کد خبر 1253127
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
جزئیات حمله به مراسم تشییع شهید شبلی

خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان درباره جزییات حمله به مراسم تشییع شهید علی شبلی گزارش داد.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان درباره جزییات حمله به مراسم تشییع شهید علی شبلی گزارش داد.

وی گفت که درگیری در منطقه خلده و النعامه پس از کمین در مسیر مراسم تشییع این شهید آغاز شد، شبلی شب گذشته وقتی قصد شرکت در مراسم عروسی خواهرزاده اش را داشت، ترور شد.

هنگام عبور تشییع کنندگان، از پشت بام ساختمانهای مجاور جاده خلده به طرف آنان تیراندازی شد، افراد مسلح به طور بی هدف به طرف غیرنظامیان تیراندازی کردند که در نتیجه دهها نفر به شهادت رسیده و زخمی شدند.

برخی از قربانیان هنگام تیراندازی در مغازه های جاده خلده حضور داشتند، هنوز هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را به عهده نگرفته است.

جزئیات حمله به مراسم تشییع شهید شبلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    6 0
    در اصل اسرائیل پشت این تیراندازی ها که توسط عوامل مزدور خود با هدف شعله ور شدن درگیری های داخلی در لبنان . خاصه بعد از اتفاقات سیاسی هفته گذشته ( نخست وزیری میقاتی) بعد از انصراف حریری که بمنظور آشوب سازی و مشکلات برآمده آن . پیش نرفت. است .. خوب هست حزب الله از این ببعد با استفاده از پهبادها . در اینگونه مراسم . اطراف را بپاید و مراقبت و دنبال کند . تا بهتر بتواند ضمن شناسائی . نسبت به برخورد و دستگیری اینگونه مخالفان و برهم زنندگان . آرامش و وحدت لبنان . اقدام کند . امیدواریم دستگاه های امنیتی و نظامی لبنان با شناسائی عوامل داخلی لبنان . مراقب سواستفاده از این به بعد دشمنان لبنان باشد . و اجازه ندهد
    • عبدالله مومن IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      کلوخ انداز را پاداش سنگ است. پوشک های اسقاطیلی . فقط افقی شدن را می فهمند و بس !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس