علی اکبر صالحی نمایه

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از احداث مرکز توسعه و تولید رادیوداروهای ایرانی به ارزش ۳۵۰ میلیون یورو در جنگ اقتصادی خبر داد.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در آئین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت نفت، سازمان انرژی اتمی، وزارت کشور و سازمان تأمین اجتماعی که عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، برگزار شد، در سخنانی، گفت: جناب آقای رئیس‌جمهور، امروز و در واپسین روزهای دولت‌های یازدهم و دوازدهم، افتخار دارم در این مجال کوتاه، مروری بر دستاوردهای صنعت هسته‌ای در ۸ سال اخیر که حاصل تلاش پرسنل افتخارآفرین سازمان انرژی اتمی است، را داشته باشم.

وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال از سال ۹۷ و در پی خروج یک طرفه دولت آمریکا از برجام، حفظ توان هسته‌ای کشور در همه زمینه‌ها آشکار گردید که سازمان انرژی اتمی، حداکثر هوشمندی لازم را در مذاکرات و در متن برجام به خرج داده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: از سوی دیگر، سازمان انرژی اتمی ایران علاوه بر انجام پروژه‌های زیربنایی و عظیمی مانند توسعه چرخه سوخت کشور، توسعه نیروگاه‌های اتمی را با آغاز احداث واحدهای ۲ و ۳ بوشهر به ارزش ۱۰ میلیارد دلار از منابع مالی دولتی و نیز پروژه‌های بزرگی مانند مرکز توسعه و تولید رادیوداروهای ایرانی، «ایران‌درمانی» به ارزش حدود ۳۵۰ میلیون یورو در جدیدترین شرایط جنگ اقتصادی آغاز کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    مسلوب الاراده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس