کد خبر 1253206
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
پایان کار مرد یخی در والیبال ایران؛ خداحافظ تانک روسی!

با پایان کار تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های المپیک توکیو، قرارداد سرمربی تیم ملی هم به اتمام رسید.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های المپیک توکیو موفق به کسب ۲ پیروزی شد و از سوی دیگر ۳ شکست را هم تجربه کرد. با این نتایج ملی‌پوشان کشورمان از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماندند و پرونده حضور ایران در المپیک توکیو بسته شد.

اوایل سال جاری بود که آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد تا هدایت ملی‌پوشان در رقابت‌های المپیک را برعهده داشته باشد. قرارداد وی با توجه به شرایطی که وجود داشت تا پایان مسابقات المپیک بود و حالا به نظر می‌رسد باید با مربی یخی والیبال خداحافظی کرد.

آلکنو پیش از این هم عنوان کرده بود که بعد از المپیک به احتمال فراوان برای همیشه از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد، چراکه نیاز به استراحت و درمان دارد. با این شرایط کار تانک روسی در والیبال ایران را باید تمام شده دانست و منتظر ماند تا از سرمربی جدید تیم ملی رونمایی شود.

آلکنو در آخرین نشست خبری عنوان کرده بود که اگر مسئولان بخواهند وی بعد از مسابقات برای پاسخگویی به اصحاب رسانه به ایران خواهد آمد؛ به نظر می‌رسد با توجه به ناکامی مطلق والیبال کشورمان در المپیک توکیو سوالات زیادی در ذهن کارشناسان و اصحاب رسانه باشد که آلکنو باید به آنها پاسخ دهد. با این شرایط هنوز مشخص نیست که آلکنو بازهم به ایران خواهد آمد یا از توکیو راهی کازان می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    5 2
    خواهشا کواچ رو بیارین با اون ب احتمال زیاد میشه نتيجه گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس