کد خبر 1253430
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
کرونا نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هفته گذشته شاهد افزایش ۳۲ درصدی در تعداد بیماران کرونا مثبت بستری و افزایش ۳۸ درصدی در تعداد بیماران فوت شده نسبت به هفته قبل‌تر بودیم.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری درباره وضعیت بیماری کووید ۱۹ در هفته گذشته بیان کرد: در هفته ابتدایی مرداد ۱۴۰۰ تعداد ۱۸۰ هزار و ۲۵۷ بیمار سرپایی کرونا مثبت در کشور شناسایی شدند که نسبت به هفته قبل‌تر از آن، افزایش حدود ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین در هفته‌ای که گذشت، میانگین بروز موارد مثبت بستری در کشور حدود ۲۷ نفر به ازای هر صد هزار نفر جمعیت و میانگین بروز موارد مرگ و میر ناشی از بیماری حدود ۲۴ نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت گزارش شده است.

لاری گفت: استان‌های مازندران، ایلام، گلستان و سمنان در هفته گذشته به ترتیب دارای بیشترین میزان بروز موارد مثبت بستری در کشور بوده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: همچنین بیشترین میزان بروز موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در کشور به ترتیب در استان‌های البرز، هرمزگان، یزد و بوشهر گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    3 0
    مهم اینه که سرلشکر باقری به نمکی نمره بیست داده
  • آرین IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 0
    لعنت به کرونا . لعنت به اون آدم هایی که کرونا رو آوردند که مطمئن هستم همشون اهل شیطان اند. الان که خود کشور چین از شرررر کرونا راحت شده با پیشرفت علم و فناوری ، انشاالله قسمت خودشون بشه. انشاالله همانقدر که کشور های دیگه رو زجر دادن خودشون یه روز نزدیک زجر و عذاب بکشن!!😔😡
  • ABCDEFG IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 0
    چه آدمی فکرش رو میکرد یه ویروس به این خطرناکی و عجیبی بیاد و کل جهان رو به کلی بهم بزنه. به خدا خودم هم روانی شدم هرروز تلویزیون اخبار کرونا میگه هرروز فقط و فقط این جمله رو از اخبار می شنوم (( امروز ، کرونا ۵۰۰ نفر را کشت و هنوز مونده ۱۰۰۰ نفر دیگه رو هم به کام مرگ بکشه ))
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 0
    فقط یک نفر داشته باشه ۴۰۰ نفر دیگه هم کرونایی میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس