تیراندازی در محله فرانسوی‌ها در نیواورلئان آمریکا/۵ نفر زخمی شدند

در ادامه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، در حادثه تیراندازی بامداد امروز در محله فرانسوی‌ها در نیواورلئان، ۵ نفر زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، در حادثه تیراندازی در محله فرانسوی ها در نیواورلئان آمریکا، ۵ نفر زخمی شدند.

به گفته مقامات پلیس نیواورلئان آمریکا، این حادثه ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه روی داد.

پلیس نیواورلئان بدون اشاره به جزییات بیشتری در خصوص این حادثه اعلام کرد که یک نفر را در ارتباط با تیراندازی بازداشت کرده است.

از سوی دیگر، در ۲ حادثه تیراندازی بامداد امروز در شهر نیویورک واقع در آمریکا، ۱۸ نفر زخمی شده و ۲ تَن نیز جان خود را از دست داده اند. این ۲ تیراندازی در مناطق «کویینز» (Queens) و «بروکلینز» (Brooklyn) در شهر نیویورک روی دادند.

به گزارش مشرق، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    عجب باغ وحشیه این یانکی اِستان!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس