کرونا نمایه

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه روزانه حدود ۲هزار بیمار جدید در بیمارستان های تهران بستری می شوند، گفت: متاسفانه تهران روزهای سختی را می گذارند.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی اظهار کرد: متأسفانه تهران روزهای سختی را در حال حاضر می‌گذارند، تا غروب دیروز در استان تهران ۹ هزار و ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران بستری شدند که حدود ۲۶۰۰ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید:

فوت ۳۶ هزار تهرانی به دلیل کرونا/ هزینه کفن، دفن و خرید قبر در پایتخت

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه روزانه حدود ۲ هزار بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران بستری می‌شوند گفت: در حال حاضر افزون بر ۲۰ هزار مراجعه کننده سرپایی در تهران وجود دارد و به رغم اینکه دیروز ۱۶۰۰ بیمار از بیمارستان‌های تهران ترخیص شدند، به علت ۲ هزار بستری جدید هنوز به تراز مثبت نرسیده ایم.

وی با بیان اینکه برای هفتمین هفته متوالی شاهد افزایش شاخص‌های کرونا در تهران هستیم، گفت: این موضوع نشان دهنده سهمگین بودن موج پنجم کرونا است.

زالی با بیان اینکه در خیز چهارم که تهران با سویه آلفا رو به رو بود، در هفته پنجم آمارها رو به کاهش رفت، یادآور شد: اما در حال حاضر علی رغم گذشت هفت هفته هنوز شاخص‌ها کاهش نیافته است و پیش بینی می‌شود هفته آینده نیز شاهد سیر فزاینده آمار کرونا باشیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: علاوه بر ۹۴۰۰ بیماری که در بیمارستان‌ها بستری هستند، روزانه حدود ۴ هزار و ۲۰۰ بیمار از خدمات بستری موقت استفاده می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 0
    تو شبکه خبر که روحانی از موفقیتش تو کنترل کرونا خبر داده بود پس چیزی بارتون نیست حامیانش هم چیزی بارشون نی زر زیادی می زنن
  • عاشق ایران وایرانی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    بله، بله، همینه، حالا همش به مستاجرها ظلم کنید، امروز با اینکه تمام شرایط تمدید قراردادمنزل را داشتم اما در"شورای حل اختلاف شهر دورود لرستان" در شعبه ۳ با بی‌کفایتی وبی قانونی به مصوبات ستاد مقابله با کرونا، وزارت مسکن، اتحادیه اتاق اصناف= در شعبه ۳ شورای حل اختلاف شهر دورود،، به بنده که همسرم ۲سال است فوت کرده و ۱فرزند۴ساله دارم= " حکم تخلیه صادرشد"!!! با اینکه چند نوع بیماری زمینه ای دارم قاضی شورا گفت: قانون کیلویی چنده؟؟؟ کی اجرا میکنه؟؟؟ برو به اونها که مصوبه دادند شکایت کن، برو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس