کد خبر 1254155
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
آمریکا کرونا نمایه

انجمن بیمارستان‌های کودکان آمریکا خبر داد که طی هفته گذشته ۷۲ هزار کودک این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۱۹ درصد از کل مبتلایان به این ویروس در آمریکا طی هفته گذشته را تشکیل می‌دهند.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارشی که آکادمی انجمن بیمارستان‌های کودکان، تقریبا ۷۲ هزار کودک در آمریکا طی هفته گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مقایسه با هفته پیش از آن که تعداد ابتلاها ۳۹ هزار مورد بود، افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید:

مجازی شدن دوباره مدارس آمریکا

طبق این گزارش، کودکان ۱۹ درصد از تمام مبتلایان به کرونا در آمریکا در هفته منتهی به ۲۹ جولای را تشکیل می‌دادند.

ایالات متحده آمریکا طی روزهای گذشته در نتیجه شیوع گونه دلتا ویروس کرونا با موج جدیدی از ابتلا به این بیماری مواجه شده است.

میزان مرگ و میر روزانه بر اثر کرونا در ایالات متحده طی یک هفته گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته وبه بیش از ۳۰۰ فوتی در روز رسیده است.

آمارهای به‌روزرسانی‌شده دانشگاه جان‌هاپکینز نشان می‌دهند بیش از ۶۱۳ هزار نفر در آمریکا جانشان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند. این بیماری جان ۴.۲ میلیون نفر را در سراسر دنیا گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • RO ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 2
    آمریکا که بالاترین نرخ مرگ و میر و ابتلا رو داشت به کمک واکسن فایزر اوضاع رو تحت کنترل در آورده و مرگ و میر رو به صفر رسونده در ایران مرگ و میر دو برابر سال قبل شده اون وقت رسانه های ما همچنان دارن زور میزنند که ثابت کنند واکسن فایزر به درد نخور هست سیاست همیشگی دیگران رو خراب کن تا خرابی خودت به چشم نیاد
    • حسین IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      2 1
      چرادرورغ میگی امریکاالان دومین کشورازنظرابتلا وجزو7کشوراول درمرگ ومیرکرونا است ب وخودفایزرباعث مرگ ومیرهم شده ومردم آمریکا میترسن بزنن/بی جهت وطن خودت راتخریب نکن بااین تحریم ومشکلات اقتصادی که منشاان امریکاومدیران غرب گداامریکاپرست هستن هرکشوری بود همه مردمش میمردن ونابود میشدولی با به لطف خدا اهل‌بیت وارگانهای تحت نظررهبری واکسن ایرانی ساختهذشدوکروناکنترل شد
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    خخخخخخخ باش
  • ماندانا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    4 0
    پس گفتیدکودکان نمیگیرن. مدارس چه جورمیخواهیدبازکنید
  • javad IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 2
    کشورهای دیگه برای تقویت ایمنی در حال تزریق دوز سوم هستن کشور ما همچنان درگیر تلاش برای تولید داخل و خودداری از خرید واکسن باکیفیت.فرصت طلایی واکسیناسیون مردم از دست رفته و همین حالا هم اگر زودتر برای خرید واکسن از هر طریق و از هر کشوری اقدام نشه آمار کشتار بسیار فاجعه بارتر خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس