد حریق از صبح امروز نیز با سه فروند بالگرد عملیات اطفا انجام شد.

بیشتر بخوانید:

حریق منطقه هایقر جان نفر چهارم را هم گرفت

وی افزود: هم‌اکنون با بررسی میدانی فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و تا اطمینان کامل مهار آتش، سه فروند بالگرد در منطقه آتش‌سوزی، در اختیار این یگان خواهد بود.

در همین زمینه، امیر مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز نیز گفت: با درخواست ستاد بحران استانداری فارس مبنی بر آتش‌سوزی در کوه‌های شهرستان فیروزآباد، بالگردهای پایگاه هوایی شهید دوران با هماهنگی سلسله مراتب، به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

وی تأکید کرد: بالگردهای پایگاه شهید دوران با همه توان تا پایان مأموریت و مهار کامل آتش‌سوزی، با هر تعداد سورتی پرواز که نیاز باشد در کنار نیروهای انتظامی، منابع طبیعی و مردم خواهند بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 0
    فیروزآباد فارس درسته نه اینکه بگین فیروزآباد شیراز.
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 0
    روح شهیددوران شادروح فداکارانه شهیدان بهزادی شادواقعاغم بزرگی شدیازهرا
    • mohamad IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      1 0
      با شاد گفتن جون اونا برنمیگرده به جای اینکه با دست خالی اونارو می فرستادن توی دل اتیش چرا هواپیماهایی که برای ترکیه فرستادن برای کشور خودمون نفرستادن جون اونا مهمتر از مردم ما بودش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس